Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef Curlbrah het volgende:
Faalquote.quote:Op maandag 8 april 2013 10:17 schreef vogelkooi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 april 2013 08:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hoax; om 23:00 kon je 'm nog niet bekijken
[/quote
aflevering een van seizoen 3. dus niet aflevering nr 2
Oh dat hoor ik dus echt wel. Ben sinds gister weer spotify beginnen te gebruikenquote:Op maandag 8 april 2013 10:16 schreef d4v1d het volgende:
Ik hoor het verschil geeneens tussen youtube en een 320 kb/s nummer wat ik mijn pc heb staan
tweakers it is:-)quote:Op maandag 8 april 2013 09:53 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)uide-april-2013.html
gewoon op high quality zetten.quote:Op maandag 8 april 2013 10:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh dat hoor ik dus echt wel. Ben sinds gister weer spotify beginnen te gebruiken
Is ook niet mijn eigen klacht, gewoon iets dat je terug ziet komen. Heb zelf geen problemen met 320kb/s al hoor je het bij sommige nummers wel.quote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als jij op 320kb/s zit dan moet je hele goede oren hebben om flac alac te onderscheiden op een 1500 euro set.
Is de gepaintte versie ervan, gemaakt door Lorre of mij. Geen idee wie van de twee, we hadden allebei een versie gemaakt.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 10:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Te goede kwaliteit, zal Lorre wel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat luister je dan zo al?quote:Op maandag 8 april 2013 10:24 schreef d4v1d het volgende:
Oke, ik hoor het verschil tussen 320kbps en youtube misschien een beetje, maar het maakt me geen fuck uit eigenlijk
aaaahquote:Op maandag 8 april 2013 11:21 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
hij rolt niet meer maar is vastgelopen. mijn ui
hehe van die 16/8 bit rommel. Priiiii praaaaaa kggggggg wobwobwob.quote:
selected ambient works 82-92 is erg goed rustgevend ook.quote:Op maandag 8 april 2013 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hehe van die 16/8 bit rommel. Priiiii praaaaaa kggggggg wobwobwob.
Aphex Twin?quote:Op maandag 8 april 2013 12:09 schreef vogelkooi het volgende:
Tja omdat Kayn west hem heeft gebruikt is hij ineens hot.
Ach ja, rappers staan wel bekend om hun muzikale talent en muziek vaak zelf maken.quote:Op maandag 8 april 2013 12:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ja avril the 14th is gesampled door kayne
Mwoah, denk dat veel rappers qua muzikaal talent niet onderdoen voor o.a. Aphex Twin. Qua muziek ook niet, maar da's persoonlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 12:16 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ach ja, rappers staan wel bekend om hun muzikale talent en muziek vaak zelf maken.
Ach zal wel verschillen per rapper maar de meeste zullen niet de muziek zelf makenquote:Op maandag 8 april 2013 12:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat veel rappers qua muzikaal talent niet onderdoen voor o.a. Aphex Twin. Qua muziek ook niet, maar da's persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |