SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoax; om 23:00 kon je 'm nog niet bekijkenquote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
scheid aflevering die laatste game of thrones,
Holy shitquote:Op maandag 8 april 2013 09:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja. Ik heb thuis op Opera en Firefox bij elkaar zo'n honderdvijftig tabbladen openstaan, als het niet meer is.
Kostte mij een maand geleden een klein uurtje om alles aan te klikken, te scannen of het interessant was en weg te klikken. Veuls te veel.
Is een ingebakken luiheid. Ik open de meeste links in een nieuw tabblad, maar klik dan zelden terug naar het vorige tabblad om verder te gaan met wat ik aan het doen was. Op mijn laptop merk ik het als ik veel open heb staan, maar op de huidige pc totaal niet. Tegenwoordig laadt FF de openstaande youtubefilmpjes ook niet meer in als hij op een ander tabblad staat na het openen, dus je merkt er ook niet veel van.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had even bij elkaar opgeteld wat ik het afgelopen half jaar aan pijpen heb uitgegeven (), veel te veel als je nagaat dat ik er de afgelopen maand niet aan toegekomen ben
![]()
Even vol in de ankers qua tabaksaankopen, PayPal is echt veel te makkelijk.
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een extensie in mijn Chrome zitten die tabs na 40 minuten sluit (Met uitzondering van Youtube en andere streaming diensten) Die is echt heilig
En alsnog heb ik soms een stuk of 20 tabs open staan, wat ik al veel vind.
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef d4v1d het volgende:
Nu je het over paypal hebt, ik moet gvd nog een Spotify kaart kopen.. Alleen mijn paypal en bank rekening zijn beide zo goed als leeg
Hij houd naast de 'Recent gelosten' die al in Chrome zit nog een lijstje bij met dingen die de extensie sluit..quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?
Ja wat...?quote:
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraagquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |