Eind Maart (zoiets) zag ik in het vorig topic.quote:Op maandag 8 april 2013 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht Sylvie in Boulevard vanavond
Zijn Saab en Syl recentelijk nog wel samen gespot als vriendinnen?
Mag toch wel aannemen dat Sylvie haar ouders niet echt denken dat ze het met Justin Bieber heeft gedaanquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef dennis83 het volgende:
Lijkt me wel geestig dat je zoiets verzint en dat alle roddelrubrieken losgaan de hele dag door. Wel triest voor de families dat deze scheidingen al zo lang in het nieuws zijn.
Nou zeg, dat vind ik totaal niet.quote:Op maandag 8 april 2013 16:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want? Ziet er bijzonder oud uit voor haar leeftijd, dus goede deal?
Kijk, dat 'ie Halle Berry niet uit z'n bed zou schoppen geloof ik meteen, maar Sylvie?
Daarom geloof ik ook niet dat Sabia echt in beeld bij Raf is, om commerciële redenen zou hij al nooit voor haar kiezen. Niet dat het persoonlijk sneu is, al die roddels, maar ze zijn beide verbonden aan flinke campagnes. Syl en Raf dus.quote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef dennis83 het volgende:
Lijkt me wel geestig dat je zoiets verzint en dat alle roddelrubrieken losgaan de hele dag door. Wel triest voor de families dat deze scheidingen al zo lang in het nieuws zijn.
Hahaha, zo erg ditquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Starlie het volgende:
Zou wel fijn zijn als ze ff met een persverklaring komen, kan ik ook ff verder met m'n werk
In geen 100 jaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Starlie het volgende:
Het wordt steeds gekker!!![]()
Nachtelijk avontuurtje Justin Bieber en Sylvie
http://www.telegraaf.nl/p(...)ber_en_Sylvie__.html
Ik hoop op net zo'n klassieker als "Alles is weg"quote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef JaneDoe het volgende:
in boulevard straks de moeder van raf aan t woord
en straks meer....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |