Hmm.. dat is naadje..quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen hier moet over 4 a 6 weken hoogst waarschijnlijk weg (anti-kraak). Ik raak dan zo hard dakloosA. gaat met een vriend samen wonen en naja ik weet nu al dat hij me niet gaat helpen en me dus op straat laat wonen. Ik heb simpel weg het geld niet om alleen iets te huren. Ouders is geen optie
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Met een vriendin is ook geen optie. De mensen met wie ik dat zou willen wonen allemaal samen of hebben een kindje of wat dan ook. Ik heb sowieso geen geld nu voor een klein appartementje, niet alleen, ik ben nog dingen aan het afbetalen en dat wil ik niet stop zetten omdat ik er toch een keer vanaf moet
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenquote:Op maandag 8 april 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.
Hoezo weet je zo zeker van niet?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenHoop echt dat hij me wilt helpen.. Ook al weet ik al bijna zeker van nie
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoezo weet je zo zeker van niet?
Hij snapt toch ook wel dat buiten op straat ook niet tof is.
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.quote:Op maandag 8 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.
Niet als het ten koste van mezelf gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.
Zou ik wel doen althans.
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als het ten koste van mezelf gaat.
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.quote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.
Daar heb je ergens wel een puntquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.
Ik ken dat met "voor een periode"quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
Het is wel ergens prioriteiten stellen. Werk is best belangrijk, anders komt er niks in het laadje binnen. Of je moet ergens een boom hebben staan.
Maar als het is om iemand echt uit de brand te helpen voor een periode, dan is het wel doable.
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.quote:
I rest my case.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.
KUT.. heb net al me spullen gepaktquote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.quote:
saai.. niet eens pics nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.
We maken wel nieuwe.quote:
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..quote:
Heb ik een harpoen nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorIk betaal gewoon mee haha. En zo vroeg aan schulden? Komt door mijn ouders helaas
Ik kan de helft ook wel betalen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?
Waar haal je je inkomen vandaan?
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan de helft ook wel betalen hoorIk heb een wajong (-> geen zin om hier al teveel op in te gaan hehe). Kan gewoon geen huis alleen betalen maar ben wel in staat om de helft van de kostten op te hoesten. Net als gas/water/licht
Omdat ik niet zoveel kan betalen?quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.
Dan snap ik het "op straat" niet helemaal?
2 a 300 euro?quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Ik weet niet waar je woont, maar over het algemeen is een studentenkamer goedkoper dan een appartement. Ook als je huurtoeslag meetelt. De prijs van een kamer is sowieso vaak inclusief gas/water/licht.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 a 300 euro?
Maar het probleem is dus meer dat je samen met iemand wil huren, en hij de enige is met wie je wil samenwonen?
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz haha
Dit dus.quote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.
Draai dr een jonko opquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus.
Edit:
Damn wat een negatieviteit zo op de maandag morgen.
Heb spontaan geen zin meer om te leren voor mijn tentamen van morgen.
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen haha*ook al gaat het sinds de laatste keer wel onwijs goed, ook geen ruzie gehad meer als hij dronken was enz*
Uit ervaring gaan mijn relaties meestal stuk als we elkaar te veel op de lip zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.
Jep snap ik..quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.
maar is het al zeker dat je eruit moet?quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep snap ik..Maar het scheelt wel dat ik nu al in één huis woon met hem. Ja daardoor zijn er wel irritaties geweest maar ik ben het wel gewend om hem elke dag te zien en andersom
en nou vertel je welke wiet jij rooktquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
ANUS ANUS OVERAL EEN ANUS KOM MAAR EVEN HIER DAN WIKKEL IK EM OM EEN BANANUS
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.quote:
Hahah nee johquote:
voorgedraaidequote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
Doe ik sinds kort ook haha.quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |