Dat is de enige objectieve leidraad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
HahaMaar even serieus:
Je baseert succes op netto loon?
Oh zo... dan valt er niet over te discussieren, nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Heb jullie loonstrookjes ingezien.
Ik moest van je baas doorgeven dat hij zich afvraagt waarom je nooit overwerkt, 2NutZ.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
HahaMaar even serieus:
Je baseert succes op netto loon?
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... dan valt er niet over te discussieren, nee.
Zeg maar tegen hem dat hij beter mijn urenstaat moet checken als hij dat goed keurt, want ik heb van het weekend nog gewerktdat staat er ook op.
Waar ken je hem van btw?
Geen verrassingquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.
Smeerlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vinden kinderkutje rukbehaarde kutten, mweh.. nee. Kale kutten.. mweh, neeh.
Liever getrimt of mooi streepje... gekke moderne mannen
dezen manquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vinden kinderkutje rukbehaarde kutten, mweh.. nee. Kale kutten.. mweh, neeh.
Liever getrimt of mooi streepje... gekke moderne mannen
In welk opzicht?quote:
quote:
inderdaad, beetje haar happen en flosssenquote:
geen autorefresh, dus zag het nietquote:
waar sta ik ergens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is de enige objectieve leidraad.
Is niet zo erg hoor, als ze gewoon schoon is en fris ruikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad, beetje haar happen en flosssen
lekker stukje stokbrood bij de vaginabriequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor, als ze gewoon schoon is en fris ruikt.
Dat is alles behalve schoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker stukje stokbrood bij de vaginabrie
??? :squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |