Geen idee, don't care.quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begreep het verkeerd.
Waar zou SCH nu zijn?
En die VoorbijFok figuren?
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.quote:
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Soms lijkt het op fok! inderdaad alsof de 3e WW elk moment uit kan breken.
Maar als iedereen zijn zegje heeft gedaan dan is alleen Jellereppe 30 euro lichter
en is de rest alles alweer vergeten
Ja ik zag het en dachtquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.
Want daar kan hij zo'n lekkere chickenburger van halen.
Maar is ook beter met zulke enorme tetters.quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf uit dat soort topics. Dat geruzie heb ik helemaal geen zin in.
OK potje ruzie met jou kan welquote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar is ook beter met zulke enorme tetters.
volgens mij zit hij nog steeds op dat alternatieve VBL forum als SCH maar het lijkt me dat hij allang weer terug is op fok!quote:Op zondag 7 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Begreep het verkeerd.
Waar zou SCH nu zijn?
En die VoorbijFok figuren?
Die seksistische versierpogingen in zijn andere reclames waren toppers zeker?quote:Op zondag 7 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die nieuwe reclame is heel erg, dat ie een gore vijver ingaat om 2 euro uit te vissen.
Want daar kan hij zo'n lekkere chickenburger van halen.
Ik ben een kloon van voetbalmanager1 uiteraardquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij zit hij nog steeds op dat alternatieve VBL forum als SCH maar het lijkt me dat hij allang weer terug is op fok!
persoonlijk verdenk ik KoosVogels er stiekem van dat hij SCH is maar dat valt niet hard te maken en eigenlijk kan het me ook niet zoveel schelen want iedereen is hier geloof ik een kloon van een kloon tegenwoordig
Ik heb er nog geen nodig gehadquote:
Vond je niet leuk he.quote:Op zondag 7 april 2013 21:42 schreef Tem het volgende:
Ja, maar die kent iedereen nu wel Corrie Veerkamp
prima redenenquote:
Ha, nu snap ik je bigger on the inside pasquote:
Ik heb er ooit wel eentje gehad maar was teveel gedoe allemaal met inloggen en shit.quote:
En dan kan je ook niet meer met topics van 7 jaar oud slijmen waarin je als mod voorgedragen werdquote:Op zondag 7 april 2013 21:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima redenen
ik ben er nooit mee begonnen omdat ik bang ben dat ik mezelf in een dronken bui toch wel ga verraden ... of erger nog dat ik met het verkeerde account dingen ga proberen te modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |