Of als je om 04:00 knetterhard moet zeiken van al dat water dat je op de dag drinktquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je word dan gewoon wakker wanneer je lichaam er aan toe is.
Ben benieuwd hoe die Android app daar mee omgaatquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:47 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Of als je om 04:00 knetterhard moet zeiken van al dat water dat je op de dag drinkt
Dat is toch kut als je om 6 uur op moet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is op zich best cool. Wat ik doe (of eigenlijk deed totdat ik kinderen kreeg) is op tijd naar bed en geen wekker zetten. Je word dan gewoon wakker wanneer je lichaam er aan toe is. Niet intelligente wekkers zijn gewoon slecht.
lol.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die Android app daar mee omgaat
Sinds het weer licht is in de ochtend......quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:11 schreef fathank het volgende:
Ik moet zeggen sinds de zomertijd ongeveer kom ik weer een stuk makkelijker mn bed uit.
De klok is vooruit gegaan, dan is het langer donker 's ochtendsquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Sinds het weer licht is in de ochtend......
i see your NY Times article and i raise you a T-Nation onequote:Op dinsdag 9 april 2013 02:01 schreef star_gazer het volgende:
Wake up call voor mensen die nog stretchen voor de training:
http://well.blogs.nytimes(...)-stretch/?ref=health
Stretchen doe je NA de training, niet ervoor. Een paar warm up reps met lege bar is meer dan genoeg voor de training.
Nou ja de onderzoeken zijn nogal verschillend hierover, ik stretch ook maar niet heel veel statisch al zitten er wel statische stretches bij. Ik vind een warm up wel heel belangrijk, ik ben daar dan ook minstens 15 minuten mee bezig (en dan doe ik niks op een suffe cardio machine en raak ik geen gewicht aan). Op benendag misschien nog wel langer, die warm up is voor veel bij mij in de gym al een workout opzichquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef seto het volgende:
Ik wist dat kidkash tevoorschijn zou komen na die link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
reading... T-Nation is een bazensite, al ziet het er wel uit alsof het in 1995 is gebouwd. Nieuw design kan geen kwaad...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
i see your NY Times article and i raise you a T-Nation one
http://www.t-nation.com/f(...)ve_static_stretching
dat dus. Zolang die app mijn kinderen niet door laat slapen heb ik er niet zoveel aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat is op zich best cool. Wat ik doe (of eigenlijk deed totdat ik kinderen kreeg) is op tijd naar bed en geen wekker zetten. Je word dan gewoon wakker wanneer je lichaam er aan toe is. Niet intelligente wekkers zijn gewoon slecht.
Dan ga je dus te laat naar bed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is toch kut als je om 6 uur op moet.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef star_gazer het volgende:
Mike warming up schiet er nogal eens bij inveel verder dan 8 reps met een lege bar komt ik vaak niet voordat de plates erop gaan
Nog nooit wat gescheurd
kleedkamer in, broekje aan, rotatorcuff oefening, leeg/opwarmsetje @ 70% of zo, en dan knallen idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik warm nooit op in de vorm van cardio o.i.d.![]()
Op pauze zetten en weer op 'start' drukken wanneer ik verder slaap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:50 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die Android app daar mee omgaat
Hij doet laat maar zeggen die dingen bij zijn hip flexors en zit dan op z'n rug met de benen in 90 graden tegen de muur, en nog wat andere. Ik zocht het filmpje al, maar kan hem niet vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef kidkash19 het volgende:
die dingen gebruik ik dus ook in mijn warm up. Mochten mensen interesse hebben dan kan ik mn warm up wel posten, wat je ermee doet is aan jezelf dan
Die doe ik altijd na mijn squats. Als laatste op de legday om helemaal kapot op te gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
We hebben er ook zo een staan. Ook een pittige.
[ afbeelding ]
Ik moet iedere dag hamstrings stretchen anders worden ze te kort. Ik krijg anders last van mijn rug omdat mijn bekken kantelt als ik sta. Ik doe dat dan even 's morgens onder de douche.quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Een hempje en een korte broek, al dreef ik het matje af idd. maar dat was meer omdat ik al m'n concentratie nodig had om m'n balans en alles te houden![]()
Maar ff voor de duidelijkheid. Star_Gazer is onze Yoga King he. Die paasde het me aan vorige week!
![]()
Bedankt nog daar voor Starall glorie to you.
[..]
'k zag zaterdag die gozer die ook mee yogade maar het dus duidelijk wel kon, hij vroeg wat ik d'r van vond. Ik klagen als dat van houte plank enz enz, en toen zei die
"ja dat vind ik niet zo gek ook, jij hebt hele korte spieren"![]()
![]()
Ik heb te snel gelezen in dat stuk, maar staat er nou ook iets over strechen na het trainen dan? En of het je spieren echt langer maakt? Want er zijn ook onderzoeken/verhalen geweest hier die zeggen dat het weer niet goed is om na het trainen te strechen....
Zal het straks nog eens ff goed lezen![]()
Holy shit. Dit is allemaal warming up?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
met benchpress:
lege stang 10x
20 kilo 10x
30 kilo 10x
40 kilo 10x
60 kilo 3x8/12
Daarna soms nog dropset en dan weer naar beneden, dus leegpompen achter elkaar door.
Met cable flies:
5 kilo 8x onderlangs, 8x voorlangs
7,5 kilo 8x onderlang 8x voorlangs
10 kilo 8x onderlangs 8x voorlangs
12,5/15 kilo 3x8 voorlangs.
Squat:
20 kilo 8x
40 kilo 8x
60 kilo 8x
70 kilo 2x 8
80-110 kilo 8x
Deadlift:
20 kilo 8x
40 kilo 8x
60 kilo 8x
70 kilo 8x
80 kilo 8x
hyperextensions
3x 10 links, recht en rechts (dus links draaien, gewoon normaal, rechtsdraaien, gewoon normaal, links draaien etc)
low row:
40 kilo 8x
50 kilo 8x
60 kilo 8x
70 kilo 8x
80-100 8x
Mooi wel dat die vrouw dan de hele tijd zegt van in deze positie kan je lekker ontspannen, daar sta je je dan uit te sloven om in balans te blijvenquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, en op een gegeven moment zou het ook nog een keer ontspannend moeten gaan worden.
Ergens volgend jaar is dat voor mij denk![]()
Wel een beetje jammer van dat wierrook stokje wat er bij aan ging.
De geur was XIM (Xenos Instant Migrain)
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit. Dit is allemaal warming up?
nja op de laatste gewichten na dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit. Dit is allemaal warming up?
Wel veel man. In de tijd dat jij totaal besteedt aan de warming up heb ik mijn hele training al gehad, maar als het voor jou werkt (en je tijd hebt) dan moet je het sowieso blijven doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
nja op de laatste gewichten na dus.
Dus de werksetjes.
(had ik er even bij moeten vermelden misschien)
1m78 en 71 kilo nu btw.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben binnen een uur weer buiten inclusief omkleden
ik ben na 50-70 minuten weer buitenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wel veel man. In de tijd dat jij totaal besteedt aan de warming up heb ik mijn hele training al gehad, maar als het voor jou werkt (en je tijd hebt) dan moet je het sowieso blijven doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo goed?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ik zou die warming up een stuk inkorten en niet zo opbouwen naar je max. Durf te wedden dat je in een week of twee een stuk meer lift.quote:
Ik meestal 100min. Als ik nog een zonnebankie pak iets langer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben binnen een uur weer buiten inclusief omkleden
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik ben na 50-70 minuten weer buiten
Ik zal het even duidelijker voor je maken...:
Het is nog veel man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo goed?En dit. Ikzelf begin altijd met mijn max.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou die warming up een stuk inkorten en niet zo opbouwen naar je max. Durf te wedden dat je in een week of twee een stuk meer lift.If not now, then when.
Dit doe ik ook ongeveer ja. Met compounds in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ik doe vaak 3 reps bar, 3 reps 50% en 3 reps 80% en dan begin ik met de max. Neem bijna geen rust tussen de warmup sets, is ook niet nodig. Is meer om mijn spieren weer de beweging en last te laten herinneren.
haha, ja of zit in die kleermakerszit, je moet zover mogelijk voorover buigen, en dan zegt ze na 20 seconden " En adem uit"quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mooi wel dat die vrouw dan de hele tijd zegt van in deze positie kan je lekker ontspannen, daar sta je je dan uit te sloven om in balans te blijven
[..][ afbeelding ]
damn, is je glycol dan al niet op voordat je aan je werksetjes moet beginnen?quote:
Dat kan ik dan wel weer goed, maar als ik bijvoorbeeld voorover moet leunen en dan je handen op de grond. Kijk opzij al die mensen rechte benen en handen op de grond en die van mij hangen net onder mijn knieenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha, ja of zit in die kleermakerszit, je moet zover mogelijk voorover buigen, en dan zegt ze na 20 seconden " En adem uit"
En dan was ik net klaar om in te ademen, anders kwam ik überhaupt niett naar voren geleund
haha, en je voelt het trekken tot in je hersenstamquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat kan ik dan wel weer goed, maar als ik bijvoorbeeld voorover moet leunen en dan je handen op de grond. Kijk opzij al die mensen rechte benen en handen op de grond en die van mij hangen net onder mijn knieen
15 minuutjes soms iets langer, lijkt ook meer dan het is en vergeet niet er zit niks van gewicht bij. Het meeste is actieve stretch, je moet natuurlijk wel tempo erin houden dus geen rust tussen je oefeningen, gaat je core temp ook omhoog. Ik ben na deze warm up wel helemaal los en warm en dat komt mn workout weer ten goedequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
damn, is je glycol dan al niet op voordat je aan je werksetjes moet beginnen?![]()
misschien lijkt het meer dan het is?
Hoe lang duurt dit dan?
Haha, je bedoelt exorotatie(naar buiten) en endorotatie(naar binnen) toe bewegen. Wordt ook wel externe/interne of mediale/laterale rotatie genoemd. Als het ware deze beweging als ik het goed begrijp.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Verbosity, ik heb van hun zo'n bandelastiek gekregen. Het ene uiteinde aan m'n voet en de andere in m'n hand. M'n arm in 90 graden horizontaal op en neer bewegen en iets met ex- in bewegingen.Had vorige week nog een andere gekregen die ik niet benoemd had. Op m'n linkerschouder liggen, een gewichtje in m'n hand, de elleboog strak tegen het lichaam aan en dan met het gewichtje omhoog en omlaag.
Er is gelukkig progressie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |