Ja maar uit zijn post kan ik afleiden dat iedereen die toets moet halen anders BASquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haalt
Ja dat kan dan alsnog toch, dat deze toets dusdanig groot is en veel oplevert dat je m eigenlijk niet mag falen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar uit zijn post kan ik afleiden dat iedereen die toets moet halen anders BAS
Tjaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat kan dan alsnog toch, dat deze toets dusdanig groot is en veel oplevert dat je m eigenlijk niet mag falen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?
Neen, ze kunnen je een BAS geven als je minder dan 50 van de 60 punten haalt, of één van twee toetsen niet haalt. Deze toetsen specifiek omdat dit echt de toetsen zijn waarbij alle stof van elk blok samen komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haalt
Is het fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro en dWc hadden toch een vruchtbare Whatsapprelatie? Waar is het fout gegaan?
Was het een extreme vorm van voorspelquote:
Je bent aan het teruglezen dus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro en dWc hadden toch een vruchtbare Whatsapprelatie? Waar is het fout gegaan?
Nee, ik lees alleen jouw liefdesbrieven aan mij terug.quote:
Geen idee, maar chloro lijkt mij niet iemand die negers zo snel gaat droppen gezien haar zwaankleefaan mentaliteitquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was het een extreme vorm van voorspel?
Hoax.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen jouw liefdesbrieven aan mij terug.
wowquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar chloro lijkt mij niet iemand die negers zo snel gaat droppen gezien haar zwaankleefaan mentaliteit
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoax.
Ik ben niet romantisch en een bouwvakker.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.
Waarom haat je zo, is handig om mn zakje speed in te doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Gorzalka het volgende:
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.
Straks trekt die geur door het zakje heenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom haat je zo, is handig om mn zakje speed in te doen.
Ik zie het probleem niet, mijn poep ruikt immers naar roosjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks trekt die geur door het zakje heen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Lot pre-zwangerschap?
wil je hiermee zeggen dat lot een zesje is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Lot pre-zwangerschap?
Dat is een FOK! 10.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee zeggen dat lot een zesje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |