SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Fiposto..Voornamelijk dingetjes in evenementen...quote:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Hehe, dat was vast moeilijk.quote:Ah, klinkt interessant. Ook voor supersterren?quote:Op maandag 8 april 2013 04:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voornamelijk dingetjes in evenementen...
Zoals Henk OpzetborstelDit -- Parkiet is mijn papa
Jaquote:weet je hoe snel dat ging..? Maar ik heb m
Ja... supersterren in alle maten.... (tot ze rond zijnquote:Op maandag 8 april 2013 05:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ah, klinkt interessant. Ook voor supersterren?
Zoals Henk Opzetborstel)
quote:Op maandag 8 april 2013 05:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jaweet je hoe snel dat ging..? Maar ik heb m
[..]
Ja... supersterren in alle maten.... (tot ze rond zijn)
Dus Patty Brard is ook weer eens van de partij.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga nog even een uurtje liggen, hopelijk val ik niet in slaap.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat is niet "iets" wat ik een superster zou noemen...quote:Op maandag 8 april 2013 05:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dus Patty Brard is ook weer eens van de partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Ja ik ga ook maar eens op 1 van mn beide oren liggen....quote:Op maandag 8 april 2013 05:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen, hopelijk val ik niet in slaap.
quote:Op maandag 8 april 2013 05:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is niet "iets" wat ik een superster zou noemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja, mijn specialiteit.quote:Op maandag 8 april 2013 06:05 schreef Vaseline_ het volgende:
zo jullie zaten laat nog in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Toch maar even een koffie zetten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo, ben er weer.
edit: Ik ga naar school mensjes, toeitoei.
[ Bericht 82% gewijzigd door Unscrewed op 08-04-2013 07:52:59 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
3 op een rijquote:Op maandag 8 april 2013 07:22 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, ben er weer.
Veel plezier op schoolHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
'T wakkerblijven is nog gelukt ook?quote:Op maandag 8 april 2013 07:22 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, ben er weer.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Murquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik eet slaap.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Omnomnomzzzzzz...quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
eigenlijk al te veel.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Mur![]()
![]()
Shit, ik heb dat electro stukje uit Shaun of the Dead in mijn hoofd.
Dat duurt maar 10 seconden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En toch nog ff op Fok! meldenquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
ik moet dringend terug naar mn bed, koppijn
De toewijding![]()
![]()
En nou.. hoppaa. bed in jij.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Slaap lekker, beterschap enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe lang moet je nogquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat ze gewoon nog aan het werk is hoorquote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Olment het volgende:
[..]
En toch nog ff op Fok! melden
De toewijding![]()
![]()
En nou.. hoppaa. bed in jij.![]()
![]()
Alsof dat ooit iemand heeft tegengehouden.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon nog aan het werk is hoorOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb jij een bed op werk?quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alsof dat ooit iemand heeft tegengehouden.![]()
Ook wel bekend als "Het invalidentoilet".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb je echt een bed nodig om te slapen?quote:
Bureau/bank/toilet/printer... mogelijkheden te over.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook wel bekend als "Het invalidentoilet".
Hier geef je tog wel aan dat je een bed wil hebben om te pittenquote:
Nee, jij heeft het over een bed, ik zeg dat ze aan het werk is en er dus geen bed is.quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier geef je tog wel aan dat je een bed wil hebben om te pitten![]()
![]()
mohhh.. daar ben je lekker meequote:
Nee, slaapdronken xd. Was net wakker xd.quote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Ugjerke het volgende:
Olment en Gib zijn al zo stoned dat ze het geloven?
[ afbeelding ]Geniaal plaatje hahaha !!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Wahahahquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Ugjerke het volgende:
Olment en Gib zijn al zo stoned dat ze het geloven?
[ afbeelding ]
Nee man,, zit opt werk
Iedereen hier moet over 4 a 6 weken hoogst waarschijnlijk weg (anti-kraak). Ik raak dan zo hard dakloosquote:A. gaat met een vriend samen wonen en naja ik weet nu al dat hij me niet gaat helpen en me dus op straat laat wonen. Ik heb simpel weg het geld niet om alleen iets te huren. Ouders is geen optie
Your beauty never ever scared me.![]()
Hmm.. dat is naadje..quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen hier moet over 4 a 6 weken hoogst waarschijnlijk weg (anti-kraak). Ik raak dan zo hard dakloosA. gaat met een vriend samen wonen en naja ik weet nu al dat hij me niet gaat helpen en me dus op straat laat wonen. Ik heb simpel weg het geld niet om alleen iets te huren. Ouders is geen optie
Kameraad van me wilt ook anti kraak gaan wonen, maar juist om deze reden lijkt met het wel kut. Tis goedkoop, maar als je eruit moet ben je de zak.
Een klein appartementje ofzo geen optie? Of met een vriendin ofzo samen wat huren.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Met een vriendin is ook geen optie. De mensen met wie ik dat zou willen wonen allemaal samen of hebben een kindje of wat dan ook. Ik heb sowieso geen geld nu voor een klein appartementje, niet alleen, ik ben nog dingen aan het afbetalen en dat wil ik niet stop zetten omdat ik er toch een keer vanaf moetYour beauty never ever scared me.![]()
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Met een vriendin is ook geen optie. De mensen met wie ik dat zou willen wonen allemaal samen of hebben een kindje of wat dan ook. Ik heb sowieso geen geld nu voor een klein appartementje, niet alleen, ik ben nog dingen aan het afbetalen en dat wil ik niet stop zetten omdat ik er toch een keer vanaf moetHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenquote:Op maandag 8 april 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.Hoop echt dat hij me wilt helpen.. Ook al weet ik al bijna zeker van nie
Hoezo weet je zo zeker van niet?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenHoop echt dat hij me wilt helpen.. Ook al weet ik al bijna zeker van nie
Hij snapt toch ook wel dat buiten op straat ook niet tof is.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoezo weet je zo zeker van niet?
Hij snapt toch ook wel dat buiten op straat ook niet tof is.![]()
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.quote:Op maandag 8 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.
Zou ik wel doen althans.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Niet als het ten koste van mezelf gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.
Zou ik wel doen althans.![]()
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als het ten koste van mezelf gaat.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.![]()
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.
lijkt me niet dat je gelijk ander huis/appartement gaat zoekenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.quote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.![]()
Daar heb je ergens wel een puntquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ga niet dubbel betalen om iemand te helpen die waarschijnlijk door eigen toedoen schulden heeft.
Geen werk en geen studie doet (als ik het goed heb) maar wel heel veel kan blowen en zuipen.![]()
Het is wel ergens prioriteiten stellen. Werk is best belangrijk, anders komt er niks in het laadje binnen. Of je moet ergens een boom hebben staan.
Maar als het is om iemand echt uit de brand te helpen voor een periode, dan is het wel doable.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ken dat met "voor een periode"quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
Het is wel ergens prioriteiten stellen. Werk is best belangrijk, anders komt er niks in het laadje binnen. Of je moet ergens een boom hebben staan.
Maar als het is om iemand echt uit de brand te helpen voor een periode, dan is het wel doable.![]()
![]()
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
I rest my case.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.![]()
![]()
KUT.. heb net al me spullen gepaktquote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.quote:
saai.. niet eens pics nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.
We maken wel nieuwe.quote:
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb ik een harpoen nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.Ik betaal gewoon mee haha. En zo vroeg aan schulden? Komt door mijn ouders helaas
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorIk betaal gewoon mee haha. En zo vroeg aan schulden? Komt door mijn ouders helaas
Waar haal je je inkomen vandaan?![]()
Ik kan de helft ook wel betalen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?
Waar haal je je inkomen vandaan?Ik heb een wajong (-> geen zin om hier al teveel op in te gaan hehe). Kan gewoon geen huis alleen betalen maar ben wel in staat om de helft van de kostten op te hoesten. Net als gas/water/licht
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan de helft ook wel betalen hoorIk heb een wajong (-> geen zin om hier al teveel op in te gaan hehe). Kan gewoon geen huis alleen betalen maar ben wel in staat om de helft van de kostten op te hoesten. Net als gas/water/licht
Dan snap ik het "op straat" niet helemaal?![]()
Omdat ik niet zoveel kan betalen?quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.
Dan snap ik het "op straat" niet helemaal?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
2 a 300 euro?quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Maar het probleem is dus meer dat je samen met iemand wil huren, en hij de enige is met wie je wil samenwonen?![]()
Ik weet niet waar je woont, maar over het algemeen is een studentenkamer goedkoper dan een appartement. Ook als je huurtoeslag meetelt. De prijs van een kamer is sowieso vaak inclusief gas/water/licht.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 a 300 euro?
Maar het probleem is dus meer dat je samen met iemand wil huren, en hij de enige is met wie je wil samenwonen?Your beauty never ever scared me.![]()
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz haha
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.![]()
![]()
Dit dus.quote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.
Edit:
Damn wat een negatieviteit zo op de maandag morgen.
Heb spontaan geen zin meer om te leren voor mijn tentamen van morgen.
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.*ook al gaat het sinds de laatste keer wel onwijs goed, ook geen ruzie gehad meer als hij dronken was enz, sowieso geen ruzie of gezeik gehad*
Draai dr een jonko opquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus.
Edit:
Damn wat een negatieviteit zo op de maandag morgen.
Heb spontaan geen zin meer om te leren voor mijn tentamen van morgen.
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen haha*ook al gaat het sinds de laatste keer wel onwijs goed, ook geen ruzie gehad meer als hij dronken was enz*
![]()
Uit ervaring gaan mijn relaties meestal stuk als we elkaar te veel op de lip zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.
Rust van elkaar is ook fijn af en toe.
Mijn zusje is ook na 3 maanden gaan samenwonen. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat eerlijk gezegt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jep snap ik..quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.Maar het scheelt wel dat ik nu al in één huis woon met hem. Ja daardoor zijn er wel irritaties geweest maar ik ben het wel gewend om hem elke dag te zien en andersom
maar is het al zeker dat je eruit moet?quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep snap ik..Maar het scheelt wel dat ik nu al in één huis woon met hem. Ja daardoor zijn er wel irritaties geweest maar ik ben het wel gewend om hem elke dag te zien en andersom
ANUS ANUS OVERAL EEN ANUS KOM MAAR EVEN HIER DAN WIKKEL IK EM OM EEN BANANUSOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
en nou vertel je welke wiet jij rooktquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
ANUS ANUS OVERAL EEN ANUS KOM MAAR EVEN HIER DAN WIKKEL IK EM OM EEN BANANUS
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.quote:
Hahah nee johquote:moet echt gaan leren.
Moet mijn tentamens halen, anders word ik v/d opleiding getrapt.
( had immers iets harder moeten werken xd )Ook in moeilijke tijden.![]()
voorgedraaidequote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
gewoon zelf twisten man.. goedkoper, lekkerder, je weet wat er in zit.. enigste nadeel is .. zelf bouwen
Doe ik sinds kort ook haha.quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
Met zo'n zakje thuis en altijd maar kunnen smoken
voel ik me zo'n zielige junkie die koste wat het kost
ten alle tijden moet smoken
Liever gewoon 2 klare halen en lekker chillen.
ipv eindeloos doordraaien xd.Ook in moeilijke tijden.![]()
Net als test gereageerd op een appartement bij een woningbouwvereniging.
Ik sta 6 jaar ingeschreven, dus ik dacht ik zal vast een aardige positie op de ranglijst hebben.FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Uw rangorde op ********* is 349.
Aantal reacties: 369![]()
![]()
Zelf bouwen is geen nadeel, een zak wiet thuis rond hebben slingeren wel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
[..]
voorgedraaide
gewoon zelf twisten man.. goedkoper, lekkerder, je weet wat er in zit.. enigste nadeel is .. zelf bouwen
Veel goedkoper is het trouwens ook niet. Een voorgedraaide kost hier 3 euro en is meestal kneitergoed.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dit ja, meestal heb ik nooit meer dan 1,5 joint voor handen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe ik sinds kort ook haha.
Met zo'n zakje thuis en altijd maar kunnen smoken
voel ik me zo'n zielige junkie die koste wat het kost
ten alle tijden moet smoken
Liever gewoon 2 klare halen en lekker chillen.
ipv eindeloos doordraaien xd.
het ligt er beetje aan hoeveel joints je uit een gram haalt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelf bouwen is geen nadeel, een zak wiet thuis rond hebben slingeren wel.
Veel goedkoper is het trouwens ook niet. Een voorgedraaide kost hier 3 euro en is meestal kneitergoed.
Kameraad van me haalt er 2 uit en ik toch wel 4-5.
Voor mij zijn voorgedraaide duurder.
En kwestie van ngoed opbergen ipv laten rondslingeren xDHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
ohh.. dan ben je bijna aan de beurtquote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef Murdera het volgende:
Net als test gereageerd op een appartement bij een woningbouwvereniging.
Ik sta 6 jaar ingeschreven, dus ik dacht ik zal vast een aardige positie op de ranglijst hebben.
[..]
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Meer heb ik ook niet nodig. 'Vroeger' draaide ikquote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit ja, meestal heb ik nooit meer dan 1,5 joint voor handen.
kneiter sterkte joints en was ik helemaal naar de kk.
Nu rook ik 2 over een hele avond ( nog niet eens elke dag )
en ben ik heerlijk skaff, met een pilsje erbij, heerlijk !
Da's pas een chille vibe.Ook in moeilijke tijden.![]()
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat echt te ver.
Ama, hoe lang sta jij al ingeschreven, of ga je particulier?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Als ik ze even sterk wil draaien als die voorgedraaide, haal ik 4 joints uit een zakje van 10 euro. Nu ben ik er 12 euro voor kwijt. Dat is het voor mij wel waard.quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Olment het volgende:
[..]
het ligt er beetje aan hoeveel joints je uit een gram haalt.
Kameraad van me haalt er 2 uit en ik toch wel 4-5.
Voor mij zijn voorgedraaide duurder.
En kwestie van ngoed opbergen ipv laten rondslingeren xDMisschien dat als ik vakantie heb ik wel een zakje haal.
Dat doe ik al. Maar 650 euro voor die 35m² waar ik in zit slaat echt nergens op. Enorm veel last van geluidsoverlast van onderburen, wat me heel veel nachten slaap kost, en dat ben ik zat.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.![]()
Kan ik inkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Maar 650 euro voor dat waar ik in zit slaat echt nergens op. Enorm veel last van geluidsoverlast van onderburen, wat me heel veel nachten slaap kost, en dat ben ik zat.
Ik kan voor 700 ergens gaan huren maar moet nog zoooo veeel worden gedaan in het huis. weet niet of ik daar wel zin in heb
Ik werk ook fulltime, maar ik wil toch echt een sociale woning zoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.Ik kan wel particulier betalen, maar ik houd ook graag wat geld over.
Ja, en verbouwen in een huurwoning zie ik ook niet zo zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.
Ik kan voor 700 ergens gaan huren maar moet nog zoooo veeel worden gedaan in het huis. weet niet of ik daar wel zin in heb![]()
En anders zou ik gaan kopen trouwens. Voor 80-100k heb je al een redelijk leuk appartement in deze omgeving.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
precies.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en verbouwen in een huurwoning zie ik ook niet zo zitten.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
moet je wel hypotheek kunnen krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
En anders zou ik gaan kopen trouwens. Voor 80-100k heb je al een redelijk leuk appartement in deze omgeving.
En dat zit er voor mij nog niet inHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
In mijn omgeving mag je dat wel minimaal verdubbelen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
En anders zou ik gaan kopen trouwens. Voor 80-100k heb je al een redelijk leuk appartement in deze omgeving.![]()
![]()
Ik ga nu over een halfjaar naar een woning zoeken, als ik wil kopen zou ik nog even aan halfjaartje langer moeten wachten voor m'n vaste contract. Ik zit nu nog met een jaarcontract, ik verwacht ook niet daarmee te kunnen huren.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Olment het volgende:
[..]
moet je wel hypotheek kunnen krijgen
En dat zit er voor mij nog niet in
Damn, daar koop je hier een eengezinswoning voor.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn omgeving mag je dat wel minimaal verdubbelen.
mwah hier ook wel, maar dan zit je wel echt in de tuigbuurten waar je niet dood gevonden wil worden, maar toch wel dat risico loopt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, daar koop je hier een eengezinswoning voor.![]()
![]()
3 uur. Maar eerst een halfuur pauze yeah. Dr staat alleen wel schijt harde teringmuziek op in de kantinequote:tis dat het buiten nog iets te fris is..
![]()
Ik bedoel dus een fatsoenlijke waar je in principe de rest van je leven in kan wonen en je gezin kan stichten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah hier ook wel, maar dan zit je wel echt in de tuigbuurten waar je niet dood gevonden wil worden, maar toch wel dat risico loopt.
Voor een kleine eengezinswoning in een "tuigbuurt" betaal je hier zo'n 90k. Maar dan heb je dus zoiets:
Dan heb ik toch liever gewoon een leuk appartementje.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat zijn gewoon degelijke fatsoenlijke huisjes.quote:Wat betaal je daarvoor?
Zoiets huur ik ook. Nou ja alleen de benedenverdieping ( woonkamer ) dan.quote:
Studentenwoning.Ook in moeilijke tijden.![]()
700 kale huur.quote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon degelijke fatsoenlijke huisjes.Wat betaal je daarvoor?
Is wel het idee jaquote:
Ook last van kwaaltjes hierquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Mijn maag doet verschrikkelijk veel pijn. Af en toe van die pijn scheuten pfffffff
En mijn darmen precies hetzelfde.
Heb net het gevoel dat ik er 78 benIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik loop me een partij te winden.quote:Op maandag 8 april 2013 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook last van kwaaltjes hier
Mijn maag doet verschrikkelijk veel pijn. Af en toe van die pijn scheuten pfffffff
En mijn darmen precies hetzelfde.
Heb net het gevoel dat ik er 78 ben
Oké, wie heeft er hier 5000 kilo nutella gestolen?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
k las het jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef Ugjerke het volgende:
Oké, wie heeft er hier 5000 kilo nutella gestolen?Dafuq voor een pasta fetish heb je dan
via makelaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
en goedkoop.niet particulier neem ik aan?
Ben wel nog aan het twijfelen. Zal veel moeten klussen in alle kamers voor het fatsoenlijk klaar is.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
particulier dus
als het in mijn buurt was en ik had de keuze zat ik er al in.heb dr weinig verstand van
Ja, 700 kale huur + verzekeringen en alles er nog omheen.. Hakt behoorlijk in mijn maand pingping.
Denk dak ff moet gaan slijmen voor opslag ofzo
Je wil er wel in je eentje in gaan wonen?quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]heb dr weinig verstand van
Ja, 700 kale huur + verzekeringen en alles er nog omheen.. Hakt behoorlijk in mijn maand pingping.
Denk dak ff moet gaan slijmen voor opslag ofzo
Ik zou een kamertje door een maat laten huren.![]()
![]()
Idee is wel in me eentje ja.. Heb ook al een maat gevraagdquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil er wel in je eentje in gaan wonen?
Ik zou een kamertje door een maat laten huren.
Als de huur wat kan delen, is het iig niet elke maand op houtje bijtenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Meer dan groot genoeg voor 2.quote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Idee is wel in me eentje ja.. Heb ook al een maat gevraagd
Als de huur wat kan delen, is het iig niet elke maand op houtje bijten![]()
![]()
Dat wel iddquote:Ben er wel serieus over aan het denken.quote:Kenmerken
Soort woonhuis
Eengezinswoning, tussenwoning
Oppervlakte
106 m² woonopp. / 141 m² perceelopp.
Aantal kamers
6 kamers (4 slaapkamers)
Bijzonderheden
Tuin en schuur / bergingHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Wat zou het totaal ong gaan kosten, incl verzekeringen, gas licht water etc?quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat wel idd
[..]
Ben er wel serieus over aan het denken.![]()
hele plaatje per maand zou me ong 1300 gaan kosten.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zou het totaal ong gaan kosten, incl verzekeringen, gas licht water etc?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Is met 2 man makkelijk op te brengen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
hele plaatje per maand zou me ong 1300 gaan kosten.![]()
![]()
Klopt.. nou alleen nog die kameraad van me zo gek krijgen xDquote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is met 2 man makkelijk op te brengen.
Kan het wel hoesten alleen,, maar voel er weinig voor om elke euro om te moeten gaan draaien voordat ik um kan uitgeven.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
MOHHH... dr is hier echt helemaal geen bal te doen op het werk.
Vandaag al welgeteld 1 telefoontje gehad....
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :pquote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef Olment het volgende:
[..]
k las het jaDafuq voor een pasta fetish heb je dan
Neen, appelperenstroop is mijn afrodisiac.quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :p![]()
ja idd.quote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt.. nou alleen nog die kameraad van me zo gek krijgen xD
Kan het wel hoesten alleen,, maar voel er weinig voor om elke euro om te moeten gaan draaien voordat ik um kan uitgeven.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :pchocochick.
![]()
![]()
Toch mooi van die printjes "Hoi, ik weet niet meer welke printer bij dit nummer hoort. Mocht je dit printje tegenkomen, mail me dan even -----@----.nl en laat me even weten op welke afdeling dit afgedrukt is".
wahahahhaquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Toch mooi van die printjes "Hoi, ik weet niet meer welke printer bij dit nummer hoort. Mocht je dit printje tegenkomen, mail me dan even -----@----.nl en laat me even weten op welke afdeling dit afgedrukt is".printer niet kunnen onthouden
Murselinequote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :ppls no.
![]()
You know you want it.quote:Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
[..]
wahahahhaprinter niet kunnen onthouden
Geef dat dan aanquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
You know you want it.
[..]
Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?
hier is het xx.xx.xx eerste is etage, tweede is afdeling, derde is printerHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Zou ik regelen, als ik dat kon. Maar het gaat over minimaal 380 printers verspreid over het hele land. Voordat ik ICT ervan overtuigd heb dat dit beter is en het doorgevoerd is, zijn we wel even verder. Die lui lopen chronisch achterquote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef dat dan aan
hier is het xx.xx.xx eerste is etage, tweede is afdeling, derde is printer
Nee, jullie zijn Murseline.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want mur en ik zijn geen moirapoly, hoe durf je![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
ik dacht precies het zelfdequote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijktquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
verdomme verleidelijk als er nog coke van t weekend over is![]()
![]()
hoe, wat en waarom?quote:
gewoon snuive manBeter van niet.
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaaktquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijktHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Maakt niet uit, als je afspreekt dat hij volgende keer haalt.quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaakt![]()
![]()
Mensen dood maken. Iedereen die er zit gaat doodquote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.![]()
![]()
Fapfapfapfap uiteraard.quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Probeer ik te studeren, doe ik 10 minuten over 1 pagina omdat ik niet vat wat er staatNog steeds niet helemaal normaal na dit weekend
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Dat krijg je van hard feesten hequote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
Probeer ik te studeren, doe ik 10 minuten over 1 pagina omdat ik niet vat wat er staatNog steeds niet helemaal normaal na dit weekend
Je weet het vooraf,, kun je beter zorgen dat je het kapot gezellig maakt zodat je "na de klote" het waard is
ja nee.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.![]()
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Spam. Meteen ban allus
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Mur
Na school nog 5-6 hijsjes genomen van een (bijna) pure joint...
Wow. Als je niks heb gegeten en 2 dagen niet hebt geslapen.. ga niet blowen. Seriously.Dit -- Parkiet is mijn papa
ga je nou nog niet slapen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Spam. Meteen ban allus
[..]
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.
Na school nog 5-6 hijsjes genomen van een (bijna) pure joint...
Wow. Als je niks heb gegeten en 2 dagen niet hebt geslapen.. ga niet blowen. Seriously.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Heb net 2 glazen cola op en ben nog een beetje stoned (op de niet-chille manier), dus ik kan denk ik niet slapen.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 april 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebbenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.quote:
Alleen 2 glazen zou niks uitmaken, maar dat erbovenop..Dit -- Parkiet is mijn papa
ik snap het niet.
Maar goed, toen ik blowde dronk ik ook grote bakken koffie voor het slapen, lekker en warm, en dan heerlijk tukje doen.![]()
Ik kan ook gewoon slapen met caffeine jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
ik snap het niet.
Maar goed, toen ik blowde dronk ik ook grote bakken koffie voor het slapen, lekker en warm, en dan heerlijk tukje doen.![]()
![]()
Komt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Zit al de hele dag leeg voor me uit te staren als een zombieOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.
Alleen 2 glazen zou niks uitmaken, maar dat erbovenop..![]()
Samequote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
Koffie, cola, jonko, en slapen gaan
Bij hem is alles tegenovergesteldquote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.![]()
![]()
in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendoquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Mafketelquote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendoJe hebt zeker ook wel flink staan hallucineren
![]()
nee helemaal niet. maar ben ook om 20:00 begonnen en nam t laatste pas om 05:00. ook niet echt té hard gegaan op enig momentquote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MafketelJe hebt zeker ook wel flink staan hallucineren
waarom hebben kristallen en gewoon pillen eigenlijk zo'n compleet verschillende werking? gevoelsmatig?![]()
tsja men zegt mdma=mdma maar ik merkte toch echt verschil, zal wel aan de omstandigheden liggenquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
waarom hebben kristallen en gewoon pillen eigenlijk zo'n compleet verschillende werking? gevoelsmatig?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wajo das wel veel. Waren dat pure kristallen zonder troep?quote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendo![]()
Merk ik niks van hoorquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
waarom hebben kristallen en gewoon pillen eigenlijk zo'n compleet verschillende werking? gevoelsmatig?![]()
Nee? opmerkelijk, het slaat niet alleen compleet anders in, maar ook over het verloop van de avond ben ik toch in een andere space.quote:![]()
dat inslaan is wel anders ja maar dat is logischquote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee? opmerkelijk, het slaat niet alleen compleet anders in, maar ook over het verloop van de avond ben ik toch in een andere space.![]()
![]()
ja, tenminste dat zij de supplierquote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wajo das wel veel. Waren dat pure kristallen zonder troep?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Nog nooit een pilletje gedaan, ik ben altijd bang dat ik het zo leuk ga vinden dat ik het veel vaker zal gaan doen
Don't get me wrong, ik normaal ook, maar dat was een badtrip.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Gudverdumme wat heb ik zin in een jointjeHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Draai er eenquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Gudverdumme wat heb ik zin in een jointje![]()
60..61..62..63..64..65..66..67..68..69..mondspoelwaterDit -- Parkiet is mijn papa
Was dat met die zeus en poseidon expansions?quote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nice man, ik heb zojuist age of mythologie geherinstalleerd![]()
![]()
Bijna. Titans expansions, waarbij je de atlanteans kon spelen. Kronos en Gaia etc.quote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dat met die zeus en poseidon expansions?
Maar wel waar je aan dacht ja
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Misschien moet ik Age of Empires HD ook maar eens proberenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
pepperoni pizzaquote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moet ik Age of Empires HD ook maar eens proberen
woodstock
coinage
quarryHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zijn dat cheats?quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
pepperoni pizza
woodstock
coinage
quarryOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
1000 food
1000 wood
1000 gold
1000 stone
Wololo!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Bigbertha ook toch?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Gudverdumme wat heb ik zin in een jointjeHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Tell. Us. Everything.quote:Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.quote:![]()
![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.Beschrijf haar..
en good on you my man!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
picquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]Beschrijf haar..
en good on you my man!![]()
Tja, leuk koppie, mooie groene ogen, bruin halflang haar, lijf in topvorm, net een slagje kleiner als ik.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.![]()
Tja, leuk koppie, mooie groene ogen, bruin halflang haar, lijf in topvorm, net een slagje kleiner als ik.![]()
![]()
Draai polka als je haar neemt
![]()
![]()
Nah ik vond 't een leuk idee om voor mezelf te beslissen dat ik niet doordeweeks blow als ik de dag erop belangrijke dingen hebquote:
Maak ik eindelijke eens een topic, zakt hij tot zijn kop in de kuttopics
Nog even gamen en dan maar eens naar bed om morgen een poging te doen om om 10:00 op te staan
Holy crap, download deze app als je high/stoned bent:
https://play.google.com/s(...)eature=search_result
Speel lekkere stoners muziek af en have fun.
iets als audiosurf?quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
Holy crap, download deze app als je high/stoned bent:
https://play.google.com/s(...)eature=search_result
Speel lekkere stoners muziek af en have fun.![]()
![]()
Nee, je moet muziek opzetten en dan gaat ie je muziek visualizeren, kan echt trippy worden.quote:
Haiquote:
Jezus ik voel me opeens kuuut, misselijk, ontzettend warm. ga maar naar bed, hopen dat ik niet ziek wordt
Beterschap & Sterkte.quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik voel me opeens kuuut, misselijk, ontzettend warm. ga maar naar bed, hopen dat ik niet ziek wordt
Beterschapquote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Datenquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.Jezus man. Gewoon meteen die kont kapot trekken
![]()
![]()
![]()
Waar in eindhoven mijn vriend? DM als je niet durft openlijk te zeggen lobiquote:
Net voor het eerst sinds tijden weer eens iets sportiefs gedaan. Had op google maps een route van 2 km uitgestippeld om te hardlopen, dacht 2 km is niet zo veel maar dat valt toch vies tegenNu overal pijn
![]()
![]()
Regio Eindhoven -> Bestquote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waar in eindhoven mijn vriend? DM als je niet durft openlijk te zeggen lobi
![]()
Even deze shit aanzetten en dan ga ik slapen als een roosje.
(Hopelijk)
Weltrusten lieve stoners!![]()
Trustenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
(Hopelijk)
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
(Hopelijk)
![]()
![]()
Waar ergens zit jij eigenlijk?quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Hehe, viel mee.quote:
Eindhoven de gekste !!quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
GoeiemorgenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Smeerlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vanmorgen een dikke vette dampoe gezet
tijdens mijn tentamen![]()
Praat Nederlands.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vanmorgen een dikke vette dampoe gezet
tijdens mijn tentamen![]()
Blanken die als mocro's praten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/D/dampoe![]()
![]()
Mensen die overstuur raken om niks.
Denken jullie nou serieus dat ik werkelijk tijdens een tentamen
in een volle zal, mijn gasklep open zet ?!
Overigens: ONZIN / Stonerstopic.
Mag toch enigszins duidelijk zijn dat het bagger is. Toch ?
Dampoe.
Fart noem je dat.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Ik ben helemaal van mijn apropos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die overstuur raken om niks.
in een volle zal, mijn gasklep open zet ?!
Overigens: ONZIN / Stonerstopic.
Mag toch enigszins duidelijk zijn dat het bagger is. Toch ?
Maar even serieus, minder erg om je gasklep open te zetten dan als een mocro te praten.![]()
Ja.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Zal me niks verbazen en ik huilde nergens omquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
in een volle zal, mijn gasklep open zet ?!![]()
Hihi jij was gister effe uitgewaaidquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van mijn apropos.
Maar even serieus, minder erg om je gasklep open te zetten dan als een mocro te praten.
Nee oke, da's waar. Maar ik vind 'dampoe' op zich, best een grappig woord.Ook in moeilijke tijden.![]()
Moet je wel een petje met sticker erop dragen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee oke, da's waar. Maar ik vind 'dampoe' op zich, best een grappig woord.![]()
![]()
Welneequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihi jij was gister effe uitgewaaid![]()
. Ik heb me kostelijk vermaakt
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Dampiequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
Overigens is dampie een ander woord voor jointje, dus dampoe vind ik taalverloedering.![]()
![]()
![]()
Petjesvolkquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je wel een petje met sticker erop dragen..
Haha , goeden troll = goeden trollquote:
Overigens, Dampie
Spliff blazen
Takkie dampen
Jonko
Jay
Allemaal van dat 'straattaal'.Ook in moeilijke tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: