SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Bart
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Fiposto..Voornamelijk dingetjes in evenementen...quote:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Hehe, dat was vast moeilijk.quote:Ah, klinkt interessant. Ook voor supersterren?quote:Op maandag 8 april 2013 04:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Voornamelijk dingetjes in evenementen...
Zoals Henk OpzetborstelDit -- Parkiet is mijn papa
Jaquote:weet je hoe snel dat ging..? Maar ik heb m
Ja... supersterren in alle maten.... (tot ze rond zijnquote:Op maandag 8 april 2013 05:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ah, klinkt interessant. Ook voor supersterren?
Zoals Henk Opzetborstel)
quote:Op maandag 8 april 2013 05:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jaweet je hoe snel dat ging..? Maar ik heb m
[..]
Ja... supersterren in alle maten.... (tot ze rond zijn)
Dus Patty Brard is ook weer eens van de partij.
Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga nog even een uurtje liggen, hopelijk val ik niet in slaap.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dat is niet "iets" wat ik een superster zou noemen...quote:Op maandag 8 april 2013 05:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dus Patty Brard is ook weer eens van de partij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
Ja ik ga ook maar eens op 1 van mn beide oren liggen....quote:Op maandag 8 april 2013 05:15 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga nog even een uurtje liggen, hopelijk val ik niet in slaap.
quote:Op maandag 8 april 2013 05:16 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is niet "iets" wat ik een superster zou noemen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
Jaja, mijn specialiteit.quote:Op maandag 8 april 2013 06:05 schreef Vaseline_ het volgende:
zo jullie zaten laat nog in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Toch maar even een koffie zetten.Dit -- Parkiet is mijn papa
Zo, ben er weer.
edit: Ik ga naar school mensjes, toeitoei.
[ Bericht 82% gewijzigd door Unscrewed op 08-04-2013 07:52:59 ]Dit -- Parkiet is mijn papa
3 op een rijquote:Op maandag 8 april 2013 07:22 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, ben er weer.
Veel plezier op schoolHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
'T wakkerblijven is nog gelukt ook?quote:Op maandag 8 april 2013 07:22 schreef Unscrewed het volgende:
Zo, ben er weer.
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Murquote:
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik eet slaap.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Omnomnomzzzzzz...quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
eigenlijk al te veel.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Mur![]()
![]()
Shit, ik heb dat electro stukje uit Shaun of the Dead in mijn hoofd.
Dat duurt maar 10 seconden.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
En toch nog ff op Fok! meldenquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
ik moet dringend terug naar mn bed, koppijn
De toewijding![]()
![]()
En nou.. hoppaa. bed in jij.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Slaap lekker, beterschap enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoe lang moet je nogquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat ze gewoon nog aan het werk is hoorquote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Olment het volgende:
[..]
En toch nog ff op Fok! melden
De toewijding![]()
![]()
En nou.. hoppaa. bed in jij.![]()
![]()
Alsof dat ooit iemand heeft tegengehouden.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon nog aan het werk is hoorOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb jij een bed op werk?quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Alsof dat ooit iemand heeft tegengehouden.![]()
Ook wel bekend als "Het invalidentoilet".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
heb je echt een bed nodig om te slapen?quote:
Bureau/bank/toilet/printer... mogelijkheden te over.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 10:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ook wel bekend als "Het invalidentoilet".
Hier geef je tog wel aan dat je een bed wil hebben om te pittenquote:
Nee, jij heeft het over een bed, ik zeg dat ze aan het werk is en er dus geen bed is.quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier geef je tog wel aan dat je een bed wil hebben om te pitten![]()
![]()
mohhh.. daar ben je lekker meequote:
Nee, slaapdronken xd. Was net wakker xd.quote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Ugjerke het volgende:
Olment en Gib zijn al zo stoned dat ze het geloven?
[ afbeelding ]Geniaal plaatje hahaha !!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Wahahahquote:Op maandag 8 april 2013 10:38 schreef Ugjerke het volgende:
Olment en Gib zijn al zo stoned dat ze het geloven?
[ afbeelding ]
Nee man,, zit opt werk
Iedereen hier moet over 4 a 6 weken hoogst waarschijnlijk weg (anti-kraak). Ik raak dan zo hard dakloosquote:A. gaat met een vriend samen wonen en naja ik weet nu al dat hij me niet gaat helpen en me dus op straat laat wonen. Ik heb simpel weg het geld niet om alleen iets te huren. Ouders is geen optie
Your beauty never ever scared me.![]()
Hmm.. dat is naadje..quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedereen hier moet over 4 a 6 weken hoogst waarschijnlijk weg (anti-kraak). Ik raak dan zo hard dakloosA. gaat met een vriend samen wonen en naja ik weet nu al dat hij me niet gaat helpen en me dus op straat laat wonen. Ik heb simpel weg het geld niet om alleen iets te huren. Ouders is geen optie
Kameraad van me wilt ook anti kraak gaan wonen, maar juist om deze reden lijkt met het wel kut. Tis goedkoop, maar als je eruit moet ben je de zak.
Een klein appartementje ofzo geen optie? Of met een vriendin ofzo samen wat huren.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Met een vriendin is ook geen optie. De mensen met wie ik dat zou willen wonen allemaal samen of hebben een kindje of wat dan ook. Ik heb sowieso geen geld nu voor een klein appartementje, niet alleen, ik ben nog dingen aan het afbetalen en dat wil ik niet stop zetten omdat ik er toch een keer vanaf moetYour beauty never ever scared me.![]()
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef Amarantha het volgende:
Met een vriendin is ook geen optie. De mensen met wie ik dat zou willen wonen allemaal samen of hebben een kindje of wat dan ook. Ik heb sowieso geen geld nu voor een klein appartementje, niet alleen, ik ben nog dingen aan het afbetalen en dat wil ik niet stop zetten omdat ik er toch een keer vanaf moetHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenquote:Op maandag 8 april 2013 10:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik snap dat je van rekeningen/ed af wilt, maar een dak boven je hoofd lijkt me belangrijker.Hoop echt dat hij me wilt helpen.. Ook al weet ik al bijna zeker van nie
Hoezo weet je zo zeker van niet?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zei iemand anders ook al maar ik moet er echt vanaf.. geloof me. Ik heb en ben het al zo aan het rekken dat het al veel te lang duurt. Ik ga eerst maar eens met A. pratenHoop echt dat hij me wilt helpen.. Ook al weet ik al bijna zeker van nie
Hij snapt toch ook wel dat buiten op straat ook niet tof is.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:58 schreef Olment het volgende:
[..]
Hoezo weet je zo zeker van niet?
Hij snapt toch ook wel dat buiten op straat ook niet tof is.![]()
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.quote:Op maandag 8 april 2013 10:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
njah sorry, maar ik zou ook niet met iemand samenwonen omdat het nodig is om die persoon te helpen.
Zou ik wel doen althans.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Niet als het ten koste van mezelf gaat.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je er voor kunt zorgen dat die persoon dan wel fatsoenlijk kan leven,, dan steek je toch wel een hand uit neem ik aan.
Zou ik wel doen althans.![]()
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.quote:Op maandag 8 april 2013 11:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet als het ten koste van mezelf gaat.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
waarom zou het ten koste van jezelf moeten gaan? Ik assume dat die persoon zich toch wel aanpast om iig zo min mogelijk "last" te veroorzaken.![]()
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.quote:Op maandag 8 april 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, om te beginnen een woning voor 2 personen in je eentje moeten betalen.
lijkt me niet dat je gelijk ander huis/appartement gaat zoekenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.quote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je zelf toch al huurde, dan maakt dat voor een periode toch niet uit.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.![]()
Daar heb je ergens wel een puntquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ga niet dubbel betalen om iemand te helpen die waarschijnlijk door eigen toedoen schulden heeft.
Geen werk en geen studie doet (als ik het goed heb) maar wel heel veel kan blowen en zuipen.![]()
Het is wel ergens prioriteiten stellen. Werk is best belangrijk, anders komt er niks in het laadje binnen. Of je moet ergens een boom hebben staan.
Maar als het is om iemand echt uit de brand te helpen voor een periode, dan is het wel doable.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ken dat met "voor een periode"quote:Op maandag 8 april 2013 11:20 schreef Olment het volgende:
Het is wel ergens prioriteiten stellen. Werk is best belangrijk, anders komt er niks in het laadje binnen. Of je moet ergens een boom hebben staan.
Maar als het is om iemand echt uit de brand te helpen voor een periode, dan is het wel doable.![]()
![]()
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
I rest my case.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.![]()
![]()
KUT.. heb net al me spullen gepaktquote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh fuck ja, dat brengt herinneringen naar boven. Wat erg was dat. Dat nooit weer. Als ik ooit weer een langharige in huis neem, is het een dame.
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.quote:
saai.. niet eens pics nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Pak maar weer uit en pak de spullen van je zusje maar in.
We maken wel nieuwe.quote:
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Heb ik een harpoen nodig?quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk niet dat het zin heeft.. Je kunt haar niet aan..
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat nu met een vriend huren, ieder de helft van de huur.
Als hij dat met ama moest delen zou hij de hele huur mogen ophoesten.Ik betaal gewoon mee haha. En zo vroeg aan schulden? Komt door mijn ouders helaas
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?quote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorIk betaal gewoon mee haha. En zo vroeg aan schulden? Komt door mijn ouders helaas
Waar haal je je inkomen vandaan?![]()
Ik kan de helft ook wel betalen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, dan betaal je een gedeelte mee, maar niet de helft?
Waar haal je je inkomen vandaan?Ik heb een wajong (-> geen zin om hier al teveel op in te gaan hehe). Kan gewoon geen huis alleen betalen maar ben wel in staat om de helft van de kostten op te hoesten. Net als gas/water/licht
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan de helft ook wel betalen hoorIk heb een wajong (-> geen zin om hier al teveel op in te gaan hehe). Kan gewoon geen huis alleen betalen maar ben wel in staat om de helft van de kostten op te hoesten. Net als gas/water/licht
Dan snap ik het "op straat" niet helemaal?![]()
Omdat ik niet zoveel kan betalen?quote:Op maandag 8 april 2013 11:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, je zal dan uiteraard eerder voor een kamer moeten gaan. Studentenkamer idee.
Dan snap ik het "op straat" niet helemaal?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
2 a 300 euro?quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Maar het probleem is dus meer dat je samen met iemand wil huren, en hij de enige is met wie je wil samenwonen?![]()
Ik weet niet waar je woont, maar over het algemeen is een studentenkamer goedkoper dan een appartement. Ook als je huurtoeslag meetelt. De prijs van een kamer is sowieso vaak inclusief gas/water/licht.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel kan betalen?Studentenkamer is fucked duur. Als ik ergens wat zou huren met iemand dan heb je ook gewoon nog huurtoeslag enz
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 a 300 euro?
Maar het probleem is dus meer dat je samen met iemand wil huren, en hij de enige is met wie je wil samenwonen?Your beauty never ever scared me.![]()
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.quote:Op maandag 8 april 2013 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan samen wonen. Iedereen verder woont al samen en heeft kinderen enz haha
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.![]()
![]()
Dit dus.quote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.
Edit:
Damn wat een negatieviteit zo op de maandag morgen.
Heb spontaan geen zin meer om te leren voor mijn tentamen van morgen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen hahaquote:Op maandag 8 april 2013 11:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook goed. Lijkt me toch niet zijn probleem.
Bovendien, samenwonen met je "vriendin" waar je al heel vaak problemen mee hebt lijkt me niet zo'n best idee.*ook al gaat het sinds de laatste keer wel onwijs goed, ook geen ruzie gehad meer als hij dronken was enz, sowieso geen ruzie of gezeik gehad*
Draai dr een jonko opquote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit dus.
Edit:
Damn wat een negatieviteit zo op de maandag morgen.
Heb spontaan geen zin meer om te leren voor mijn tentamen van morgen.
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap ik daarom weet ik ook dat hij me niet gaat helpen haha*ook al gaat het sinds de laatste keer wel onwijs goed, ook geen ruzie gehad meer als hij dronken was enz*
![]()
Uit ervaring gaan mijn relaties meestal stuk als we elkaar te veel op de lip zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.
Rust van elkaar is ook fijn af en toe.
Mijn zusje is ook na 3 maanden gaan samenwonen. Ben benieuwd hoelang dat goed gaat eerlijk gezegt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Jep snap ik..quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou in een relatie die alleen maar ontzettend goed gaat al huiverig zijn om te snel samen te wonen, laat staan in een relatie die net weer een weekje okay is.Maar het scheelt wel dat ik nu al in één huis woon met hem. Ja daardoor zijn er wel irritaties geweest maar ik ben het wel gewend om hem elke dag te zien en andersom
maar is het al zeker dat je eruit moet?quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep snap ik..Maar het scheelt wel dat ik nu al in één huis woon met hem. Ja daardoor zijn er wel irritaties geweest maar ik ben het wel gewend om hem elke dag te zien en andersom
ANUS ANUS OVERAL EEN ANUS KOM MAAR EVEN HIER DAN WIKKEL IK EM OM EEN BANANUSOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
en nou vertel je welke wiet jij rooktquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef Ugjerke het volgende:
ANUS ANUS OVERAL EEN ANUS KOM MAAR EVEN HIER DAN WIKKEL IK EM OM EEN BANANUS
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.quote:
Hahah nee johquote:moet echt gaan leren.
Moet mijn tentamens halen, anders word ik v/d opleiding getrapt.
( had immers iets harder moeten werken xd )Ook in moeilijke tijden.![]()
voorgedraaidequote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
gewoon zelf twisten man.. goedkoper, lekkerder, je weet wat er in zit.. enigste nadeel is .. zelf bouwen
Doe ik sinds kort ook haha.quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik haal meestal een voorgedraaide, dus wat erin zit is een mysterie.
Met zo'n zakje thuis en altijd maar kunnen smoken
voel ik me zo'n zielige junkie die koste wat het kost
ten alle tijden moet smoken
Liever gewoon 2 klare halen en lekker chillen.
ipv eindeloos doordraaien xd.Ook in moeilijke tijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: