Ik heb dat laatste ook altijd gedacht..quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...
Is dat eigenlijk gerectificeerd?quote:Op maandag 8 april 2013 13:00 schreef Uccie het volgende:
Dit is zo bizar ik geloof er eigenlijk nog niet zoveel van.
Bild was immers ook het blad van het grote slaan verhaal.
Oh dat weet ik eigenlijk nietquote:
Persoonlijk vind ik de, kennelijk onterechte, beschuldiging van mishandeling een stukje erger.quote:Op maandag 8 april 2013 14:33 schreef Bangerhart het volgende:
Uiteraard nep. Wel vraag ik mij af waarom een journalist van Bild zoiets verzint? Staat daar geen straf op als in een schadevergoeding?
Ja, de Biebster kan echt niks beters krijgen dan een verzopen wortelquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Het wordt steeds gekker!!![]()
Nachtelijk avontuurtje Justin Bieber en Sylvie
http://www.telegraaf.nl/p(...)ber_en_Sylvie__.html
Meen je dat nou?quote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de Biebster kan echt niks beters krijgen dan een verzopen wortel
quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Jaquote:
hahaha oke. Nou ik vind Sylvie een beetje te hoog gegrepen voor ons wortelbroek-dragende pubertje. Ze ziet er inderdaad vaak een beetje te fake uit, maar alsnog vind ik haar wel erg knap.quote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Ja
Geloof er niks vanquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ChipsZak. op 08-04-2013 15:36:07 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Starlie het volgende:
Mensen natuurlijk is dat bericht over Justin Bieber en Sylvie onzin!! Hij mocht willen dat het waar was, maar dat zij ooit iets zou doen met die bedplasser dat geloof ik niet!!!
Mee eens.quote:Op maandag 8 april 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat? Dat ik denk dat Justin Bieber leukere meisjes kan krijgen dan een gemake-upte zelfbruiningswortel die praktisch zijn moeder had kunnen zijn? Ja
Te hoog gegrepen? Hij kan veel mooiere meiden krijgen. Jonger, minder gemaakt en van nature erg knap. Zij is oud en fake.quote:Op maandag 8 april 2013 15:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
hahaha oke. Nou ik vind Sylvie een beetje te hoog gegrepen voor ons wortelbroek-dragende pubertje. Ze ziet er inderdaad vaak een beetje te fake uit, maar alsnog vind ik haar wel erg knap.
Nou jonge ventjes vinden het toch altijd spannend om een wat oudere dame aan de haak te slaan en dan is Sylvie wel een mooi exemplaar natuurlijk!quote:Op maandag 8 april 2013 15:54 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen? Hij kan veel mooiere meiden krijgen. Jonger, minder gemaakt en van nature erg knap. Zij is oud en fake.
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?quote:Op maandag 8 april 2013 16:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou jonge ventjes vinden het toch altijd spannend om een wat oudere dame aan de haak te slaan en dan is Sylvie wel een mooi exemplaar natuurlijk!
Joh weet ik veel, het zal me ook werkelijk aan mijn kont roesten eerlijk gezegd. Er is toch niets waar van dat verhaal. Maar ik geloof dat er zat jongens / mannen zijn die Sylvie niet uit hun bed schoppen en haar prachtig vinden. Smaken verschillen, gelukkig!!quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?
Kijk, dat 'ie Halle Berry niet uit z'n bed zou schoppen geloof ik meteen, maar Sylvie?
Halle? Kort pittig kapsel?quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?
Kijk, dat 'ie Halle Berry niet uit z'n bed zou schoppen geloof ik meteen, maar Sylvie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |