quote:
heb jij je rekening gekoppeld aan pp? Moet het ook eens proberen. Anderzijds hoe snel staat het er op als je er geld naartoe overmaakt?quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had even bij elkaar opgeteld wat ik het afgelopen half jaar aan pijpen heb uitgegeven (), veel te veel als je nagaat dat ik er de afgelopen maand niet aan toegekomen ben
![]()
Even vol in de ankers qua tabaksaankopen, PayPal is echt veel te makkelijk.
Heb ik inderdaad, erg prettig. Normaal duurt het toch 3-5 dagen voor het er op staat als je handmatig overboekt, maar als je money2-nogwat gebruikt (wordt door PayPal aanbevolen) dan staat het er via iDeal meteen op. Scheelt dus weinig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:41 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
heb jij je rekening gekoppeld aan pp? Moet het ook eens proberen. Anderzijds hoe snel staat het er op als je er geld naartoe overmaakt?
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.quote:Op maandag 8 april 2013 09:42 schreef d4v1d het volgende:
Geen verstand van LoL maar je wil: gaan gamen op medium, een laptop, en 520 euro? Die woorden gaan niet echt samen denk ik zo![]()
Dan nogsteeds.. Wat de fuck doe je bij mediamarkt?quote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.
Zit alleen in dubio, heb het niet bijgehouden dus weet niet wat tegenwoordig op laptopgebied bang-for-bucks is.
Maar, mediamarktquote:Op maandag 8 april 2013 09:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mediamarkt is gewoon de goedkoopste aanbieder voor dat model en die uitvoering, zusterbedrijf Saturn is meteen een flink stuk duurder.
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.htmlquote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mweh, had voor ik de desktop haalde twee keer een laptop van 500 euro, ging niet fantastisch maar Skyrim op medium lukte o.a. wel. LoL ook wel op medium.
Zit alleen in dubio, heb het niet bijgehouden dus weet niet wat tegenwoordig op laptopgebied bang-for-bucks is.
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurdenquote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Olment het volgende:
Check ook een www.4launch.nl
Meestal ook erg goedkoop met dit spul.
Daar heb ik die tweede dus vandaan, bij de budgetmodellenquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.html
Dan ben je ook een tokkie als je het na 2 keer niet opgeeftquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurden
Dan koop je gaar spulquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klopt, heb ik zelf een headset vandaan. Of wacht, het zijn er vier omdat ze telkens defecte exemplaren opstuurden
Neuhj, zal het even toelichten.quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben je ook een tokkie als je het na 2 keer niet opgeeft
Dat lijkt me dan niet aan 4launch liggen..quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Die Vengeance brak uiteindelijk bij de hoofdsteun boven de schelp, nam aan dat het een defect model was dus ik stuurde hem retour. Kreeg een nieuwe, maar na twee maanden gaf die hetzelfde probleem.
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan niet aan 4launch liggen..
maargoed, ik heb ook nieuwe speakers nodig.. Al tweemaal studio speakers van 100 euro gekocht, nu geeft dit setje weer problemen aan de linkerkant(En ik ben gvd vergeten bij welke webshop ik ze nou gekocht had.)
Geniaal liedje jaquote:
Tis nou niet dat als je dat bij de MM gebeurt met je laptop dat je die wel binnen 2 dagen terug hebt. De reparatie service van hun is ook geen ruk waard.quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.
true,quote:Op maandag 8 april 2013 10:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld en ze losten het telkens prima op. Is alleen vervelend dat je dan twee weken zonder headset zit.
Da's wel hendig sjiekquote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.
De premiumversie ervan geeft een gratis app waar je ook muziek op kunt downloaden van Spotify voor nop, ook hier weer in klein bestandsformaat.
Voor een tientje per maand zeker geen slechte investering, gebruik het zelf i.c.m. Winamp (ook een paar duizend nummer). Samen heb je dan gewoon tyfusveel muziek.
Verwacht ik ook niet. Ik zoek gewoon een degelijke laptop voor mijn broertje waar hij een beetje op kan gamenquote:Op maandag 8 april 2013 10:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Tis nou niet dat als je dat bij de MM gebeurt met je laptop dat je die wel binnen 2 dagen terug hebt. De reparatie service van hun is ook geen ruk waard.
Is zeer zeker een handig programma, heb er met gemak honderden of duizenden uren naar geluisterd. De library is ook gewoon erg groot, denk zeker wel tien a vijftien miljoen nummers. Veel nederlandse artiesten ook.quote:
Als ik de G930 omruil mogen ze daar twee van leveren, dan zit ik in ieder geval nooit zonder als er daar één van retour stuurquote:Op maandag 8 april 2013 10:06 schreef MineraalWater het volgende:
Steelseries Siberian V2, Beste headset die ik nog gehad heb.
Ik zou ff topicje maken in Dig. vast wel iemand die je de richting van een bepaald model in kan duwen. Kun je daarna zien waar je hemb este kunt halen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Verwacht ik ook niet. Ik zoek gewoon een degelijke laptop voor mijn broertje waar hij een beetje op kan gamen
Of die nou bij de MM of 4Launch of Pietjes moeder vandaan komt is mij om het even.
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? (quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Spotify is inderdaad een muziekstreamprogramma, heeft een behoorlijk uitgebreide library maar de geluidskwaliteit.. behoorlijk gecomprimmeerde bestanden dus als je audiofiel bent zou ik ervan vandaan blijven maar voor tijdens het reizen of gamen is het wel erg handig.
De premiumversie ervan geeft een gratis app waar je ook muziek op kunt downloaden van Spotify voor nop, ook hier weer in klein bestandsformaat.
Voor een tientje per maand zeker geen slechte investering, gebruik het zelf i.c.m. Winamp (ook een paar duizend nummer). Samen heb je dan gewoon tyfusveel muziek.
Ja logitech headsets koop ik nooit meer.quote:Op maandag 8 april 2013 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als ik de G930 omruil mogen ze daar twee van leveren, dan zit ik in ieder geval nooit zonder als er daar één van retour stuur
Shoutcast? Geen ideequote:Op maandag 8 april 2013 10:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? ()
Had gehoopt dat het de enemies waren..quote:
Niet zoals jij denkt, gewoon Winamp of Spotify op de tweede monitor.quote:Op maandag 8 april 2013 10:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe de fuck combineer je winamp met spotify? of gewoon steeds tussen twee vensters klikken? ()
als jij op 320kb/s zit dan moet je hele goede oren hebben om flac alac te onderscheiden op een 1500 euro set.quote:Op maandag 8 april 2013 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is zeer zeker een handig programma, heb er met gemak honderden of duizenden uren naar geluisterd. De library is ook gewoon erg groot, denk zeker wel tien a vijftien miljoen nummers. Veel nederlandse artiesten ook.
Wat dat aangaat gewoon een goede aanvulling als je veel muziek luistert, ze hebben ook veel muziek die niet te downloaden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |