SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 14:26:20 ]
minecraftsletjequote:Op zondag 7 april 2013 13:03 schreef MineraalWater het volgende:
LOBKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ftfyquote:
Idd, van elk team ook een ander perspectief is ook wel leuk. Genoeg te kijken per deelquote:Op zondag 7 april 2013 13:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Die UHC filmpjes zijn eigenlijk best wel tof, kan de meeste minecraftvideos niet uitstaan, maar
Ja, idd je ziet een kill dus dan ga je ff kijken bij video van die gast etc.quote:Op zondag 7 april 2013 13:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
Idd, van elk team ook een ander perspectief is ook wel leuk. Genoeg te kijken per deel
Het verbaast me best wel dat sethbling nog niet dood isquote:Op zondag 7 april 2013 13:58 schreef shaderon het volgende:
[..]
episode 3 van sethbling. andere users staan in de beschrijving. om de dag een nieuwe.
quote:Op zondag 7 april 2013 13:59 schreef vogelkooi het volgende:
DIT TOPIC IS NU GEKAAPT DOOR DAVIDOFFF!!!111EINZ
quote:Op zondag 7 april 2013 14:11 schreef Ame_thyst het volgende:
de artifacts in deze TC jpg zijn prachtig.
Ja in de film hea..quote:Op zondag 7 april 2013 15:07 schreef vogelkooi het volgende:
Mijn grote held en naamgenoot "\''_/^_^\_''/''
Maak er een dan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef vogelkooi het volgende:
Ga eens andere ui nemen, irriteer me mateloos aan dat oranje!
quote:
Rap? Ga jij je mond eens spoelen!quote:
Het is een rap tekst. Punt.quote:Op zondag 7 april 2013 18:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Rap? Ga jij je mond eens spoelen!
Die tekst is gebaseerd op het snelle gedeelte van into the void van Black Sabbath
kreeg het idee ineens onder de douche
Okquote:Op zondag 7 april 2013 18:33 schreef plopkweker het volgende:
Shit remi kom ff op de server, was naar spawn gegaan en mn gamemode was weg
Die cypher liep te kloten met jullie zijn echt zielig etc. Dus ik ging ff naar spawn om te kijken of ie niet de hele boel liep af te brekenquote:
not this shit againquote:
je moeder is saaiquote:Op zondag 7 april 2013 18:20 schreef Curlbrah het volgende:
bohh; homeland is een beetje saai aan 't worden.
inderdaadquote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
http://prijsthee.wordpres(...)rtweets-de-waarheid/
tof verhaal
MC Flodderquote:Op zondag 7 april 2013 18:22 schreef Flodder450 het volgende:
Shit has hit the fan
i was there and then
they couldnt stop him he was a real madman
That day he released the demons from Adrians pen
the memories oh man they haunt
Doc's prescription have made me a gaunt
Nights of seeing Gargoyles, imps and devil's spawn
I thank the good Lord for the breaking of a new dawn
Politicians do not fright nor frown
using me as their unwilling pawn
Setting up their little game of chess
Rejecting morals, its just a pool of cess
Gut feelings in the major population
Digesting this rockhard mass of pure frustration
blame the niggers, jews even the mayan constallation
Scapegoating things without consideration
Unguided nor with a destination
Should the
Ik heb zo'n gevoel dat het over UHC ging, iets met winnaars misschien?twitter:SethBling twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:47:35Really sorry about that video that I just took down. If you saw it, please don't ruin things for others
Let's just forget about it. reageer retweet
Laatste episode iddquote:Op zondag 7 april 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het over UHC ging, iets met winnaars misschien?twitter:SethBling twitterde op zondag 07-04-2013 om 21:47:35Really sorry about that video that I just took down. If you saw it, please don't ruin things for others
Let's just forget about it. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoax; om 23:00 kon je 'm nog niet bekijkenquote:Op zondag 7 april 2013 23:01 schreef vogelkooi het volgende:
scheid aflevering die laatste game of thrones,
Holy shitquote:Op maandag 8 april 2013 09:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja. Ik heb thuis op Opera en Firefox bij elkaar zo'n honderdvijftig tabbladen openstaan, als het niet meer is.
Kostte mij een maand geleden een klein uurtje om alles aan te klikken, te scannen of het interessant was en weg te klikken. Veuls te veel.
Is een ingebakken luiheid. Ik open de meeste links in een nieuw tabblad, maar klik dan zelden terug naar het vorige tabblad om verder te gaan met wat ik aan het doen was. Op mijn laptop merk ik het als ik veel open heb staan, maar op de huidige pc totaal niet. Tegenwoordig laadt FF de openstaande youtubefilmpjes ook niet meer in als hij op een ander tabblad staat na het openen, dus je merkt er ook niet veel van.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had even bij elkaar opgeteld wat ik het afgelopen half jaar aan pijpen heb uitgegeven (), veel te veel als je nagaat dat ik er de afgelopen maand niet aan toegekomen ben
![]()
Even vol in de ankers qua tabaksaankopen, PayPal is echt veel te makkelijk.
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb een extensie in mijn Chrome zitten die tabs na 40 minuten sluit (Met uitzondering van Youtube en andere streaming diensten) Die is echt heilig
En alsnog heb ik soms een stuk of 20 tabs open staan, wat ik al veel vind.
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef d4v1d het volgende:
Nu je het over paypal hebt, ik moet gvd nog een Spotify kaart kopen.. Alleen mijn paypal en bank rekening zijn beide zo goed als leeg
Hij houd naast de 'Recent gelosten' die al in Chrome zit nog een lijstje bij met dingen die de extensie sluit..quote:Op maandag 8 april 2013 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
OH, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Ik bewaar veel links voor "later", omdat het onderwerp wel interessant is maar ik te weinig tijd heb. Tyfusveel wikipedialinks die ik later een keer zonder om te kijken wegklik omdat ik inderdaad te weinig tijd heb.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat hele Spotify gedoe is altijd langs mij gegaan, het is een soort muziek streaming dinges toch?
Ja wat...?quote:
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraagquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
ok, dank voor het beantwoorden van m'n vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |