Dat wil ik wel eens van jou horen danquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik een langdradig betoog houden over waarom het beter is om geen vader te hebben dan wel.
Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het los.
Dan zoek ik jou op en verkracht ik je (no homo)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierigtipje van de sluier?
Hahaha, ben benieuwd hoe jij mij drogeert danquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan zoek ik jou op en verkracht ik je (no homo).
Chloroform doet het voor hemquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, ben benieuwd hoe jij mij drogeert dan
Niet.. Gor kennende zul je alles volledig bij zinnen meemaken.. En genieten zul je of je nou wil of nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet.. Gor kennende zul je alles volledig bij zinnen meemaken.. En genieten zul je of je nou wil of niet
Zou me wel laten drogeren door Chloroquote:
Drie bier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ;Squote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjes![]()
zo lachwekkend hahaha.
[..]
Zou me wel laten drogeren door Chloro
Gelukkig geen ectofiguurtje als jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjes![]()
zo lachwekkend hahaha.
Hahaha hou op man met je 65 kiloquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelukkig geen ectofiguurtje als jij.
Je praat tegen een welterweight Muay Thai kampioen vriendquote:
Ja weet ik, althans een digitale versie er van. Gelukkig kunnen die mij niet pijn doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je praat tegen een welterweight Muay Thai kampioen vriend.
KOM RING DAN 1 OP 1 IK SLOOP JEquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik, althans een digitale versie er van. Gelukkig kunnen die mij niet pijn doenhehe
En dan nog, heb doorgeladen pipa, die wint van muay thai champ![]()
OK KOM NOSCOPE !VS! FAKTART GVDquote:
quote:
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jouquote:
Doet me denken aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jou.
Het is nooit goed he... walgelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |