wahahahhaquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Toch mooi van die printjes "Hoi, ik weet niet meer welke printer bij dit nummer hoort. Mocht je dit printje tegenkomen, mail me dan even -----@----.nl en laat me even weten op welke afdeling dit afgedrukt is".
Murselinequote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :p
You know you want it.quote:
Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
[..]
wahahahhaprinter niet kunnen onthouden
Geef dat dan aanquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
You know you want it.
[..]
Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?
Zou ik regelen, als ik dat kon. Maar het gaat over minimaal 380 printers verspreid over het hele land. Voordat ik ICT ervan overtuigd heb dat dit beter is en het doorgevoerd is, zijn we wel even verder. Die lui lopen chronisch achterquote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef dat dan aan
hier is het xx.xx.xx eerste is etage, tweede is afdeling, derde is printer
Nee, jullie zijn Murseline.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want mur en ik zijn geen moirapoly, hoe durf je
ik dacht precies het zelfdequote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijktquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
verdomme verleidelijk als er nog coke van t weekend over is
hoe, wat en waarom?quote:
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaaktquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijkt
Maakt niet uit, als je afspreekt dat hij volgende keer haalt.quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaakt
Mensen dood maken. Iedereen die er zit gaat doodquote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.
Fapfapfapfap uiteraard.quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |