Zijn dat cheats?quote:Op maandag 8 april 2013 21:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
pepperoni pizza
woodstock
coinage
quarry
quote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
1000 food
1000 wood
1000 gold
1000 stone
quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef Onorgineel het volgende:
Gudverdumme wat heb ik zin in een jointje
Tell. Us. Everything.quote:
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.
picquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ken haar al een tijdje en zij mij ook via werk. Door mijn getreuzel, en later ontslag, liep ik haar mis. Maar ik ben haar toch weer tegen gekomen vandaag en het klikte weer als vanouds! Nu nog ff een datum prikken om te daten.
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]Beschrijf haar..
en good on you my man!
quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar ben ik slecht in, beschrijvingen.![]()
Tja, leuk koppie, mooie groene ogen, bruin halflang haar, lijf in topvorm, net een slagje kleiner als ik.
Nah ik vond 't een leuk idee om voor mezelf te beslissen dat ik niet doordeweeks blow als ik de dag erop belangrijke dingen hebquote:
iets als audiosurf?quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Unscrewed het volgende:
Holy crap, download deze app als je high/stoned bent:
https://play.google.com/s(...)eature=search_result
Speel lekkere stoners muziek af en have fun.
Nee, je moet muziek opzetten en dan gaat ie je muziek visualizeren, kan echt trippy worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |