SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 14:26:20 ]
minecraftsletjequote:Op zondag 7 april 2013 13:03 schreef MineraalWater het volgende:
LOBKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ftfyquote:
Idd, van elk team ook een ander perspectief is ook wel leuk. Genoeg te kijken per deelquote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Die UHC filmpjes zijn eigenlijk best wel tof, kan de meeste minecraftvideos niet uitstaan, maar
Ja, idd je ziet een kill dus dan ga je ff kijken bij video van die gast etc.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, van elk team ook een ander perspectief is ook wel leuk. Genoeg te kijken per deel
Het verbaast me best wel dat sethbling nog niet dood isquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
episode 3 van sethbling. andere users staan in de beschrijving. om de dag een nieuwe.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
DIT TOPIC IS NU GEKAAPT DOOR DAVIDOFFF!!!111EINZ
quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef Ame_thyst het volgende:
de artifacts in deze TC jpg zijn prachtig.
Ja in de film hea..quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn grote held en naamgenoot "\''_/^_^\_''/''
Maak er een dan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
Ga eens andere ui nemen, irriteer me mateloos aan dat oranje!
quote:
Rap? Ga jij je mond eens spoelen!quote:
Het is een rap tekst. Punt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Rap? Ga jij je mond eens spoelen!
Die tekst is gebaseerd op het snelle gedeelte van into the void van Black Sabbath
kreeg het idee ineens onder de douche
Okquote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef plopkweker het volgende:
Shit remi kom ff op de server, was naar spawn gegaan en mn gamemode was weg
Die cypher liep te kloten met jullie zijn echt zielig etc. Dus ik ging ff naar spawn om te kijken of ie niet de hele boel liep af te brekenquote:
not this shit againquote:
je moeder is saaiquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef Curlbrah het volgende:
bohh; homeland is een beetje saai aan 't worden.
inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
http://prijsthee.wordpres(...)rtweets-de-waarheid/
tof verhaal
MC Flodderquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
Shit has hit the fan
i was there and then
they couldnt stop him he was a real madman
That day he released the demons from Adrians pen
the memories oh man they haunt
Doc's prescription have made me a gaunt
Nights of seeing Gargoyles, imps and devil's spawn
I thank the good Lord for the breaking of a new dawn
Politicians do not fright nor frown
using me as their unwilling pawn
Setting up their little game of chess
Rejecting morals, its just a pool of cess
Gut feelings in the major population
Digesting this rockhard mass of pure frustration
blame the niggers, jews even the mayan constallation
Scapegoating things without consideration
Unguided nor with a destination
Should the
Ik heb zo'n gevoel dat het over UHC ging, iets met winnaars misschien?twitter:SethBling twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:47:35Really sorry about that video that I just took down. If you saw it, please don't ruin things for others
Let's just forget about it. reageer retweet
Laatste episode iddquote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het over UHC ging, iets met winnaars misschien?twitter:SethBling twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:47:35Really sorry about that video that I just took down. If you saw it, please don't ruin things for others
Let's just forget about it. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoax; om 23:00 kon je 'm nog niet bekijkenquote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
scheid aflevering die laatste game of thrones,
Holy shitquote:Op maandag 8 april 2013 09:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja. Ik heb thuis op Opera en Firefox bij elkaar zo'n honderdvijftig tabbladen openstaan, als het niet meer is.
Kostte mij een maand geleden een klein uurtje om alles aan te klikken, te scannen of het interessant was en weg te klikken. Veuls te veel.
Is een ingebakken luiheid. Ik open de meeste links in een nieuw tabblad, maar klik dan zelden terug naar het vorige tabblad om verder te gaan met wat ik aan het doen was. Op mijn laptop merk ik het als ik veel open heb staan, maar op de huidige pc totaal niet. Tegenwoordig laadt FF de openstaande youtubefilmpjes ook niet meer in als hij op een ander tabblad staat na het openen, dus je merkt er ook niet veel van.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had even bij elkaar opgeteld wat ik het afgelopen half jaar aan pijpen heb uitgegeven (), veel te veel als je nagaat dat ik er de afgelopen maand niet aan toegekomen ben
![]()
Even vol in de ankers qua tabaksaankopen, PayPal is echt veel te makkelijk.
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een extensie in mijn Chrome zitten die tabs na 40 minuten sluit (Met uitzondering van Youtube en andere streaming diensten) Die is echt heilig
En alsnog heb ik soms een stuk of 20 tabs open staan, wat ik al veel vind.
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef d4v1d het volgende:
Nu je het over paypal hebt, ik moet gvd nog een Spotify kaart kopen.. Alleen mijn paypal en bank rekening zijn beide zo goed als leeg
Hij houd naast de 'Recent gelosten' die al in Chrome zit nog een lijstje bij met dingen die de extensie sluit..quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?
Ja wat...?quote:
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraagquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraag
quote:
heb jij je rekening gekoppeld aan pp? Moet het ook eens proberen. Anderzijds hoe snel staat het er op als je er geld naartoe overmaakt?quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had even bij elkaar opgeteld wat ik het afgelopen half jaar aan pijpen heb uitgegeven (), veel te veel als je nagaat dat ik er de afgelopen maand niet aan toegekomen ben
![]()
Even vol in de ankers qua tabaksaankopen, PayPal is echt veel te makkelijk.
Heb ik inderdaad, erg prettig. Normaal duurt het toch 3-5 dagen voor het er op staat als je handmatig overboekt, maar als je money2-nogwat gebruikt (wordt door PayPal aanbevolen) dan staat het er via iDeal meteen op. Scheelt dus weinig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb jij je rekening gekoppeld aan pp? Moet het ook eens proberen. Anderzijds hoe snel staat het er op als je er geld naartoe overmaakt?
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.quote:Op maandag 8 april 2013 09:42 schreef d4v1d het volgende:
Geen verstand van LoL maar je wil: gaan gamen op medium, een laptop, en 520 euro? Die woorden gaan niet echt samen denk ik zo![]()
Dan nogsteeds.. Wat de fuck doe je bij mediamarkt?quote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.
Zit alleen in dubio, heb het niet bijgehouden dus weet niet wat tegenwoordig op laptopgebied bang-for-bucks is.
Maar, mediamarktquote:Op maandag 8 april 2013 09:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mediamarkt is gewoon de goedkoopste aanbieder voor dat model en die uitvoering, zusterbedrijf Saturn is meteen een flink stuk duurder.
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.htmlquote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.
Zit alleen in dubio, heb het niet bijgehouden dus weet niet wat tegenwoordig op laptopgebied bang-for-bucks is.
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurdenquote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Olment het volgende:
Check ook een www.4launch.nl
Meestal ook erg goedkoop met dit spul.
Daar heb ik die tweede dus vandaan, bij de budgetmodellenquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.html
Dan ben je ook een tokkie als je het na 2 keer niet opgeeftquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurden
Dan koop je gaar spulquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurden
Neuhj, zal het even toelichten.quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je ook een tokkie als je het na 2 keer niet opgeeft
Dat lijkt me dan niet aan 4launch liggen..quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die Vengeance brak uiteindelijk bij de hoofdsteun boven de schelp, nam aan dat het een defect model was dus ik stuurde hem retour. Kreeg een nieuwe, maar na twee maanden gaf die hetzelfde probleem.
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan niet aan 4launch liggen..
maargoed, ik heb ook nieuwe speakers nodig.. Al tweemaal studio speakers van 100 euro gekocht, nu geeft dit setje weer problemen aan de linkerkant(En ik ben gvd vergeten bij welke webshop ik ze nou gekocht had.)
Geniaal liedje jaquote:
Tis nou niet dat als je dat bij de MM gebeurt met je laptop dat je die wel binnen 2 dagen terug hebt. De reparatie service van hun is ook geen ruk waard.quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.
true,quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.
Da's wel hendig sjiekquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.
De premiumversie ervan geeft een gratis app waar je ook muziek op kunt downloaden van Spotify voor nop, ook hier weer in klein bestandsformaat.
Voor een tientje per maand zeker geen slechte investering, gebruik het zelf i.c.m. Winamp (ook een paar duizend nummer). Samen heb je dan gewoon tyfusveel muziek.
Verwacht ik ook niet. Ik zoek gewoon een degelijke laptop voor mijn broertje waar hij een beetje op kan gamenquote:Op maandag 8 april 2013 10:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis nou niet dat als je dat bij de MM gebeurt met je laptop dat je die wel binnen 2 dagen terug hebt. De reparatie service van hun is ook geen ruk waard.
Is zeer zeker een handig programma, heb er met gemak honderden of duizenden uren naar geluisterd. De library is ook gewoon erg groot, denk zeker wel tien a vijftien miljoen nummers. Veel nederlandse artiesten ook.quote:
Als ik de G930 omruil mogen ze daar twee van leveren, dan zit ik in ieder geval nooit zonder als er daar één van retour stuurquote:Op maandag 8 april 2013 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
Steelseries Siberian V2, Beste headset die ik nog gehad heb.
Ik zou ff topicje maken in Dig. vast wel iemand die je de richting van een bepaald model in kan duwen. Kun je daarna zien waar je hemb este kunt halen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet. Ik zoek gewoon een degelijke laptop voor mijn broertje waar hij een beetje op kan gamen
Of die nou bij de MM of 4Launch of Pietjes moeder vandaan komt is mij om het even.
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? (quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.
De premiumversie ervan geeft een gratis app waar je ook muziek op kunt downloaden van Spotify voor nop, ook hier weer in klein bestandsformaat.
Voor een tientje per maand zeker geen slechte investering, gebruik het zelf i.c.m. Winamp (ook een paar duizend nummer). Samen heb je dan gewoon tyfusveel muziek.
Ja logitech headsets koop ik nooit meer.quote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als ik de G930 omruil mogen ze daar twee van leveren, dan zit ik in ieder geval nooit zonder als er daar één van retour stuur
Shoutcast? Geen ideequote:Op maandag 8 april 2013 10:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? ()
Had gehoopt dat het de enemies waren..quote:
Niet zoals jij denkt, gewoon Winamp of Spotify op de tweede monitor.quote:Op maandag 8 april 2013 10:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? ()
als jij op 320kb/s zit dan moet je hele goede oren hebben om flac alac te onderscheiden op een 1500 euro set.quote:Op maandag 8 april 2013 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is zeer zeker een handig programma, heb er met gemak honderden of duizenden uren naar geluisterd. De library is ook gewoon erg groot, denk zeker wel tien a vijftien miljoen nummers. Veel nederlandse artiesten ook.
Wat dat aangaat gewoon een goede aanvulling als je veel muziek luistert, ze hebben ook veel muziek die niet te downloaden is.
Faalquote.quote:Op maandag 8 april 2013 10:17 schreef vogelkooi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoax; om 23:00 kon je 'm nog niet bekijken
[/quote
aflevering een van seizoen 3. dus niet aflevering nr 2
Oh dat hoor ik dus echt wel. Ben sinds gister weer spotify beginnen te gebruikenquote:Op maandag 8 april 2013 10:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoor het verschil geeneens tussen youtube en een 320 kb/s nummer wat ik mijn pc heb staan
tweakers it is:-)quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.html
gewoon op high quality zetten.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik dus echt wel. Ben sinds gister weer spotify beginnen te gebruiken
Is ook niet mijn eigen klacht, gewoon iets dat je terug ziet komen. Heb zelf geen problemen met 320kb/s al hoor je het bij sommige nummers wel.quote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als jij op 320kb/s zit dan moet je hele goede oren hebben om flac alac te onderscheiden op een 1500 euro set.
Is de gepaintte versie ervan, gemaakt door Lorre of mij. Geen idee wie van de twee, we hadden allebei een versie gemaakt.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Te goede kwaliteit, zal Lorre wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat luister je dan zo al?quote:Op maandag 8 april 2013 10:24 schreef d4v1d het volgende:
Oke, ik hoor het verschil tussen 320kbps en youtube misschien een beetje, maar het maakt me geen fuck uit eigenlijk
aaaahquote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hij rolt niet meer maar is vastgelopen. mijn ui
hehe van die 16/8 bit rommel. Priiiii praaaaaa kggggggg wobwobwob.quote:
selected ambient works 82-92 is erg goed rustgevend ook.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hehe van die 16/8 bit rommel. Priiiii praaaaaa kggggggg wobwobwob.
Aphex Twin?quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef vogelkooi het volgende:
Tja omdat Kayn west hem heeft gebruikt is hij ineens hot.
Ach ja, rappers staan wel bekend om hun muzikale talent en muziek vaak zelf maken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ja avril the 14th is gesampled door kayne
Mwoah, denk dat veel rappers qua muzikaal talent niet onderdoen voor o.a. Aphex Twin. Qua muziek ook niet, maar da's persoonlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ach ja, rappers staan wel bekend om hun muzikale talent en muziek vaak zelf maken.
Ach zal wel verschillen per rapper maar de meeste zullen niet de muziek zelf makenquote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat veel rappers qua muzikaal talent niet onderdoen voor o.a. Aphex Twin. Qua muziek ook niet, maar da's persoonlijk.
voxelsniper..quote:
die is dikquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus. NSFWGaan we aan de YuriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hij is wel baas!quote:
ik ook niet maar zo heet het board op 4chanquote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan wel denk ik, verdiep mij daar om eerlijk te zijn niet zo in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Godverquote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel verrekte lekker ja
Komende dagen gaat het weer minder worden volgens mij
Gewoon gaan fietsenquote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Trouwens, de dichstbijzijnde mcdonalds is twintig kilometer verderop dus ik heb geen flikker aan die aanbieding.
Voor jou kattenvoor en voor je kat 2 big macs?quote:Op maandag 8 april 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
brb dus. kattenvoer kopen en voor mezelf 2 big macs
Of andersom?
of je fiets naar een winkel en maakt zelf een 10x beterequote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon gaan fietsenZijn die calorieën er weer af.
Ja flikker op, in de polder met tegenwindquote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon gaan fietsenZijn die calorieën er weer af.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja flikker op, in de polder met tegenwind
Ben jij helemaal lekker in je hersenpan?
mcdonalds > zelfmakenquote:Op maandag 8 april 2013 13:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
of je fiets naar een winkel en maakt zelf een 10x betere
quote:De Big Mac-index, een schepping van het Britse weekblad The Economist, is een informele berekeningswijze van koopkrachtpariteit. De index maakt een vergelijking tussen de verschillende valuta's ten opzichte van de Amerikaanse dollar. Door de koopkracht van de dollar te vergelijken met die van een andere valuta, kan men zien hoeveel dollars die munt 'eigenlijk' waard is en of de wisselkoers te hoog of te laag is. De koopkrachtvergelijking doet men in dit geval heel eenvoudig: door te kijken naar de prijs van een Big Mac bij McDonald's. Zo kan men een voorspelling maken van de wisselkoersen.
quote:Op maandag 8 april 2013 13:47 schreef plopkweker het volgende:
Zelf hamburgers maken met verse broodjes en vers gehakt van de slager
Hehe ff ge-edit, stond een beetje vaag, vers brood van de slagerquote:
quote:
quote:
Dimdamianquote:
Je bént dik, dikke.quote:
Nee, dat moet beuk!quote:Op maandag 8 april 2013 14:28 schreef plopkweker het volgende:
Hoe krijg je eik je hoofd zo als in de OP staat?
quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, dat moet beuk!
hahah snap je?? omdat je eik zei en dat is een boomsoort
xD
Maakt niet uitquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als je geduld hebt wil Plex er misschien eentje voor je maken als hij tijd heeft.
Als je minder geduld hebt wil ik er wel eentje voor je maken.
Aan jou de keuze/keus
Pixelart? Zo zou je het kunnen noemenquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ga je het zelf doen met pixelart?
Kaarsje staat al klaarquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, deze jongen solliciteert even op mod bij V&A.
Ik zou mij daar verdomd goed zijn
Mja kan ook, een MC skin maken doe je ook pixel voor pixelquote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pixelart? Zo zou je het kunnen noemen![]()
De meesten kennen het als "Paint"
Voor dat hoofd? Ign dimdamianquote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja moet je bij mij zijn idd, moet ik je naam wel hebben. Heb straks MISSCHIEN nog wel even wat tijd
quote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, pixel voor pixel:
[ afbeelding ]
Was mensenhandel niet verboden?quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, deze jongen solliciteert even op mod bij V&A.
Ik zou mij daar verdomd goed zijn
Als je het aan hebt geboden dan denk ik dat je het wel kan toch?quote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja wie snel wil moet de consequenties ook nemen
als je lief bent wil Plex je nog wel redden, maar geef je weinig hoop. Hiertegen kom je niet makkelijk op
Ik heb je een topicpictogram aangeboden maar meer dan dat kan ik niet ik bedoel doe ik niet i.v.m. artistieke redenenquote:Op maandag 8 april 2013 14:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als je het aan hebt geboden dan denk ik dat je het wel kan toch?
SPOILER: zo'n lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef mschol het volgende:
lol.. zojuist een lampje voor in onze koelkast gekocht.. het leek mij een standaard 40w 230v lampje (was het ook)
de fabrikant van de koelkast levert zo'n lampje (een koelkast lampje) a ¤28,95
ik heb hier in de lokale winkelstraat bij zo'n doe het zelf handeltje een lampje a ¤2,50 gehaald... (en dan zijn zij vast nog duurder als een gamma of Hornbach)Die grote fabrieken zijn vaak erg duur met die onderdelen.SPOILER: zo'n lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen bijv. ook 8,8 en 10,9 schroeven leveren maar dat wil je echt niet, dan ben je twee tientjes kwijt voor zes bouten.
Is vaak zo.
alcohol.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef vogelkooi het volgende:
onverklaarbare blauwe. plekken op mijn benen, zaten er voor zaterdag nacht niet op...
Godverquote:
Dank voor het aanbodquote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb je een topicpictogram aangeboden maar meer dan dat kan ik niet ik bedoel doe ik niet i.v.m. artistieke redenen
Plex = MineraalWater, die had het er al over dat hij wel wil kijken of hij daar t.z.t. naar kan kijken
sorry
Plotselinge bloedstortingen? Moet wel syfilis zijn. Blijf nooit meer bij je overnachten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef vogelkooi het volgende:
onverklaarbare blauwe. plekken op mijn benen, zaten er voor zaterdag nacht niet op...
ik weet dat het vaker voorkomt, maar dit verschil is wel heel erg... dan prijs je jezelf als bedrijf toch helemaal uit de markt voor reserve onderdelen..quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die grote fabrieken zijn vaak erg duur met die onderdelen.
Wij kunnen bijv. ook 8,8 en 10,9 schroeven leveren maar dat wil je echt niet, dan ben je twee tientjes kwijt voor zes bouten.
Is vaak zo.
Laat je even weten hoe Red Orchestra 2 bevalt? Klinkt wel goed, zo'n realistische shooter.quote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het vaker voorkomt, maar dit verschil is wel heel erg... dan prijs je jezelf als bedrijf toch helemaal uit de markt voor reserve onderdelen..
dat koelkast gelieerde artikelen (waterfilter, plankjes e.d.) duur zijn is tot daar aan toe.. maar een standaard gloeilampje
even iets heel anders:
ik heb Spec Ops the line gescoord en lego harry potter 5-7 voor 8 eurootjes(en 2,29 voor killing floor, red orchesta 1 + 2)
Ja of niet teveel tegels tegelijk tillenquote:Op maandag 8 april 2013 15:18 schreef plopkweker het volgende:
Pff hoor al weken m'n rug krakendoet ook zeer de laatste tijd, moet nodig gaan sporten om het aan te sterken
quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja of niet teveel tegels tegelijk tillen
Even opzoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe Red Orchestra 2 bevalt? Klinkt wel goed, zo'n realistische shooter.
Ziet er imho erg goed uit, schijnt gi-gan-tisch realistisch te zijn wat irritant kan zijn maar wel meer uitdaging geeft.quote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Even opzoeken.
Ik zit op het moment te overwegen om m'n MoH Wf weg te gooienlaatste tijd alleen maar errors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |