quote:Op maandag 8 april 2013 14:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, pixel voor pixel:
[ afbeelding ]
Was mensenhandel niet verboden?quote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo, deze jongen solliciteert even op mod bij V&A.
Ik zou mij daar verdomd goed zijn
Als je het aan hebt geboden dan denk ik dat je het wel kan toch?quote:Op maandag 8 april 2013 14:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja wie snel wil moet de consequenties ook nemen
als je lief bent wil Plex je nog wel redden, maar geef je weinig hoop. Hiertegen kom je niet makkelijk op
Ik heb je een topicpictogram aangeboden maar meer dan dat kan ik niet ik bedoel doe ik niet i.v.m. artistieke redenenquote:Op maandag 8 april 2013 14:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Als je het aan hebt geboden dan denk ik dat je het wel kan toch?
SPOILER: zo'n lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 15:01 schreef mschol het volgende:
lol.. zojuist een lampje voor in onze koelkast gekocht.. het leek mij een standaard 40w 230v lampje (was het ook)
de fabrikant van de koelkast levert zo'n lampje (een koelkast lampje) a ¤28,95
ik heb hier in de lokale winkelstraat bij zo'n doe het zelf handeltje een lampje a ¤2,50 gehaald... (en dan zijn zij vast nog duurder als een gamma of Hornbach)Die grote fabrieken zijn vaak erg duur met die onderdelen.SPOILER: zo'n lampjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij kunnen bijv. ook 8,8 en 10,9 schroeven leveren maar dat wil je echt niet, dan ben je twee tientjes kwijt voor zes bouten.
Is vaak zo.
alcohol.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef vogelkooi het volgende:
onverklaarbare blauwe. plekken op mijn benen, zaten er voor zaterdag nacht niet op...
Godverquote:
Dank voor het aanbodquote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb je een topicpictogram aangeboden maar meer dan dat kan ik niet ik bedoel doe ik niet i.v.m. artistieke redenen
Plex = MineraalWater, die had het er al over dat hij wel wil kijken of hij daar t.z.t. naar kan kijken
sorry
Plotselinge bloedstortingen? Moet wel syfilis zijn. Blijf nooit meer bij je overnachten.quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef vogelkooi het volgende:
onverklaarbare blauwe. plekken op mijn benen, zaten er voor zaterdag nacht niet op...
ik weet dat het vaker voorkomt, maar dit verschil is wel heel erg... dan prijs je jezelf als bedrijf toch helemaal uit de markt voor reserve onderdelen..quote:Op maandag 8 april 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die grote fabrieken zijn vaak erg duur met die onderdelen.
Wij kunnen bijv. ook 8,8 en 10,9 schroeven leveren maar dat wil je echt niet, dan ben je twee tientjes kwijt voor zes bouten.
Is vaak zo.
Laat je even weten hoe Red Orchestra 2 bevalt? Klinkt wel goed, zo'n realistische shooter.quote:Op maandag 8 april 2013 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat het vaker voorkomt, maar dit verschil is wel heel erg... dan prijs je jezelf als bedrijf toch helemaal uit de markt voor reserve onderdelen..
dat koelkast gelieerde artikelen (waterfilter, plankjes e.d.) duur zijn is tot daar aan toe.. maar een standaard gloeilampje
even iets heel anders:
ik heb Spec Ops the line gescoord en lego harry potter 5-7 voor 8 eurootjes(en 2,29 voor killing floor, red orchesta 1 + 2)
Ja of niet teveel tegels tegelijk tillenquote:Op maandag 8 april 2013 15:18 schreef plopkweker het volgende:
Pff hoor al weken m'n rug krakendoet ook zeer de laatste tijd, moet nodig gaan sporten om het aan te sterken
quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja of niet teveel tegels tegelijk tillen
Even opzoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat je even weten hoe Red Orchestra 2 bevalt? Klinkt wel goed, zo'n realistische shooter.
Ziet er imho erg goed uit, schijnt gi-gan-tisch realistisch te zijn wat irritant kan zijn maar wel meer uitdaging geeft.quote:Op maandag 8 april 2013 15:20 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Even opzoeken.
Ik zit op het moment te overwegen om m'n MoH Wf weg te gooienlaatste tijd alleen maar errors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |