Dat krijg je van hard feesten hequote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
Probeer ik te studeren, doe ik 10 minuten over 1 pagina omdat ik niet vat wat er staatNog steeds niet helemaal normaal na dit weekend
ja nee.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.
quote:
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Mur
ga je nou nog niet slapen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Spam. Meteen ban allus
[..]
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.
Na school nog 5-6 hijsjes genomen van een (bijna) pure joint...
Wow. Als je niks heb gegeten en 2 dagen niet hebt geslapen.. ga niet blowen. Seriously.
Heb net 2 glazen cola op en ben nog een beetje stoned (op de niet-chille manier), dus ik kan denk ik niet slapen.quote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 april 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebben
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.quote:
Ik kan ook gewoon slapen met caffeine jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
ik snap het niet.
Maar goed, toen ik blowde dronk ik ook grote bakken koffie voor het slapen, lekker en warm, en dan heerlijk tukje doen.
Komt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Zit al de hele dag leeg voor me uit te staren als een zombie
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.
Alleen 2 glazen zou niks uitmaken, maar dat erbovenop..
Samequote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
Bij hem is alles tegenovergesteldquote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |