quote:Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
Foto: ProShots
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
quote:Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Sabia Boulahrouz zegt dat Rafael van der Vaart zijn ex-vrouw Sylvie niet heeft geslagen op Oudejaarsavond. Deze uitspraak doet ze twee dagen nadat Rafael zelf de klap heeft ontkend.
Foto: ANP
"Ik heb haar niet geslagen", zegt Rafael in een interview met Johan Derksen.
Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie, was ook aanwezig op de desbetreffende avond. Ze reageert donderdag tegenover RTL Boulevard.
"Het is eigenlijk niet aan mij hier iets over te zeggen, maar ik zou nooit meer vrienden zijn met Rafael als hij Sylvie een klap had gegeven."
Conclusie
Omdat de ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz naar eigen zeggen nog steeds vrienden is met Rafael, mag daaruit de conclusie getrokken worden dat er niet is geslagen. "We zijn nog vrienden, dus dan begrijp je wel dat dat niet is gebeurd."
Vlak na de jaarwisseling maakten Rafael en Sylvie van der Vaart bekend een punt achter hun huwelijk te zetten. De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'quote:'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Sylvie
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz. "Sylvie heeft haar eigen leven nu.
Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door roos85 op 08-04-2013 12:36:44 ]
Waarom papt hij aan met de beste vriendin van zijn ex-vrouw aan?quote:Op maandag 8 april 2013 11:25 schreef dennis83 het volgende:
Ja maar vrouwen zijn net heksen, hè. Die hebben geen moraal als het om het krijgen van een man.
Die eet gewoon ja, die heeft toch een normaal figuur?quote:Op maandag 8 april 2013 10:23 schreef Starlie het volgende:
Mocht het waar zijn dan hoop ik wel voor Raf dat Sabia wel van een biefstukje met aardappeltjes houdt!
Is altijd de schuld van de vrouw, jeweetzquote:Op maandag 8 april 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom papt hij aan met de beste vriendin van zijn ex-vrouw aan?
Ja precies.quote:Op maandag 8 april 2013 11:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Is altijd de schuld van de vrouw, jeweetz
Echt he?quote:Op maandag 8 april 2013 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze zeggen altijd van je beste vriendin moet je het hebben
Ik zou dat alleen doen om mijn ex een hak te zetten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 8 april 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom papt hij aan met de beste vriendin van zijn ex-vrouw aan?
Niet helemaal? Zeg maar helemaal nietquote:Op maandag 8 april 2013 11:32 schreef dennis83 het volgende:
De voorgevel van Sabia lijkt me niet helemaal echt.
Zou je denken?quote:Op maandag 8 april 2013 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mevrouw Bouhlarouz is een golddigger.
Kan de naam fakegate gewoon blijven bestaanquote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Niet helemaal? Zeg maar helemaal niet
Ja, gewoon een simpel starfuckertje, want als Rafael een simpele kamper was geweest had ze niet naar 'm omgekeken.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan de naam fakegate gewoon blijven bestaan
Er is weinig meer echt aan Sabiaquote:Op maandag 8 april 2013 11:32 schreef dennis83 het volgende:
De voorgevel van Sabia lijkt me niet helemaal echt.
En dan heeft Sylvie toch nog haar zinquote:Op maandag 8 april 2013 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt he?
Als het echt zo is, dan ben ik team Sylvie
Het is SL de Y gebruiken ze niet meer. Dat zijn feitjes die Sab en Syl wel weten.quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Montelly het volgende:
Die Sabia is sluw zeg. Net na de scheiding vast in Sylvies oor lopen fluisteren: "Wat een klootzak die Raf, je verdient het beter hoor Syl, er zijn meer vissen in de zee, hij verdient jou niet, wees sterk, niet terugkrabbelen nu, blabla"
Ondertussen is Sabia gewoon haar "cashflow" aan het veiligstellen, nadat cashcow Khalid is weggevallen. Want zeg nou zelf, van alimentatie koop je geen Hermes/YSL tassen![]()
Dan moet ze die twee wel gekoppelt hebben, ik geloof er geen snars van.quote:Op maandag 8 april 2013 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
En dan heeft Sylvie toch nog haar zinBril-jant gespeeld van haar dus, haar beste vriendin zelf koppelen aan haar ex en er nog als de geslagen hond uitkomen ook
Sabia > Sylvie qua looks iig.quote:Op maandag 8 april 2013 11:35 schreef Starlie het volgende:
Ik vind ze leuk samen!! Mocht het verhaal waar zijn...
[ afbeelding ]
ALS het zo is, geloof ik wel dat Sylvie er een hand in heeft gehad. Die gehaaide heks is al tijden van Rafael af, maar wil zichzelf er zo goed mogelijk uit laten komen. Dit is een manier...quote:Op maandag 8 april 2013 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet ze die twee wel gekoppelt hebben, ik geloof er geen snars van.
Als ze echt een setje zijn, dan is het wel goed voor de Gate
Vind ik ook, alleen is het niet puur natuurquote:
We zijn het op veel dingen eens met elkaarquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen is het niet puur natuurmaar dat geldt voor beide.
Goed punt, ik werk thuis en kom nergens toe zoquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Starlie het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze ff met een persverklaring komen, kan ik ook ff verder met m'n werk
quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.aan alles.
Wat dacht je van haar lippen? Beetje duck face...quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.
Er is niet eens een hals meer, de tieten lopen rechtstreeks door naar bovenquote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.
Dit was toch een foto van hun trouwdag?quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
ja, duidelijk me leukste dag van hun levenquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit was toch een foto van hun trouwdag?
Ja, ik vind de verschillen overigens wel meevallen, ze heeft hier veel minder make up op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit was toch een foto van hun trouwdag?
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
En nog geen snavel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik vind de verschillen overigens wel meevallen, ze heeft hier veel minder make up op.
Dat laatste dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...
Ze zijn in 2005 getrouwd, dus sowieso geen 3 jaar geleden. En die vroeggeboorte van hun kindje was in 2008.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
Ik vond Sabia er op die O&N foto knapper uitzien dan Syl, eerlijk gezegd... dat magere armpje, brrrquote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik dus ook
Sylvie heeft altijd een bloedmooi koppie gehad als je het mij vraagt, dat donkere bekkie vind ik dan echt niks. Toen niet, nu niet.
In de Hunkemöller reclame ziet ze er haske normaal uit nu.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond Sabia er op die O&N foto knapper uitzien dan Syl, eerlijk gezegd... dat magere armpje, brrr
Nou ik had ook het idee dat ze in de nieuwe Hunkemoller shoot ietsje voller is, wel mooi hoor, maar het viel me wel op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de Hunkemöller reclame ziet ze er haske normaal uit nu.En je arm kun je altijd zo naar voren steken, dat je ineens 10 kg lichter lijkt
![]()
Geen idee hoe lang geleden die reclame is opgenomen.
Ik denk dat ze in geen 4 of 5 jaar zo vol (voor haar doen) is geweest. Wellicht langer.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik had ook het idee dat ze in de nieuwe Hunkemoller shoot ietsje voller is, wel mooi hoor, maar het viel me wel op.
Zoooooooooooo 2009quote:Op maandag 8 april 2013 11:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar lippen? Beetje duck face...
Ok, de foto zat bij een artikel uit maart, 2010.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn in 2005 getrouwd, dus sowieso geen 3 jaar geleden. En die vroeggeboorte van hun kindje was in 2008.
Ik heb dat laatste ook altijd gedacht..quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...
Is dat eigenlijk gerectificeerd?quote:Op maandag 8 april 2013 13:00 schreef Uccie het volgende:
Dit is zo bizar ik geloof er eigenlijk nog niet zoveel van.
Bild was immers ook het blad van het grote slaan verhaal.
Oh dat weet ik eigenlijk nietquote:
Persoonlijk vind ik de, kennelijk onterechte, beschuldiging van mishandeling een stukje erger.quote:Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef Bangerhart het volgende:
Uiteraard nep. Wel vraag ik mij af waarom een journalist van Bild zoiets verzint? Staat daar geen straf op als in een schadevergoeding?
Ja, de Biebster kan echt niks beters krijgen dan een verzopen wortelquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Het wordt steeds gekker!!![]()
Nachtelijk avontuurtje Justin Bieber en Sylvie
http://www.telegraaf.nl/p(...)ber_en_Sylvie__.html
Meen je dat nou?quote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de Biebster kan echt niks beters krijgen dan een verzopen wortel
quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Jaquote:
hahaha oke. Nou ik vind Sylvie een beetje te hoog gegrepen voor ons wortelbroek-dragende pubertje. Ze ziet er inderdaad vaak een beetje te fake uit, maar alsnog vind ik haar wel erg knap.quote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Ja
Geloof er niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 08-04-2013 15:36:07 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Starlie het volgende:
Mensen natuurlijk is dat bericht over Justin Bieber en Sylvie onzin!! Hij mocht willen dat het waar was, maar dat zij ooit iets zou doen met die bedplasser dat geloof ik niet!!!
Mee eens.quote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Ja
Te hoog gegrepen? Hij kan veel mooiere meiden krijgen. Jonger, minder gemaakt en van nature erg knap. Zij is oud en fake.quote:Op maandag 8 april 2013 15:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
hahaha oke. Nou ik vind Sylvie een beetje te hoog gegrepen voor ons wortelbroek-dragende pubertje. Ze ziet er inderdaad vaak een beetje te fake uit, maar alsnog vind ik haar wel erg knap.
Nou jonge ventjes vinden het toch altijd spannend om een wat oudere dame aan de haak te slaan en dan is Sylvie wel een mooi exemplaar natuurlijk!quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen? Hij kan veel mooiere meiden krijgen. Jonger, minder gemaakt en van nature erg knap. Zij is oud en fake.
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?quote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou jonge ventjes vinden het toch altijd spannend om een wat oudere dame aan de haak te slaan en dan is Sylvie wel een mooi exemplaar natuurlijk!
Joh weet ik veel, het zal me ook werkelijk aan mijn kont roesten eerlijk gezegd. Er is toch niets waar van dat verhaal. Maar ik geloof dat er zat jongens / mannen zijn die Sylvie niet uit hun bed schoppen en haar prachtig vinden. Smaken verschillen, gelukkig!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?
Kijk, dat 'ie Halle Berry niet uit z'n bed zou schoppen geloof ik meteen, maar Sylvie?
Halle? Kort pittig kapsel?quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk, dat 'ie Halle Berry niet uit z'n bed zou schoppen geloof ik meteen, maar Sylvie?
Eind Maart (zoiets) zag ik in het vorig topic.quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht Sylvie in Boulevard vanavond
Zijn Saab en Syl recentelijk nog wel samen gespot als vriendinnen?
Mag toch wel aannemen dat Sylvie haar ouders niet echt denken dat ze het met Justin Bieber heeft gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef dennis83 het volgende:
Lijkt me wel geestig dat je zoiets verzint en dat alle roddelrubrieken losgaan de hele dag door. Wel triest voor de families dat deze scheidingen al zo lang in het nieuws zijn.
Nou zeg, dat vind ik totaal niet.quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet dat Sabia echt in beeld bij Raf is, om commerciële redenen zou hij al nooit voor haar kiezen. Niet dat het persoonlijk sneu is, al die roddels, maar ze zijn beide verbonden aan flinke campagnes. Syl en Raf dus.quote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef dennis83 het volgende:
Lijkt me wel geestig dat je zoiets verzint en dat alle roddelrubrieken losgaan de hele dag door. Wel triest voor de families dat deze scheidingen al zo lang in het nieuws zijn.
Hahaha, zo erg ditquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Starlie het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze ff met een persverklaring komen, kan ik ook ff verder met m'n werk
In geen 100 jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop op net zo'n klassieker als "Alles is weg"quote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef JaneDoe het volgende:
in boulevard straks de moeder van raf aan t woord
en straks meer....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |