in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendoquote:
Mafketelquote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendo
nee helemaal niet. maar ben ook om 20:00 begonnen en nam t laatste pas om 05:00. ook niet echt té hard gegaan op enig momentquote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MafketelJe hebt zeker ook wel flink staan hallucineren
tsja men zegt mdma=mdma maar ik merkte toch echt verschil, zal wel aan de omstandigheden liggenquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
waarom hebben kristallen en gewoon pillen eigenlijk zo'n compleet verschillende werking? gevoelsmatig?
Wajo das wel veel. Waren dat pure kristallen zonder troep?quote:Op maandag 8 april 2013 17:53 schreef Studeur het volgende:
[..]
in totaal rond de 500 mg kristallen en nog een halve nintendo
Merk ik niks van hoorquote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Murdera het volgende:
waarom hebben kristallen en gewoon pillen eigenlijk zo'n compleet verschillende werking? gevoelsmatig?
Nee? opmerkelijk, het slaat niet alleen compleet anders in, maar ook over het verloop van de avond ben ik toch in een andere space.quote:
dat inslaan is wel anders ja maar dat is logischquote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee? opmerkelijk, het slaat niet alleen compleet anders in, maar ook over het verloop van de avond ben ik toch in een andere space.
ja, tenminste dat zij de supplierquote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wajo das wel veel. Waren dat pure kristallen zonder troep?
Don't get me wrong, ik normaal ook, maar dat was een badtrip.quote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Gudverdumme wat heb ik zin in een jointje
Draai er eenquote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Was dat met die zeus en poseidon expansions?quote:Op maandag 8 april 2013 21:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nice man, ik heb zojuist age of mythologie geherinstalleerd
Bijna. Titans expansions, waarbij je de atlanteans kon spelen. Kronos en Gaia etc.quote:Op maandag 8 april 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was dat met die zeus en poseidon expansions?
pepperoni pizzaquote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Ugjerke het volgende:
Misschien moet ik Age of Empires HD ook maar eens proberen
Zijn dat cheats?quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
pepperoni pizza
woodstock
coinage
quarry
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
1000 food
1000 wood
1000 gold
1000 stone
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Tell. Us. Everything.quote:
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.
picquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]Beschrijf haar..
en good on you my man!
quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.![]()
Tja, leuk koppie, mooie groene ogen, bruin halflang haar, lijf in topvorm, net een slagje kleiner als ik.
Nah ik vond 't een leuk idee om voor mezelf te beslissen dat ik niet doordeweeks blow als ik de dag erop belangrijke dingen hebquote:
iets als audiosurf?quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
Holy crap, download deze app als je high/stoned bent:
https://play.google.com/s(...)eature=search_result
Speel lekkere stoners muziek af en have fun.
Nee, je moet muziek opzetten en dan gaat ie je muziek visualizeren, kan echt trippy worden.quote:
Haiquote:
Beterschap & Sterkte.quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik voel me opeens kuuut, misselijk, ontzettend warm. ga maar naar bed, hopen dat ik niet ziek wordt
Beterschapquote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik voel me opeens kuuut, misselijk, ontzettend warm. ga maar naar bed, hopen dat ik niet ziek wordt
Datenquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar in eindhoven mijn vriend? DM als je niet durft openlijk te zeggen lobiquote:
Regio Eindhoven -> Bestquote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waar in eindhoven mijn vriend? DM als je niet durft openlijk te zeggen lobi
Trustenquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
Even deze shit aanzetten en dan ga ik slapen als een roosje.
(Hopelijk)
Weltrusten lieve stoners!![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:05 schreef Unscrewed het volgende:
Even deze shit aanzetten en dan ga ik slapen als een roosje.
(Hopelijk)
Weltrusten lieve stoners!![]()
Waar ergens zit jij eigenlijk?quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hehe, viel mee.quote:
Eindhoven de gekste !!quote:Op maandag 8 april 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Smeerlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vanmorgen een dikke vette dampoe gezet
tijdens mijn tentamen
Praat Nederlands.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik heb vanmorgen een dikke vette dampoe gezet
tijdens mijn tentamen
Blanken die als mocro's praten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/D/dampoe
Ik ben helemaal van mijn apropos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mensen die overstuur raken om niks.
Denken jullie nou serieus dat ik werkelijk tijdens een tentamen
in een volle zal, mijn gasklep open zet ?!
Overigens: ONZIN / Stonerstopic.
Mag toch enigszins duidelijk zijn dat het bagger is. Toch ?
Ja.quote:
Zal me niks verbazen en ik huilde nergens omquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Denken jullie nou serieus dat ik werkelijk tijdens een tentamen
in een volle zal, mijn gasklep open zet ?!
Hihi jij was gister effe uitgewaaidquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben helemaal van mijn apropos.
Maar even serieus, minder erg om je gasklep open te zetten dan als een mocro te praten.
Moet je wel een petje met sticker erop dragen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nee oke, da's waar. Maar ik vind 'dampoe' op zich, best een grappig woord.
Welneequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hihi jij was gister effe uitgewaaid![]()
Dampiequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
Overigens is dampie een ander woord voor jointje, dus dampoe vind ik taalverloedering.
Petjesvolkquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet je wel een petje met sticker erop dragen.
Haha , goeden troll = goeden trollquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |