Zelf bouwen is geen nadeel, een zak wiet thuis rond hebben slingeren wel.quote:Op maandag 8 april 2013 12:11 schreef Olment het volgende:
[..]
voorgedraaide
gewoon zelf twisten man.. goedkoper, lekkerder, je weet wat er in zit.. enigste nadeel is .. zelf bouwen
Dit ja, meestal heb ik nooit meer dan 1,5 joint voor handen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Doe ik sinds kort ook haha.
Met zo'n zakje thuis en altijd maar kunnen smoken
voel ik me zo'n zielige junkie die koste wat het kost
ten alle tijden moet smoken
Liever gewoon 2 klare halen en lekker chillen.
ipv eindeloos doordraaien xd.
het ligt er beetje aan hoeveel joints je uit een gram haalt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zelf bouwen is geen nadeel, een zak wiet thuis rond hebben slingeren wel.
Veel goedkoper is het trouwens ook niet. Een voorgedraaide kost hier 3 euro en is meestal kneitergoed.
ohh.. dan ben je bijna aan de beurtquote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef Murdera het volgende:
Net als test gereageerd op een appartement bij een woningbouwvereniging.
Ik sta 6 jaar ingeschreven, dus ik dacht ik zal vast een aardige positie op de ranglijst hebben.
[..]
FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Meer heb ik ook niet nodig. 'Vroeger' draaide ikquote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dit ja, meestal heb ik nooit meer dan 1,5 joint voor handen.
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat echt te ver.
Ama, hoe lang sta jij al ingeschreven, of ga je particulier?
Als ik ze even sterk wil draaien als die voorgedraaide, haal ik 4 joints uit een zakje van 10 euro. Nu ben ik er 12 euro voor kwijt. Dat is het voor mij wel waard.quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Olment het volgende:
[..]
het ligt er beetje aan hoeveel joints je uit een gram haalt.
Kameraad van me haalt er 2 uit en ik toch wel 4-5.
Voor mij zijn voorgedraaide duurder.
En kwestie van ngoed opbergen ipv laten rondslingeren xD
Dat doe ik al. Maar 650 euro voor die 35m² waar ik in zit slaat echt nergens op. Enorm veel last van geluidsoverlast van onderburen, wat me heel veel nachten slaap kost, en dat ben ik zat.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.
Kan ik inkomen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Maar 650 euro voor dat waar ik in zit slaat echt nergens op. Enorm veel last van geluidsoverlast van onderburen, wat me heel veel nachten slaap kost, en dat ben ik zat.
Ik werk ook fulltime, maar ik wil toch echt een sociale woning zoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Kun jij ook niet particulier huren? Je werkt tog fulltime,, moet je toch wel kunnen opbrengen.
Ja, en verbouwen in een huurwoning zie ik ook niet zo zitten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:20 schreef Olment het volgende:
[..]
Kan ik inkomen.
Ik kan voor 700 ergens gaan huren maar moet nog zoooo veeel worden gedaan in het huis. weet niet of ik daar wel zin in heb
precies.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, en verbouwen in een huurwoning zie ik ook niet zo zitten.
moet je wel hypotheek kunnen krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
En anders zou ik gaan kopen trouwens. Voor 80-100k heb je al een redelijk leuk appartement in deze omgeving.
In mijn omgeving mag je dat wel minimaal verdubbelen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Ugjerke het volgende:
En anders zou ik gaan kopen trouwens. Voor 80-100k heb je al een redelijk leuk appartement in deze omgeving.
Ik ga nu over een halfjaar naar een woning zoeken, als ik wil kopen zou ik nog even aan halfjaartje langer moeten wachten voor m'n vaste contract. Ik zit nu nog met een jaarcontract, ik verwacht ook niet daarmee te kunnen huren.quote:Op maandag 8 april 2013 12:21 schreef Olment het volgende:
[..]
moet je wel hypotheek kunnen krijgen
En dat zit er voor mij nog niet in
Damn, daar koop je hier een eengezinswoning voor.quote:Op maandag 8 april 2013 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn omgeving mag je dat wel minimaal verdubbelen.
mwah hier ook wel, maar dan zit je wel echt in de tuigbuurten waar je niet dood gevonden wil worden, maar toch wel dat risico loopt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Damn, daar koop je hier een eengezinswoning voor.
3 uur. Maar eerst een halfuur pauze yeah. Dr staat alleen wel schijt harde teringmuziek op in de kantinequote:
Ik bedoel dus een fatsoenlijke waar je in principe de rest van je leven in kan wonen en je gezin kan stichten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwah hier ook wel, maar dan zit je wel echt in de tuigbuurten waar je niet dood gevonden wil worden, maar toch wel dat risico loopt.
Dat zijn gewoon degelijke fatsoenlijke huisjes.quote:
Zoiets huur ik ook. Nou ja alleen de benedenverdieping ( woonkamer ) dan.quote:
700 kale huur.quote:Op maandag 8 april 2013 12:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon degelijke fatsoenlijke huisjes.Wat betaal je daarvoor?
Is wel het idee jaquote:
Ook last van kwaaltjes hierquote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
ik moet dringend terug naar mn bed, koppijn
Ik loop me een partij te winden.quote:Op maandag 8 april 2013 13:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook last van kwaaltjes hier
Mijn maag doet verschrikkelijk veel pijn. Af en toe van die pijn scheuten pfffffff
En mijn darmen precies hetzelfde.
Heb net het gevoel dat ik er 78 ben
k las het jaquote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef Ugjerke het volgende:
Oké, wie heeft er hier 5000 kilo nutella gestolen?
via makelaar.quote:Op maandag 8 april 2013 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
en goedkoop.niet particulier neem ik aan?
quote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
particulier dus
als het in mijn buurt was en ik had de keuze zat ik er al in.
Je wil er wel in je eentje in gaan wonen?quote:Op maandag 8 april 2013 13:43 schreef Olment het volgende:
[..]heb dr weinig verstand van
Ja, 700 kale huur + verzekeringen en alles er nog omheen.. Hakt behoorlijk in mijn maand pingping.
Denk dak ff moet gaan slijmen voor opslag ofzo
Idee is wel in me eentje ja.. Heb ook al een maat gevraagdquote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je wil er wel in je eentje in gaan wonen?
Ik zou een kamertje door een maat laten huren.
Meer dan groot genoeg voor 2.quote:Op maandag 8 april 2013 13:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Idee is wel in me eentje ja.. Heb ook al een maat gevraagd
Als de huur wat kan delen, is het iig niet elke maand op houtje bijten
Dat wel iddquote:
Ben er wel serieus over aan het denken.quote:Kenmerken
Soort woonhuis
Eengezinswoning, tussenwoning
Oppervlakte
106 m² woonopp. / 141 m² perceelopp.
Aantal kamers
6 kamers (4 slaapkamers)
Bijzonderheden
Tuin en schuur / berging
Wat zou het totaal ong gaan kosten, incl verzekeringen, gas licht water etc?quote:Op maandag 8 april 2013 13:49 schreef Olment het volgende:
[..]
Dat wel idd
[..]
Ben er wel serieus over aan het denken.
hele plaatje per maand zou me ong 1300 gaan kosten.quote:Op maandag 8 april 2013 13:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zou het totaal ong gaan kosten, incl verzekeringen, gas licht water etc?
Is met 2 man makkelijk op te brengen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:52 schreef Olment het volgende:
[..]
hele plaatje per maand zou me ong 1300 gaan kosten.
Klopt.. nou alleen nog die kameraad van me zo gek krijgen xDquote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is met 2 man makkelijk op te brengen.
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :pquote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef Olment het volgende:
[..]
k las het jaDafuq voor een pasta fetish heb je dan
Neen, appelperenstroop is mijn afrodisiac.quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik denk dat Moirapoly of Murseline er wel wat mee kunnen. :p
ja idd.quote:Op maandag 8 april 2013 13:53 schreef Olment het volgende:
[..]
Klopt.. nou alleen nog die kameraad van me zo gek krijgen xD
Kan het wel hoesten alleen,, maar voel er weinig voor om elke euro om te moeten gaan draaien voordat ik um kan uitgeven.
quote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
wahahahhaquote:Op maandag 8 april 2013 15:13 schreef Ugjerke het volgende:
Toch mooi van die printjes "Hoi, ik weet niet meer welke printer bij dit nummer hoort. Mocht je dit printje tegenkomen, mail me dan even -----@----.nl en laat me even weten op welke afdeling dit afgedrukt is".
Murselinequote:Op maandag 8 april 2013 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
You know you want it.quote:
Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?quote:Op maandag 8 april 2013 15:15 schreef Olment het volgende:
[..]
wahahahhaprinter niet kunnen onthouden
Geef dat dan aanquote:Op maandag 8 april 2013 16:04 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
You know you want it.
[..]
Ja, pfff, het zijn alleen cijfercombinaties. Hoe moet ik 9874 en 9873 nou uit elkaar houden?
Zou ik regelen, als ik dat kon. Maar het gaat over minimaal 380 printers verspreid over het hele land. Voordat ik ICT ervan overtuigd heb dat dit beter is en het doorgevoerd is, zijn we wel even verder. Die lui lopen chronisch achterquote:Op maandag 8 april 2013 16:07 schreef Olment het volgende:
[..]
Geef dat dan aan
hier is het xx.xx.xx eerste is etage, tweede is afdeling, derde is printer
Nee, jullie zijn Murseline.quote:Op maandag 8 april 2013 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want mur en ik zijn geen moirapoly, hoe durf je
ik dacht precies het zelfdequote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijktquote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Studeur het volgende:
verdomme verleidelijk als er nog coke van t weekend over is
hoe, wat en waarom?quote:
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaaktquote:Op maandag 8 april 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, verstop die shit niet, geef het aan een maat van je. Anders ga je doordeweeks snatzen, dat is een slechte zaak, hoe onschuldig het ook lijkt
Maakt niet uit, als je afspreekt dat hij volgende keer haalt.quote:Op maandag 8 april 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ben bang dat als ik het aan de enige maat geef die het mag weten dat ie het zelf opmaakt
Mensen dood maken. Iedereen die er zit gaat doodquote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn Murseline.![]()
Vasemur klinkt zo raar, Moirapoly zou al helemaal nergens op slaan voor jullie.
Fapfapfapfap uiteraard.quote:Op maandag 8 april 2013 16:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Fokking 20 min wachten bij de dokter manwtf doen ze allemaal.
Dat krijg je van hard feesten hequote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef Studeur het volgende:
Probeer ik te studeren, doe ik 10 minuten over 1 pagina omdat ik niet vat wat er staatNog steeds niet helemaal normaal na dit weekend
ja nee.quote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebbenquote:Op maandag 8 april 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Of misschien moesten er een paar een plasje afgeven. Lijkt me best lastig, in zo'n potje piesen terwijl er iemand op je urine wacht.
quote:
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.quote:Op maandag 8 april 2013 08:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Je hebt wel veel moeite voor je post moeten doen he Mur
ga je nou nog niet slapen?quote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Spam. Meteen ban allus
[..]
Yep! Een goed bakje koffie doet wonderen.
Na school nog 5-6 hijsjes genomen van een (bijna) pure joint...
Wow. Als je niks heb gegeten en 2 dagen niet hebt geslapen.. ga niet blowen. Seriously.
Heb net 2 glazen cola op en ben nog een beetje stoned (op de niet-chille manier), dus ik kan denk ik niet slapen.quote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op maandag 8 april 2013 16:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
is pas lastig als je een spermaonderzoek hebt en ze een sample nodig hebben
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.quote:
Ik kan ook gewoon slapen met caffeine jaquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
ik snap het niet.
Maar goed, toen ik blowde dronk ik ook grote bakken koffie voor het slapen, lekker en warm, en dan heerlijk tukje doen.
Komt dat?quote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Zit al de hele dag leeg voor me uit te staren als een zombie
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, Koffie, stoned en ook nog 2 glazen cola.
Alleen 2 glazen zou niks uitmaken, maar dat erbovenop..
Samequote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
Bij hem is alles tegenovergesteldquote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je blijft van stoned zijn op? Ik juist het tegenovergestelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |