voxelsniper..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die is dikquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus. NSFWGaan we aan de YuriSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hij is wel baas!quote:
ik ook niet maar zo heet het board op 4chanquote:Op maandag 8 april 2013 13:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan wel denk ik, verdiep mij daar om eerlijk te zijn niet zo in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Godverquote:Op maandag 8 april 2013 13:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel verrekte lekker ja
Komende dagen gaat het weer minder worden volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |