Vind ik ook, alleen is het niet puur natuurquote:
We zijn het op veel dingen eens met elkaarquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen is het niet puur natuurmaar dat geldt voor beide.
Goed punt, ik werk thuis en kom nergens toe zoquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Starlie het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze ff met een persverklaring komen, kan ik ook ff verder met m'n werk
quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.aan alles.
Wat dacht je van haar lippen? Beetje duck face...quote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.
Er is niet eens een hals meer, de tieten lopen rechtstreeks door naar bovenquote:Op maandag 8 april 2013 11:57 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Er lijkt gesleuteld aan haar voorgevel.
Dit was toch een foto van hun trouwdag?quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
ja, duidelijk me leukste dag van hun levenquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit was toch een foto van hun trouwdag?
Ja, ik vind de verschillen overigens wel meevallen, ze heeft hier veel minder make up op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit was toch een foto van hun trouwdag?
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
En nog geen snavel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik vind de verschillen overigens wel meevallen, ze heeft hier veel minder make up op.
Dat laatste dacht ik dus ookquote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dit was hun trouwfoto he. De mooiste dag van je leven bladiebla.... ik weet dat diverse mensen dachten dat dit een rouwfoto was, van vlak na het overlijden van hun kindje, maar dat is dus niet zo...
Ze zijn in 2005 getrouwd, dus sowieso geen 3 jaar geleden. En die vroeggeboorte van hun kindje was in 2008.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Cynix ® het volgende:
[ afbeelding ]
Amper 3 jaar geleden!
Zoek de 21 verschillen.
Ik vond Sabia er op die O&N foto knapper uitzien dan Syl, eerlijk gezegd... dat magere armpje, brrrquote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik dus ook
Sylvie heeft altijd een bloedmooi koppie gehad als je het mij vraagt, dat donkere bekkie vind ik dan echt niks. Toen niet, nu niet.
In de Hunkemöller reclame ziet ze er haske normaal uit nu.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond Sabia er op die O&N foto knapper uitzien dan Syl, eerlijk gezegd... dat magere armpje, brrr
Nou ik had ook het idee dat ze in de nieuwe Hunkemoller shoot ietsje voller is, wel mooi hoor, maar het viel me wel op.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In de Hunkemöller reclame ziet ze er haske normaal uit nu.En je arm kun je altijd zo naar voren steken, dat je ineens 10 kg lichter lijkt
![]()
Geen idee hoe lang geleden die reclame is opgenomen.
Ik denk dat ze in geen 4 of 5 jaar zo vol (voor haar doen) is geweest. Wellicht langer.quote:Op maandag 8 april 2013 12:24 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik had ook het idee dat ze in de nieuwe Hunkemoller shoot ietsje voller is, wel mooi hoor, maar het viel me wel op.
Zoooooooooooo 2009quote:Op maandag 8 april 2013 11:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar lippen? Beetje duck face...
Ok, de foto zat bij een artikel uit maart, 2010.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zijn in 2005 getrouwd, dus sowieso geen 3 jaar geleden. En die vroeggeboorte van hun kindje was in 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |