Ik zal je eens laten zien waar ik trots op ben.quote:
Oeh ja pics van je boyish gezichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien waar ik trots op ben.
Ben niet trots op dingen die ik van nature hebquote:
Niet? ben wel trots op mijn enorme fallusquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben niet trots op dingen die ik van nature heb.
All natural, babyquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ben wel trots op mijn enorme falluswaar ben je trots op dan? de siliconen in je bips?
Ben ook goed in slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
All natural, baby.
Ben trots op mijn geweldige skills tussen de lakens, haha xD
Kan jij ook iets dat er niet van nature al isquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ook goed in slapenal is dat bij mij persoonlijk ook van nature
Waarom heb ik hier zo m'n twijfels bij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
Ben trots op mijn geweldige skills tussen de lakens
Debieltje na doen ghahaha xDquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan jij ook iets dat er niet van nature al is?
Omdat je een mongooltje bent, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier zo m'n twijfels bij?
Ja geef mij maar weer de schuld, is goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je een mongooltje bent, hoogstwaarschijnlijk.
Ik ben hier niet degene die in het wilde weg aannames loopt te doen, dus dat lijkt me evidentquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja geef mij maar weer de schuld, is goed.
Een twijfel is geen aanname, dramaqueen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die in het wilde weg aannames loopt te doen, dus dat lijkt me evident.
Je had het niet over één enkele twijfel, maar over meerdere twijfels. Wat betekent dat er meerdere factoren zijn waarop je je twijfels baseert, twijfels die gebaseerd zijn op aannamesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een twijfel is geen aanname, dramaqueen.
Je bent gewoon op je teentjes getrapt Chrissepis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je had het niet over één enkele twijfel, maar over meerdere twijfels. Wat betekent dat er meerdere factoren zijn waarop je je twijfels baseert, twijfels die gebaseerd zijn op aannames.
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leidenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je teentjes getrapt Chrissepis.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leiden.
Immers, waarom zou ik mezelf druk maken over argumentatie die is gebaseerd op aannames en daaruit voortvloeiende onwaarheden?
Haha net dwc die onder allemaal mooie woorden zijn rage verbloemt lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leiden.
Immers, waarom zou ik mezelf druk maken over argumentatie die is gebaseerd op aannames en daaruit voortvloeiende onwaarheden?
IK ZOU SNEL STOPPEN WANT ANDERS GA IK HEEL RAAR DOENquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha net dwc die onder allemaal mooie woorden zijn rage verbloemt lol
Ben je al hehequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
IK ZOU SNEL STOPPEN WANT ANDERS GA IK HEEL RAAR DOEN![]()
![]()
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het losquote:
Och jee, ga je dan ook over vaders beginnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het los.
Ja, dan ga ik een langdradig betoog houden over waarom het beter is om geen vader te hebben dan wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och jee, ga je dan ook over vaders beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |