abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124976966

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_124976985
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

'me' Hoeft iemand maar 1 keer te typen bij mij... dan knap ik al af :@

Maarja moet ik wel eerst een berichtje krijgen van iemand natuurlijk :')
Oh ja, ik ben er ook allang klaar mee. Maar nu ben ik nieuwsgierig naar de foto. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door AlbinoBambi op 07-04-2013 01:50:24 ]
pi_124976986
Zelfs daar knap ik niet op af, zegt in mijn ogen niets over de persoon :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 7 april 2013 @ 01:44:57 #4
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124976993
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:41 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Mja, andere jongen zegt nu tot 2x toe me ipv m'n. En ik weet dat ik daar misschien te kritisch op ben, maar wat jij zegt, als je studeert zou je toch een beetje taalvaardig moeten zijn.
Hahaha, taalfouten kan ik ook wel over vallen..
idd die "me" en als-dan fouten :{w

en vooral niet het woord "worden" vergeten... argl :r

zo.. uit gekotst :+
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_124977023
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Hahaha, taalfouten kan ik ook wel over vallen..
idd die "me" en als-dan fouten :{w

en vooral niet het woord "worden" vergeten... argl :r

zo.. uit gekotst :+
Hij typte ook nieuwschierig, en samenvattinkje. En heel vaak xd. ;(
  zondag 7 april 2013 @ 01:46:31 #6
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124977043
je kan t subtiel doen he voor 5 credits ;)
  zondag 7 april 2013 @ 01:46:45 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977049
Als je Zo kritisch bent snap ik het heel goed dat je zeer zelden tot nooit een date hebt :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124977060
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 01:44 schreef minthy het volgende:
Zelfs daar knap ik niet op af, zegt in mijn ogen niets over de persoon :P
Pet peeve van me. ;)
(kijk, daar is me acceptabel, alhoewel nog steeds niet grammaticaal correct, maar me ipv mijn..)

Zegt mijns inziens ook wel iets over of we een beetje op hetzelfde niveau zitten.
pi_124977078
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef ook_gek het volgende:
Als je Zo kritisch bent snap ik het heel goed dat je zeer zelden tot nooit een date hebt :D
Waar haal je nou weer vandaan dat ik geen dates heb? :D

En op taalgebruik ben ik erg kritisch ja. Daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, dan moeten ze maar normaal Nederlands leren hoor.
  zondag 7 april 2013 @ 01:50:03 #10
103397 minthy
Lief-ish
pi_124977130
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pet peeve van me. ;)
(kijk, daar is me acceptabel, alhoewel nog steeds niet grammaticaal correct, maar me ipv mijn..)

Zegt mijns inziens ook wel iets over of we een beetje op hetzelfde niveau zitten.
Op m'n eigen taalgebruik let ik heel erg goed, maar dat van een ander kan me niet zoveel boeien :P
Me/mijn-fouten halen bij mij slechts de wenkbrauwen lichtjes naar boven :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 7 april 2013 @ 01:50:24 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977138
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:46 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Pet peeve van me. ;)

Ga je via geschreven tekst alleen met iemand communiceren dan? Of elkaar dood mailen?

Het gaat er toch om of je een klikt het met iemand? Of je op de zelfde gemiddelde golflengte zit? Huilen, lachen, begrepen worden enz enz enz.

Ipv piepen over een teks foutje, slechte kleding keuze bv?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124977203
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ga je via geschreven tekst alleen met iemand communiceren dan? Of elkaar dood mailen?

Het gaat er toch om of je een klikt het met iemand? Of je op de zelfde gemiddelde golflengte zit? Huilen, lachen, begrepen worden enz enz enz.

Ipv piepen over een teks foutje, slechte kleding keuze bv?
Ja, maar als iemand in de spreektaal als/dan fout doet vind ik dat ook erg storend. En er zal ongetwijfeld veel gewhatsapped worden, dan ik me daar ook aan ergeren. En op het eerste foutje zal ik echt geen contact afbreken. En als het gesprek verder ontzettend leuk is, geef ik het ook nog wel een kans. Maar als het gesprek al niet super klikt, en er komen zulke fouten langs, dan ben ik er best snel klaar mee ja.

En dit dus:
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op taalgebruik ben ik erg kritisch ja. Daar ga ik me ook niet voor verontschuldigen, dan moeten ze maar normaal Nederlands leren hoor.
  zondag 7 april 2013 @ 01:53:13 #13
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977217
Ik zou niet afknappen op alle taal of spellingfouten. Iemand met dyslexie kan ook intelligent zijn.

Anders wordt het als men dingen gaat schrijven als; Me moeder zei... Want daar knap ik enorm op af!
Dat geeft gewoon aan dat je zelfs geen enkele moeite wilt doen om fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Ik date liever iemand met dyslexie die haar best doet om zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, dan iemand die wel goed Nederlands kan schrijven maar er gewoon met de pet naar gooit. :Y
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  zondag 7 april 2013 @ 01:53:16 #14
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977219
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:47 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Waar haal je nou weer vandaan dat ik geen dates heb? :D

Ik zeg en bedoel het in het algemeen :) let maar eens op. De meest kritische mensen daten het minste hier in dit topic BV. Je gaat bijna denken dat ze de perfecte persoon zoeken. Helaas bestaat die niet :)
pi_124977279
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef EricOscuro het volgende:
Ik zou niet afknappen op alle taal of spellingfouten. Iemand met dyslexie kan ook intelligent zijn.

Anders wordt het als men dingen gaat schrijven als; Me moeder zei... Want daar knap ik enorm op af!
Dat geeft gewoon aan dat je zelfs geen enkele moeite wilt doen om fatsoenlijk Nederlands te schrijven.
Ik date liever iemand met dyslexie die haar best doet om zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, dan iemand die wel goed Nederlands kan schrijven maar er gewoon met de pet naar gooit. :Y
Nouja, dat dus. Als het gewoon niet goed lukt, a la. Maar me ipv m'n vind ik wel echt een groot minpunt.

quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zeg en bedoel het in het algemeen :) let maar eens op. De meest kritische mensen daten het minste hier in dit topic BV. Je gaat bijna denken dat ze de perfecte persoon zoeken. Helaas bestaat die niet :)
Ha, er is sowieso niet 1 perfecte persoon. Mijn vorige date maakte ook bepaalde fouten in de whatsapp die ik liever niet had gezien, maar dat was een hele leuke jongen dus dan geeft dat niet. Maar als die klik er niet is, moet je niet ook nog met 'me' aankomen.
  zondag 7 april 2013 @ 01:55:50 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977298
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef EricOscuro het volgende:

1 probleem, hoe weet je in het begin of iemand dyslexie heeft?

Ik ben het officieel met "diploma" en al. Maar dat zeg ik nooit. Pas als er opmerkingen over komen.
  zondag 7 april 2013 @ 01:56:01 #17
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124977304
ik ben misschien ook wel te kritisch.
ben net(3 maanden voor de zeikerts) bij n mooie vrouw weg.. onbewust wil je daar niet op achteruit zeg maar.
best lastig om dat(mn smaak) te combineren met m'n levensstijl.

maatgoed, da's meer voor t andere dating-topic :+
  zondag 7 april 2013 @ 01:57:25 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977339
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Nouja, dat dus. Als het gewoon niet goed lukt, a la. Maar me ipv m'n vind ik wel echt een groot minpunt.
Me of m'n is onderdeel van dyslexie he :D
pi_124977394
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Maargoed zoals ik zei, was verder ook gewoon niet mijn type. Dus dan houdt het sowieso op, ook als de grammatica perfect was geweest.
  zondag 7 april 2013 @ 02:02:36 #20
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977456
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:55 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

En daarnaast, wanneer iemand hier op Fok! wat meer taalfouten maakt, dan trek ik me er weinig van aan. Zelf let ik daar ook niet altijd op. Maar op een datingsite hoop je iemand voor het leven te ontmoeten. Dan mag de standaard echt wel iets hoger zijn dan op Fok!
Haha, en dan noemen ze mij soms een rare. :)
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_124977471
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:02 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

En daarnaast, wanneer iemand hier op Fok! wat meer taalfouten maakt, dan trek ik me er weinig van aan. Zelf let ik daar ook niet altijd op. Maar op een datingsite hoop je iemand voor het leven te ontmoeten. Dan mag de standaard echt wel iets hoger zijn dan op Fok!
Haha, en dan noemen ze mij soms een rare. :)
Oh ja, als iemand op Fok dat doet is het hun probleem. Maar daar hoop ik ook niet mee te gaan whatsappen. :D
  zondag 7 april 2013 @ 02:05:20 #22
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977516
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijke onzin. Misschien dat dit zou gelden voor minder dan 5% van degenen die dit door elkaar halen.
Maar toen ik zelf een puber was heb ik die fout eigenlijk nooit gezien of gehoord. Het is echt iets van de laatste 10 a 15 jaar.
  zondag 7 april 2013 @ 02:05:43 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977525
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 01:59 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Dat weet ik dan weer niet. Maargoed zoals ik zei, was verder ook gewoon niet mijn type. Dus dan houdt het sowieso op, ook als de grammatica perfect was geweest.
Kunnen we dan concluderen dat de taal fouten een excuus zijn om te stoppen met de persoon in kwestie? En je een erger puntje zoekt om je desinteresse betreft de persoon in kwestie te rechtvaardigen.

Want als de persoon met de zelfde taal fouten leuk was had het niet echt uitgemaakt. Dat geeft het stukje "afknappen" opeens een andere lading :P

Zo en nu ga ik slapen :W
  zondag 7 april 2013 @ 02:07:10 #24
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977553
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:03 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Oh ja, als iemand op Fok dat doet is het hun probleem. Maar daar hoop ik ook niet mee te gaan whatsappen. :D
Van mij mogen ze (ik doe niet aan whatsappen) zolang ze maar niet zo tegen me praten of mailen. :D
pi_124977571
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kunnen we dan concluderen dat de taal fouten een excuus zijn om te stoppen met de persoon in kwestie? En je een erger puntje zoekt om je desinteresse betreft de persoon in kwestie te rechtvaardigen.

Want als de persoon met de zelfde taal fouten leuk was had het niet echt uitgemaakt. Dat geeft het stukje "afknappen" opeens een andere lading :P

Zo en nu ga ik slapen :W
Nee. Het is wel een afknapper, maar één waar ik me overheen zou kunnen zetten als de persoon leuk genoeg is. En het niet te vaak gebeurt. Maar ook als ik super enthousiast was over iets, zou het nog steeds een vrij aanwezig minpunt zijn.
Ik weet toch echt zelf wel wat ik bedoel hoor. ;)
  zondag 7 april 2013 @ 02:09:40 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124977602
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Dat lijkt me behoorlijke onzin. Misschien dat dit zou gelden voor minder dan 5% van degenen die dit door elkaar halen.
Maar toen ik zelf een puber was heb ik die fout eigenlijk nooit gezien of gehoord. Het is echt iets van de laatste 10 a 15 jaar.
Me, mijn en m'n zijn onder andere fouten zijn die voorkomen bij mensen met dyslexie. Let wel! Onderdeel! De grote groep die de bovenstaande fouten maakt is niet dyslexies! Zelfde als de fout, enigste of enige. Tevens de meest gemaakte fout in Nederland.

Maar goed je kan hier heel diep op door gaan, maar is mega iff-topic!
pi_124977615
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:05 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

10 Jaar geleden zag je het ook nooit op internet. Pas toen het 'gewone' volk massaal op internet ging kwam je het heel vaak tegen. (Het soort waarvan d'r nogal wat topics staan in KLB)

Dat een dyslect me en m'n verwart kan ik nog wel inkomen, maar ze weten zelf toch ook wel dat het eigenlijk 'mijn' is :?

Overigens wel eens met o_g, de meesten die die fout maken op internet zullen vast niet dyslectisch zijn. Maar gewoon lui/dom/ongeinteresseerd/vul maar wat in. Genoeg reden om af te knappen.
pi_124977675
Maargoed, geen interessante gesprekken op Paiq dus verder. Ik ga maar eens slapen.
Welterusten!
pi_124977704
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maargoed, geen interessante gesprekken op Paiq dus verder. Ik ga maar eens slapen.
Welterusten!
Truste me skatje :*
  zondag 7 april 2013 @ 02:17:23 #30
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977740
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 02:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Me, mijn en m'n zijn onder andere fouten zijn die voorkomen bij mensen met dyslexie. Let wel! Onderdeel! De grote groep die de bovenstaande fouten maakt is niet dyslexies! Zelfde als de fout, enigste of enige. Tevens de meest gemaakte fout in Nederland.

Maar goed je kan hier heel diep op door gaan, maar is mega iff-topic!
Als jij gelijk hebt (ik sluit het niet uit), dan zou dit een van de eerste keren zijn dat mensen met dyslexie voorlopers zijn in taalkundige vernieuwingen. :o

Overigens wat heb je een enigste avatar. o|O ;)
  zondag 7 april 2013 @ 02:32:32 #31
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_124977970
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

10 Jaar geleden zag je het ook nooit op internet. Pas toen het 'gewone' volk massaal op internet ging kwam je het heel vaak tegen. (Het soort waarvan d'r nogal wat topics staan in KLB)

Dat een dyslect me en m'n verwart kan ik nog wel inkomen, maar ze weten zelf toch ook wel dat het eigenlijk 'mijn' is :?

Overigens wel eens met o_g, de meesten die die fout maken op internet zullen vast niet dyslectisch zijn. Maar gewoon lui/dom/ongeinteresseerd/vul maar wat in. Genoeg reden om af te knappen.
Tien jaar geleden zat ik al op het internet. Volgens mij al vanaf eind 2000 met een relatief snelle Freeler inbelverbinding. Iets meer dan een jaar later via de kabel.

Ook toen zag ik het nog maar zelden, maar belangrijker; ik hoorde het ook nog zelden in het taalgebruik.
Toegegeven, voor die tijd studeerde ik nog en daar hoorde je het sowieso niet in het taalgebruik.

Het lijkt me een beetje als een 'drop-out taalgebruik,'
Een beetje als wat toen ook erg populair was "Ik heb schijt man" (dat ik ooit een tienermeisje hoorde zeggen tegenover twee Marokkaanse jongens.... "Ik heb schijt man (aan mijn moeder bleek uit de vorige zinnen die ze had gezegd)"

Ik zag die Marokkaanse jongens verbijsterd kijken. Ik kon me niet beheersen en zei prompt tegen haar; dan moet je snel naar huis en een schone slip aantrekken.
Ze was kwaad en hoopte op hulp van haar Marokkaanse vrienden... maar die lagen in een stuip.
Kortom een lesje voor domme meisjes die denken dat Marokkanen elke vorm van gezag (inclusief ouderlijk gezag) afwijzen.

Hoe dan ook, gewoon even een herinnering tussendoor. Hopelijk een herinnering waard te delen. :)
pi_124979046
Vrijdag dus bij haar vader geweest. Was best leuk, maar op gegeven moment kwam hij met de opmerking: "wie aan mijn dochter komt, komt aan mij."
God hoe moet ik daar op reageren, sowieso een trieste opmerking :')
Ik maakte toen opmerking van "nou dat hoop ik toch niet :P "

Beetje awkward silence toen......

Nouja wel wijn gedronken van 50 euro de fles. En volgens haar ben ik wel goedgekeurd.
Ik hoop er voorlopig even niet te komen :+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124979071
God wat ben ik toch blij met mijn ordinary people ouders O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124979073
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 01:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Haha, ik ga toch echt niet met iemand daten die me, op welk vlak dan ook, irriteert, om mn numbers maar op te schroeven :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_124979081
Avarage Joe is hij zeker niet.
Enorm fominant en belerend. Dat botst behoorlijk met mijn karakter.
pi_124979084
Fominante mannen :r
pi_124979087
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut typefout. Mijn kansen bij de vrouwen hier zijn nu wel bekeken. ;(
pi_124979094
Ik snap dat soort types nooit. Een van mn beste vrienden heeft ook te dealen met zo'n vader en de verhalen zijn te gênant voor woorden. Sowieso vind ik mensen die altijd maar willen laten zien hoeveel ze hebben vooral vermoeiend. Beter maak je eens een goeie grap of vertel me wat je bezighoudt anders dan je bankrekening.

(Daarnaast is z'n vriendin inmiddels aan dr 24e onafgemaakte opleiding bezig, maar woont ze wel in een mooi door papa voor haar gekocht appartement, maar dat is een andere discussie/ergernis van me :p )
pi_124979200
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 07:38 schreef habitue het volgende:
Vrijdag dus bij haar vader geweest. Was best leuk, maar op gegeven moment kwam hij met de opmerking: "wie aan mijn dochter komt, komt aan mij."
God hoe moet ik daar op reageren, sowieso een trieste opmerking :')
Ik maakte toen opmerking van "nou dat hoop ik toch niet :P "

Beetje awkward silence toen......

Nouja wel wijn gedronken van 50 euro de fles. En volgens haar ben ik wel goedgekeurd.
Ik hoop er voorlopig even niet te komen :+
Je had hem gewoon stevig vast moeten pakken met de woorden "dan moet dit wel al vertrouwd aanvoelen". Kijken hoe de avond dan vordert. :D
Azwethinkweiz
pi_124979221
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat soort types nooit. Een van mn beste vrienden heeft ook te dealen met zo'n vader en de verhalen zijn te gênant voor woorden. Sowieso vind ik mensen die altijd maar willen laten zien hoeveel ze hebben vooral vermoeiend. Beter maak je eens een goeie grap of vertel me wat je bezighoudt anders dan je bankrekening.

(Daarnaast is z'n vriendin inmiddels aan dr 24e onafgemaakte opleiding bezig, maar woont ze wel in een mooi door papa voor haar gekocht appartement, maar dat is een andere discussie/ergernis van me :p )
Ergerlijk inderdaad. Ze schaamde zich ook dood voor hem.
Ik was blij toen ik weer im de auto zat.
pi_124979326
quote:
6s.gif Op zondag 7 april 2013 08:43 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Je had hem gewoon stevig vast moeten pakken met de woorden "dan moet dit wel al vertrouwd aanvoelen". Kijken hoe de avond dan vordert. :D
Haha ja dat had de avond wel een wending gegeven.
  zondag 7 april 2013 @ 10:15:04 #42
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124979973
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 08:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Kut typefout. Mijn kansen bij de vrouwen hier zijn nu wel bekeken. ;(
Ik dacht eigenlijk dat je een duur woord gebruikte die ik niet kende. Goedemorgen zondagochtend kop!
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124980059
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 april 2013 21:14 schreef Yuki het volgende:

[..]

Vieze man, camera en statief... Huuuu! :X

[..]

Ohhh zo, ja ik heb heel vies kunst objecten staan fotograferen :D
pi_124980209
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:15 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk dat je een duur woord gebruikte die ik niet kende. Goedemorgen zondagochtend kop!
Ik was dus niet de enige (of moet ik enigste zeggen voor al die zeikertjes hier) die het ging opzoeken? :D

En spelfouten vind ik echt helemaal niet erg, de enige die ik echt verschrikkelijk vind is na ipv naar. Maar zelfs die kan ik nog wel door de vingers zien. Ik let er zelf ook niet echt op terwijl ik wel precies weet hoe het moet.

Dus het hoeft niet te betekenen dat iemand dom is, tenzij ze met ik wordt oid aankomen.

Ik vind irritante engelse modewoordjes tussendoor juist irritant. Zogauw iemand daar mee begint heb ik al meteen het gevoel dat dat zelf ook een heel vervelend meisje/irritant persoon is.

Als je afknapt op verkeerd als/dan gebruik heb je volgens mij meer een probleem met jezelf dan dat die ander dat heeft. :') Ik vraag me dan ook af waar ben je eigenlijk naar op zoek? Een persoon die bij je past en waar je je fijn bij voelt of iemand die tegenover de buitenwereld zo perfect over komt?
pi_124980228
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik was dus niet de enige (of moet ik enigste zeggen voor al die zeikertjes hier) die het ging opzoeken? :D

En spelfouten vind ik echt helemaal niet erg, de enige die ik echt verschrikkelijk vindt is na ipv naar. Maar zelfs die kan ik nog wel door de vingers zien. Ik let er zelf ook niet echt op terwijl ik wel precies weet hoe het moet.

Dus het hoeft niet te betekenen dat iemand dom is, tenzij ze met ik wordt oid aankomen.

Ik vind irritante engelse modewoordjes tussendoor juist irritant. Zogauw iemand daar mee begint heb ik al meteen het gevoel dat dat zelf ook een heel vervelend meisje/irritant persoon is.

Als je afknapt op verkeerd als/dan gebruik heb je volgens mij meer een probleem met jezelf dan dat die ander dat heeft. :') Ik vraag me dan ook af waar ben je eigenlijk naar op zoek? Een persoon die bij je past en waar je je fijn bij voelt of iemand die tegenover de buitenwereld zo perfect over komt?
'Ik wordt' verschrikkelijk vinden maar dan wel 'vindt ik' typen... :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124980234
ik had hem al direct geedit, voor je post

En die zin ging over na ipv naar
pi_124980239
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik had hem al geedit, voor je post
Oh jammer :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_124980253
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 10:38 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oh jammer :D
Hahaha maar dat is het dus. Ik let er niet op terwijl ik type. Maar juist hierdoor dacht ik laat ik het nog even een keer nalezen anders staat het wel heel dom. :D

In een mail van m'n werk zal het me/mij (is dit wat jullie bedoelen met me ipv mij trouwens? :@ ) bijv "nooit" overkomen.

Maargoed, laten we er geen sc van maken hier
  zondag 7 april 2013 @ 10:49:01 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124980389
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 08:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
zolang ze maar niet vomant zijn ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124981053
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:39 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maargoed, laten we er geen sc van maken hier
Nee, stel je voor...sc in dit topic :s)
pi_124981196
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 10:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

En spelfouten vind ik echt helemaal niet erg, de enige die ik echt verschrikkelijk vind is na ipv naar. Maar zelfs die kan ik nog wel door de vingers zien. Ik let er zelf ook niet echt op terwijl ik wel precies weet hoe het moet.

Ik vind d/t fouten dan weer een stuk minder erg dan me/mijn. Spelfouten af en toe (of typefouten) heb ik ook geen problemen mee. En ik denk zeker niet dat iemand meteen dom is als ze 'me' typen, maar ik vind het wel echt heel lelijk.

Afknappen op verkeerd als/dan gebruik lijkt me ook wat overdreven ja. Dan houd je ook maar iets van 25% van alle mannen over. :')

Och he, zo knapt de één af op slechte beheersing van de Nederlandse taal, en de ander op mensen die Engelse woorden gebruiken. ;)
  zondag 7 april 2013 @ 11:35:40 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124981294
dt-fouten zijn evengoed abject en infaam.

Heb overigens ook een volledig doof meisje op paiq, die is ook wat gebrand op spelfouten. Van de andere kant, in het echt hoort zij de als/dan-fouten nog amper. Al kon ze natuurlijk wel perfect liplezen. :')

Lijkt me ook wel een redelijke diss, als een doof iemand je verbetert.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124981318
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:35 schreef Silenus het volgende:

Heb overigens ook een volledig doof meisje op paiq, die is ook wat gebrand op spelfouten. Van de andere kant, in het echt hoort zij de als/dan-fouten nog amper. Al kon ze natuurlijk wel perfect liplezen. :')

En dan reken je haar af met gebarentaalfouten :')

gezellige relatie :') :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 7 april 2013 @ 12:01:44 #54
138876 Andromache
pi_124981860
wat zou in gebarentaal 'mooi haar, neuken?' zijn? ik kan het wel spellen in gebarentaal, maar ik ken geen woorden :)
  zondag 7 april 2013 @ 12:02:45 #55
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124981880
Ik had gisteren opeens een ongeplande soort van date. Een vriend van me en ik zitten al een tijdje gezellig te appen en gisterenavond was hij dronken en ik weet wat een eind fietsen het is vanaf de stad naar zijn huis. Anyway, ik verveelde me toch, dus ik zei dat ik hem wel kwam oppikken in de stad.

Jongen in kwestie is mijn ex van de basisschool, haha, waar ik hem enorm hard gedumpt heb, zegt hij, ik herinner me er niks meer van :P Een uurtje nog in de bar blijven hangen bijkletsen met hem. Zijn relatie staat op het punt uit elkaar te barsten na 6 jaar en dat wilde hij even kwijt. En ik wist wel dat hij mij al een tijdje ziet zitten, maar nooit op in gegaan sowieso omdat hij bezet is.

Toen ik eenmaal thuis was, kreeg ik een aantal apps dat hij "on fire" stond toen hij me vanavond weer zag. En dat hij zichzelf echt geen houding kon geven en niet van me af kon blijven etc. Nee, we hebben niet gezoend, omdat ik dat uit principe niet doe met bezette mannen. Als ze vreemd willen gaan, ze doen maar, maar niet met mij. Maar nu ben ik een beetje bang dat hij het gaat uitmaken voor mij. Even inhakend op de discussie over lengte, maar hij is 2.02m en ik ben 1.68m, dat is niet handig.. op meerdere vlakken ;) Daarnaast weet ik ook niet of het mijn type wel echt is. Het was wel gezellig enzo, maar zoiets kan je natuurlijk pas na een bepaalde tijd weten.. en dan is zijn relatie er wel al aan.

Nou goed, we zien wel hoe het gaat ;) Ik ga iig niet happig doen en ik loop al de hele tijd te benadrukken dat hij eerst eens moet proberen zijn relatie te redden als dat nog kan, omdat er geen garanties zijn voor de toekomst.
  zondag 7 april 2013 @ 12:03:31 #56
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124981893
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:01 schreef Andromache het volgende:
wat zou in gebarentaal 'mooi haar, neuken?' zijn? ik kan het wel spellen in gebarentaal, maar ik ken geen woorden :)
Gebarensign voor neuken is heel makkelijk.. rondje met je duim en wijsvinger linkerhand en je wijsvinger van je rechterhand er door heen steken ;)
  Official ESF Kreviewer zondag 7 april 2013 @ 12:06:55 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124981980
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:02 schreef Pinkdwarf het volgende:
Als ze vreemd willen gaan, ze doen maar, maar niet met mij. Maar nu ben ik een beetje bang dat hij het gaat uitmaken voor mij. Daarnaast weet ik ook niet of het mijn type wel echt is. Het was wel gezellig enzo, maar zoiets kan je natuurlijk pas na een bepaalde tijd weten.. en dan is zijn relatie er wel al aan.

Nou goed, we zien wel hoe het gaat ;) Ik ga iig niet happig doen en ik loop al de hele tijd te benadrukken dat hij eerst eens moet proberen zijn relatie te redden als dat nog kan, omdat er geen garanties zijn voor de toekomst.
Bitch please. Wees duidelijk. Je gaat speciaal voor hem naar de stad en geeft ongetwijfeld 312 signalen af, maakt hem de kop gek. Als hij het dan 'voor jou' uitmaakt dan komt dat daardoor.
En een goede oude wijsheid: if he cheats with you, he cheats on you.
pi_124982028
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bitch please. Wees duidelijk. Je gaat speciaal voor hem naar de stad en geeft ongetwijfeld 312 signalen af. Als hij het dan 'voor jou' uitmaakt dan komt dat daardoor.
Couldn't agree more :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 7 april 2013 @ 12:09:52 #59
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124982057
zn relatie is toch al brak. Kan net de druppel zijn. Heb ik zelf ook meegemaakt bij mezelf en naar mij toe ook.
  zondag 7 april 2013 @ 12:13:35 #60
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124982160
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 12:06 schreef Kreator het volgende:

[..]

Bitch please. Wees duidelijk. Je gaat speciaal voor hem naar de stad en geeft ongetwijfeld 312 signalen af, maakt hem de kop gek. Als hij het dan 'voor jou' uitmaakt dan komt dat daardoor.
Ik haal zo vaak vrienden op in de stad. Daar heet het vriendschap voor, imo ;) Maar je hebt wel gelijk. En wat dat vreemdgaan betreft; dat is ook waar ik mee zit. Ik zal het hem proberen duidelijk te maken.
pi_124982173
Dan nog is het gewoon zo.. Once a cheater..
Als je het lef niet hebt om eerlijk te zijn in je relatie zou ik je al niet meer hoeven hoor bah bah bah en dan een smoesje dat de relatie toch al brak is vind ik helemaal goor. Dan maak je het uit dan praat je maar ga je niet daten.

En ik vind een vrouw die er in mee gaat even goor trouwens :D
  Official ESF Kreviewer zondag 7 april 2013 @ 12:15:49 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124982225
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:13 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik haal zo vaak vrienden op in de stad. Daar heet het vriendschap voor, imo ;) Maar je hebt wel gelijk. En wat dat vreemdgaan betreft; dat is ook waar ik mee zit. Ik zal het hem proberen duidelijk te maken.
Mannenduidelijkheid: Je hebt een vriendin. Ik denk niet dat ik je leuk genoeg vind voor daten/relatie. Je moet het voor mij zeker niet uitmaken. Als je ooit vrijgezel bent, we komen elkaar tegen en het klikt, dan misschien. Nu niet.
Groetjes,
Pinkdwarf.

:7.
  zondag 7 april 2013 @ 12:17:17 #63
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124982264
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:
we komen elkaar tegen en het klikt, dan misschien. Nu niet.
nee, dit helpt :')
  zondag 7 april 2013 @ 12:17:29 #64
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124982268
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 12:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mannenduidelijkheid: Je hebt een vriendin. Ik denk niet dat ik je leuk genoeg vind voor daten/relatie. Je moet het voor mij zeker niet uitmaken. Als je ooit vrijgezel bent, we komen elkaar tegen en het klikt, dan misschien. Nu niet.
Groetjes,
Pinkdwarf.

:7.
Dank je ;) Dat zal moeten lukken! Ik zou hem al sowieso niet kunnen vertrouwen. Dus ik weet wel zeker dat ik hem niet leuk genoeg vind.
  Official ESF Kreviewer zondag 7 april 2013 @ 12:18:22 #65
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124982290
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dank je ;) Dat zal moeten lukken! Ik zou hem al sowieso niet kunnen vertrouwen. Dus ik weet wel zeker dat ik hem niet leuk genoeg vind.
Dan zou ik dat gedeelte van de toekomst ook maar weglaten. :').

Neuken dan maar?
pi_124982425
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:17 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

En toch zeg je dat je wel ziet hoe het gaat.. en dat je niets hebt gedaan omdat hij bezet is. Wat is het nu? :D
  zondag 7 april 2013 @ 12:25:50 #67
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124982504
quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 12:23 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

En toch zeg je dat je wel ziet hoe het gaat.. en dat je niets hebt gedaan omdat hij bezet is. Wat is het nu? :D
Haha ja, ik weet het ook niet. Maar nu wel! Inzicht verworven hier ;)
Ik kan maar beter de boot af houden.
pi_124982686
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:25 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha ja, ik weet het ook niet. Maar nu wel! Inzicht verworven hier ;)
Ik kan maar beter de boot af houden.
En nog los van het bovenstaande...

Has written rebound all over it
pi_124984321
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 11:24 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Nee, stel je voor...sc in dit topic :s)
Ja daar lopen die mods toch iedere keer over te huilen...ik snap het ook niet zo goed :')
  zondag 7 april 2013 @ 13:30:56 #70
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_124984429
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 12:32 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

En nog los van het bovenstaande...

Has written rebound all over it
en dat gaat meestal niet zo lang goed 13.gif
  zondag 7 april 2013 @ 13:34:41 #71
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124984565
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 13:30 schreef marcel-o het volgende:

[..]

en dat gaat meestal niet zo lang goed [ afbeelding ]
Jaja, ik weet het al ;) Ik leef wel toe naar mijn date as zaterdag :P
pi_124986903
quote:
Van der Laan en Woe O+
pi_124986954
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 14:35 schreef Amy1990 het volgende:

[..]

Van der Laan en Woe O+
Nou Silenus... Daten die hap!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_124988863
quote:

Wat voor geluiden komen daar uit als je er sex mee hebt.
pi_124988958
quote:
9s.gif Op zondag 7 april 2013 15:24 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat voor geluiden komen daar uit als je er sex mee hebt.
Rule 34, succes.
pi_124991045
Ik vind mijn/me-fouten onoverkomelijk. Als ik geil wil whatsappen is 'me kutje' toch echt een probleem. Visualiseer ik meteen zo'n kamper. Ugh.
pi_124994931
quote:
13s.gif Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Disorder het volgende:
Ik vind mijn/me-fouten onoverkomelijk. Als ik geil wil whatsappen is 'me kutje' toch echt een probleem. Visualiseer ik meteen zo'n kamper. Ugh.
Ja je zult zo'n gesprek moeten hebben met iemand die voor de rest misschien wel heel erg goed bij je past en super lief is...NEEN VRIENDELIJK BEDANKT!

[ Bericht 64% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 07-04-2013 20:47:14 ]
pi_125003609
Na lang whatsappen (enkele weken) komende week een date met een leuke dame :) Gewoon een drankje en eerste real life kennismaking.
Had net ff op d'r Facebook gesnuffeld (voorbereiding ;)) maar ze lijkt nu wel erg een 'out of my league' (positieve zin) type.. Aan de andere kant heeft ze mij ook gewoon gezien op foto's e.d. dus zal hopelijk vast leuk worden! Ben niet lelijk maar ook niet dat je denkt van 'Brad Pitt! Channing Tatum!!!'

Nemen jullie trouwens altijd wat leuks mee voor de eerste kennismaking (snoep, bloemen e.d.) of pas als het klikt en je volgende keer weer afspreekt?
  zondag 7 april 2013 @ 20:47:23 #79
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125003837
Denk dat je dat op de 1e date nog niet moet doen :D

en dat gevoel van out of my league ken ik wel ja. mn ex was ook ver out of my league op zn zachtst gezegd. Kreeg ook vaak blikken van onbegrip op straat :')
toch 8 jaar volgehouden achteraf.. dus uiterlijk zegt niks.

de vraag is nu.. hoe kwam je aan dr whatsapp :9
pi_125003997
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang whatsappen (enkele weken) komende week een date met een leuke dame :) Gewoon een drankje en eerste real life kennismaking.
Had net ff op d'r Facebook gesnuffeld (voorbereiding ;)) maar ze lijkt nu wel erg een 'out of my league' (positieve zin) type.. Aan de andere kant heeft ze mij ook gewoon gezien op foto's e.d. dus zal hopelijk vast leuk worden! Ben niet lelijk maar ook niet dat je denkt van 'Brad Pitt! Channing Tatum!!!'

Nemen jullie trouwens altijd wat leuks mee voor de eerste kennismaking (snoep, bloemen e.d.) of pas als het klikt en je volgende keer weer afspreekt?
Nee niets meenemen.
pi_125004012
quote:
11s.gif Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef marcel-o het volgende:
Denk dat je dat op de 1e date nog niet moet doen :D

en dat gevoel van out of my league ken ik wel ja. mn ex was ook ver out of my league op zn zachtst gezegd. Kreeg ook vaak blikken van onbegrip op straat :')
toch 8 jaar volgehouden achteraf.. dus uiterlijk zegt niks.

de vraag is nu.. hoe kwam je aan dr whatsapp :9
Via een datingsite natuurlijk ;) Soms 'snap' je niet dat zulke mooie meiden blijkbaar ook op zo'n site zitten...
  zondag 7 april 2013 @ 20:53:14 #82
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125004174
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Deezertje het volgende:
Soms 'snap' je niet dat zulke mooie meiden blijkbaar ook op zo'n site zitten...
nee idd :D kwam ik gisteravond ook achter zeg O+
veel "mooie" vrouwen zijn op een gegeven moment die uiterlijke aandacht zat en gaan voor inhoud, vooral als ze de richting de 30 gaan geloof ik.
pi_125004369
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef marcel-o het volgende:

[..]

nee idd :D kwam ik gisteravond ook achter zeg O+
veel "mooie" vrouwen zijn op een gegeven moment die uiterlijke aandacht zat en gaan voor inhoud, vooral als ze de richting de 30 gaan geloof ik.
oh, deze is net als ik een jaar of twintig, dus daar verwacht je het ook niet van :P
  zondag 7 april 2013 @ 20:56:43 #84
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125004388
Dan helemaal niet nee :D

hoe oud ben jij dan? als ik vragen mag..
kom ze alleenmaar van over de 30 tegen.. zal wel mn levensstijl zijn dan haha ;(
pi_125004553
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef marcel-o het volgende:
Dan helemaal niet nee :D

hoe oud ben jij dan? als ik vragen mag..
kom ze alleenmaar van over de 30 tegen.. zal wel mn levensstijl zijn dan haha ;(
2 jaar ouder dan haar
  zondag 7 april 2013 @ 21:00:10 #86
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125004617
ah, dat verklaart :P
pi_125004977
10/10 en officieel samen O+
  zondag 7 april 2013 @ 21:08:08 #88
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_125005044
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:06 schreef Blue_note het volgende:
Awww, gefeliciteerd! Dat zijn de goede berichten :D *O*
pi_125005056
Hoor net dat die eikel van een vent mij niet goed genoeg vind voor mn nieuwe vlam.
Fuck hem dan. Arrogante zakkenwasser.
pi_125005095
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Awww, gefeliciteerd! Dat zijn de goede berichten :D *O*
Vandaag elkaars ouders ontmoet. Ik mis d'r nu ontzettend, en denk eerste nachtje alleen :(
pi_125005155
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vandaag elkaars ouders ontmoet. Ik mis d'r nu ontzettend, en denk eerste nachtje alleen :(
Zoooo, wat een sneltreinvaart :o :P
Geniet ervan dan! :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 7 april 2013 @ 21:12:33 #92
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125005277
quote:
tof ^O^
pi_125005391
Alleen jammer dat vanavond dan waarschijnlijk eerste nachtje alleen wordt ;). Maarja avond is nog niet voorbij...
pi_125005445
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Blue_note het volgende:
Alleen jammer dat vanavond dan waarschijnlijk eerste nachtje alleen wordt ;). Maarja avond is nog niet voorbij...
Tof man ^O^
  zondag 7 april 2013 @ 21:16:56 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125005537
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef habitue het volgende:
Hoor net dat die eikel van een vent mij niet goed genoeg vind voor mn nieuwe vlam.
Haar pa?

En gefeliciteerd Blue_Note :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_125006353
Thanks allemaal! Voel me echt oprecht gelukkig
pi_125006388
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja je zult zo'n gesprek moeten hebben met iemand die voor de rest misschien wel heel erg goed bij je past en super lief is...NEEN VRIENDELIJK BEDANKT!
Gelukkig is de liefde voor jou wel zo vertrouwd dat je daar geen fok dating topic voor nodig hebt.
  zondag 7 april 2013 @ 21:37:03 #98
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125006843
kom mn ex tegen op paiq foto's beoordelen :')
scores zijn bad..
pi_125007444
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Gelukkig is de liefde voor jou wel zo vertrouwd dat je daar geen fok dating topic voor nodig hebt.
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb hoor...ik probeer slechts een andere kant te belichten. Wat je ermee doet is jouw zaak
  zondag 7 april 2013 @ 21:48:29 #100
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125007681
quote:
Congrats!
Worden wij wel uitgenodigd op de bruiloft?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125007831
Wat leuk Blue_note! Hoe waren de ouders?
pi_125009872
Gaat lekker hier! Lente is begonnen blijkbaar, ik ga niet alles teruglezen maar ik begrijp dus dat er een paar klaar zijn met het daten en in een relatie zitten :) Gefeliciteerd!
pi_125010359
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:50 schreef Sannne het volgende:
Wat leuk Blue_note! Hoe waren de ouders?
Erg leuk! Leuk zitten praten en gegeten. En bij weggaan: tot snel!!
pi_125010791
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Erg leuk! Leuk zitten praten en gegeten. En bij weggaan: tot snel!!
Nice!
Mn match van paiq van gisteren is ook superleuk! Hele dag al gewhatsappt en we willen deze week afspreken maar beide krap in de tijd. Oh en die ik via Lexa heb leren kennen wil ook afspreken deze week. Shit.
  zondag 7 april 2013 @ 22:42:52 #105
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125011562
@ habitue: Wel eerlijk van je meisje om te vertellen wat die lul van je vindt. Zou ik zelf niet eens doen denk ik als ik haar was. Dit komt natuurlijk niet goed zo.
  zondag 7 april 2013 @ 23:27:33 #106
138876 Andromache
pi_125014291
fijn voor jou BlueNote, dat het maar heel lang mag duren. *zwijmel*
pi_125016459
quote:
Dat klinkt niet verkeerd. Laten we hopen dat die snelle opeenvolging van dates niet alsnog verkeerd uitpakt, want dat wil nog weleens gebeuren.

Al zul je dat zelf wel het beste weten, dus geniet er maar gewoon van :P
pi_125019740
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Haar pa?

Ja. Hij zegt dat ik niet genoeg moeite voor haar doe ofzo.
Fucking bullshit ik heb nog nooit zoveel moeite voor iemand gedaan. Hij steekt zelf geen poot uit terwijl zijn dochters moeder kanker heeft.

Het is gewoon omdat ik niet universitair geschoold ben denk ik.

Gelukkig zijn wij wel gelukkig samen O+
  maandag 8 april 2013 @ 08:15:34 #109
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125019967
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 07:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja. Hij zegt dat ik niet genoeg moeite voor haar doe ofzo.
Fucking bullshit ik heb nog nooit zoveel moeite voor iemand gedaan. Hij steekt zelf geen poot uit terwijl zijn dochters moeder kanker heeft.

Het is gewoon omdat ik niet universitair geschoold ben denk ik.

Gelukkig zijn wij wel gelukkig samen O+
Is zij, na die opmerking van d'r pa, ook tegen hem ingegaan?
pi_125020163
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Is zij, na die opmerking van d'r pa, ook tegen hem ingegaan?
Ja dat wel. Ze heeft momenteel, onder andere hierdoor, ruzie met hem.

Blijkbaar heeft hij nog nooit een jongen goedgekeurd.

Ach ja, ik heb zijn goedkeuring niet nodig.
  maandag 8 april 2013 @ 08:42:09 #111
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125020196
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:39 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat wel. Ze heeft momenteel, onder andere hierdoor, ruzie met hem.

Blijkbaar heeft hij nog nooit een jongen goedgekeurd.

Ach ja, ik heb zijn goedkeuring niet nodig.
Jij niet nee :) Maar hoe relaxt is zij in jullie relatie als papa fel tegen is?

We zijn allemaal graag heel zelfstandig enzo, maar stiekem verlangen veel mensen toch naar goedkeuring van hun ouders.
  maandag 8 april 2013 @ 08:50:20 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125020286
Ben ik dan raar dat ik er 1 wil waarmee ik m'n ouders kan shockeren :?
Eentje met tattoo's en piercings enzo :D
pi_125020322
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jij niet nee :) Maar hoe relaxt is zij in jullie relatie als papa fel tegen is?

We zijn allemaal graag heel zelfstandig enzo, maar stiekem verlangen veel mensen toch naar goedkeuring van hun ouders.
Zij heeft dit bij al haar exen meegemaakt dus ze had er al rekening mee gehouden. Dat vertelt ze me achteraf :P

Tuurlijk had ze het leuk gevonden dat haar vader mij zou mogen, daarom nam ze me ook mee. Ze had ook verwacht dat hij me zou mogen omdat we veel gedeelde interesses hebben. Maar ze heeft er vrede mee.

Maar ze zegt dat hij wel bijdraait. Nou ik ga er iig geen moeite in steken.
  maandag 8 april 2013 @ 08:56:30 #114
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125020368
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Zij heeft dit bij al haar exen meegemaakt dus ze had er al rekening mee gehouden. Dat vertelt ze me achteraf :P

Tuurlijk had ze het leuk gevonden dat haar vader mij zou mogen, daarom nam ze me ook mee. Ze had ook verwacht dat hij me zou mogen omdat we veel gedeelde interesses hebben. Maar ze heeft er vrede mee.

Gewoon trouw aan jezelf blijven en misschien accepteert hij je dan in de toekomst idd :) Nooit forceren zoiets
  maandag 8 april 2013 @ 08:58:21 #115
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125020393
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Puber :+
  maandag 8 april 2013 @ 09:00:03 #116
50430 Yuki
Student Midwife
pi_125020420
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 08:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Fijn dat je dat achteraf hoort :D

Klinkt alsof ze er wel goed in staat. En zoals SC zegt, trouw blijven aan jezelf :Y

Hoop voor je dat het bijdraait :)
  maandag 8 april 2013 @ 09:12:05 #117
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125020618
quote:
12s.gif Op maandag 8 april 2013 08:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Puber :+
En dat op m'n 28ste :D
Laatbloeier :+
  maandag 8 april 2013 @ 09:15:18 #118
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125020685
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Blue_note het volgende:
Thanks allemaal! Voel me echt oprecht gelukkig
Gefeliciteerd man! :) Toch mooi om het succes ook te horen. ;)
Had je haar online ontmoet?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 8 april 2013 @ 09:17:35 #119
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125020721
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
in welk jaar leef jij, 2002??
pi_125020750
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef habitue het volgende:
Jammer voor hem dan toch :{w
  maandag 8 april 2013 @ 09:19:10 #121
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125020755
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze er wel goed in staat. En zoals SC zegt, trouw blijven aan jezelf :Y

Komt goed. En vaders en dochters, het blijft vaak moeilijk. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125020759
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef Yuki het volgende:

[..]

Thnx, we zullen zien. Tot die tijd heb ik alsnog seks met zijn dochter. :+
  maandag 8 april 2013 @ 09:19:46 #123
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125020769
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Thnx, we zullen zien. Tot die tijd heb ik alsnog seks met zijn dochter. :+
Hij niet, misschien is'ie wel jaloers :X

Sorry :@
  maandag 8 april 2013 @ 09:21:00 #124
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125020797
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat klinkt niet verkeerd. Laten we hopen dat die snelle opeenvolging van dates niet alsnog verkeerd uitpakt, want dat wil nog weleens gebeuren.

Al zul je dat zelf wel het beste weten, dus geniet er maar gewoon van :P
Er kan altijd wel eens iets gebeuren. Dude...
pi_125020803
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Holyfuck!! waarom zo snel? :o
pi_125020949
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Omdat het dan helemaal officieel is.
pi_125021187
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Inderdaad, nu al een nacht zonder haar!?!? :D Maar goed zou niks voor mij zijn maar ik hoop dat dat niet voor Blue_note geldt. Zal ook niet voor niks zijn dat ze nu al zoveel bij elkaar zijn geweest, lekker doen wat goed voelt is het beste wat er is ;)
  maandag 8 april 2013 @ 10:45:40 #128
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125022546
Ja, laten we vooral moeilijk doen omdat iemand iets voor elkaar heeft gekregen en gelukkig is :+

Habitue: Als je nu al zo over die vader spreekt... leer er mee omgaan dude.
WFPB!
  maandag 8 april 2013 @ 10:58:04 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125022832
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:
Ja, laten we vooral moeilijk doen omdat iemand iets voor elkaar heeft gekregen en gelukkig is :+
;) Dat dus.
pi_125023269
Heel leuk voor je blue_note! :)

En lullig van die vader habitue. Hoewel ik het ook een beetje gek vindt dat zij dit tegen je vertelt.. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Tenzij je er om had gevraagd dan.
pi_125023366
Dat je anno 2013 nog gekeurd wordt door je potentiële schoonfamilie, ik vind dat zoiets ouderwets.

Ik ben daar volgens mij te nuchter voor.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 8 april 2013 @ 12:34:33 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125025822
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je anno 2013 nog gekeurd wordt door je potentiële schoonfamilie, ik vind dat zoiets ouderwets.

Ik ben daar volgens mij te nuchter voor.
Gewoon een nuchtere schoonfamlie uitzoeken. ;)
Amerikaanse taferelen hoef ik ook niet hoor, maar het is wel prettig als je goed met je schoonvader kan opschieten. Dat maakt de familie bezoekjes een stuk leuker/aangenamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 08-04-2013 13:32:03 ]
  maandag 8 april 2013 @ 12:51:00 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125026228
Precies, niet echt relaxed om zo'n kouwe sfeer te hebben als je daar aan tafel zit.

Al kan ik in al mijn narcisme me niet voooooorstellen dat ik niet goedgekeurd word, uiteraard. :+

Tenzij ik echt over een jaar of 10 met prinses Amalia aan tafel zit bij Koning Willem-Alexander...dan heb ik wel wat uit te leggen. Zeker als de RVD achter m'n username is gekomen. :')
  maandag 8 april 2013 @ 13:14:18 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125026944
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Precies, niet echt relaxed om zo'n kouwe sfeer te hebben als je daar aan tafel zit.

Al kan ik in al mijn narcisme me niet voooooorstellen dat ik niet goedgekeurd word, uiteraard. :+

Tenzij ik echt over een jaar of 10 met prinses Amalia aan tafel zit bij Koning Willem-Alexander...dan heb ik wel wat uit te leggen. Zeker als de RVD achter m'n username is gekomen. :')
Ik denk dat je met Wim-Lex best gezellig een biertje kan drinken hoor :D

Dat laatste is idd wel een probleem :')
pi_125031448
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:

Habitue: Als je nu al zo over die vader spreekt... leer er mee omgaan dude.
Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.
Schoonfamilie of geen schoonfamilie.
  maandag 8 april 2013 @ 15:21:44 #136
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125031949
Eindelijk m'n eerste oneliner ontvangen via Paiq :')
"Biertje doen?"

Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten :X (oppervlakkige lul dat ik ben :D)
pi_125032339
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.
Schoonfamilie of geen schoonfamilie.
ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...

zou je in de toekomst weleens kunnen helpen :)
pi_125032363
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
"Biertje doen?"

Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten :X (oppervlakkige lul dat ik ben :D)
en boos worden als ze jouw oneliner niet accepteren zeker he :P
  maandag 8 april 2013 @ 15:32:44 #139
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125032413
Na een tegenvallende nacht qua seks met de verpleegster waar ik 4 keer mee gedate heb, hebben we na een goed gesprek maar besloten ermee te stoppen.

Ik ga dus ook weer vrolijk verder daten. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125032419
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
"Biertje doen?"

Tegenover haar te zetten?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125032484
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tegenover haar te zetten?
Haags voor zitten :')
pi_125032665
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Detroit het volgende:
Na een tegenvallende nacht qua seks met de verpleegster waar ik 4 keer mee gedate heb, hebben we na een goed gesprek maar besloten ermee te stoppen.

Ik ga dus ook weer vrolijk verder daten. ;).
4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slecht :o
pi_125032825
Wat is dat toch met die mannen, die het blijkbaar zo graag (alleen maar) over seks willen hebben, dat ze het gesprek continue proberen te draaien, als het even ergens anders over gaat. En die bij het terugstellen van hun eigen seks-gerichte-vraag, er alleen maar omheen draaien/geen antwoord willen geven. Als je dat dan benoemt, vervolgens zeggen dat ze andere onderwerpen 'ook wel leuk vinden hoor' (vooral die 'wel' :') ) en dat ze niet hopen dat je denkt dat het hen alleen om de seks gaat ofzo. Sure. :W
Wees dan gewoon eerlijk. :{w

Ik hoop maar dat het aan de maandag ligt ;). Vandaag dan ook maar even geen Paiq meer voor mij :P.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 8 april 2013 @ 15:41:46 #144
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125032839
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef rival het volgende:

[..]

4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slecht :o
Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.
Plus dat zij op basis hiervan toch is gaan twijfelen, en ik ook.

4 dates blijkt gewoon te weinig te zijn om dan toch te kijken waar het schip strand.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125033022

[ Bericht 100% gewijzigd door habitue op 08-04-2013 15:47:39 ]
pi_125033087
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...

zou je in de toekomst weleens kunnen helpen :)
Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.

Anyway vanavond gaan we samen koken en film kijken O+
pi_125033103
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.
uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk. :)
pi_125033147
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.
Plus dat zij op basis hiervan toch is gaan twijfelen, en ik ook.

4 dates blijkt gewoon te weinig te zijn om dan toch te kijken waar het schip strand.
wat was er zo slecht dan?
pi_125033303
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk. :)
Joh jij kan vinden wat je wilt. Je kent de achtergrond niet eens, je weet niet wat ik weet of wat er speelt. Je kent mij niet, je kent die man niet. Dus wat weet jij nou wat 'beter' is. Hou dat betweterige toontje lekker voor jezelf.
  maandag 8 april 2013 @ 15:56:06 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125033444
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef rival het volgende:

[..]

wat was er zo slecht dan?
Eigenlijk kan ik er de vinger ook niet op leggen wat het nou precies was. Zoenen was heel erg okay met haar. Maar de seks gewoon echt mwah. Het liep gewoon echt niet. Hierdoor begon ik echt te twijfelen.

Toen ik dit met haar deelde kwam zij ook met enkele dingen op de proppen (het gesprek dat naar haar zin te stroef liep zaterdag, dat ze vond dat we misschien toch "te verschillend in het leven stonden") waardoor ik er ook niet echt meer heil in zag.
Eigenlijk was het gevoel gewoon totaal verdwenen. :?.
pi_125033627
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Joh jij kan vinden wat je wilt. Je kent de achtergrond niet eens, je weet niet wat ik weet of wat er speelt. Je kent mij niet, je kent die man niet. Dus wat weet jij nou wat 'beter' is. Hou dat betweterige toontje lekker voor jezelf.
Sorry man, doe lekker je ding :)
pi_125033689
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 16:00 schreef rival het volgende:

[..]

Sorry man, doe lekker je ding :)
:*
pi_125033691
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:56 schreef Detroit het volgende:

[..]

Eigenlijk kan ik er de vinger ook niet op leggen wat het nou precies was. Zoenen was heel erg okay met haar. Maar de seks gewoon echt mwah. Het liep gewoon echt niet. Hierdoor begon ik echt te twijfelen.

Toen ik dit met haar deelde kwam zij ook met enkele dingen op de proppen (het gesprek dat naar haar zin te stroef liep zaterdag, dat ze vond dat we misschien toch "te verschillend in het leven stonden") waardoor ik er ook niet echt meer heil in zag.
Eigenlijk was het gevoel gewoon totaal verdwenen. :?.
Zonde! Ach wel weer een ervaring rijker ;)
  maandag 8 april 2013 @ 16:08:52 #154
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125033948
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 16:02 schreef rival het volgende:

[..]

Zonde! Ach wel weer een ervaring rijker ;)
Absoluut. Zo is het ook. ;).
Ik hoor overigens wel in mijn omgeving dat het wel eens vaker gebeurd dat seks de eerste keer niet echt denderend is. Maar dat het ook hiertoe kon leiden wist ik niet. Raar. :D.

Ah wel, der Krieg geht weiter!
  maandag 8 april 2013 @ 16:10:44 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125034040
Ach, soms heb je gewoon geen seksuele klik. Dat je van de ander denkt 'waar is ze mee bezig', en dat denkt zij vast ook van jou. :') Terwijl je met iemand anders echt knetterende pornostoom-seks hebt.

Om in dubieuze termen te blijven, of zoiets klikt is altijd maar nattevingerwerk. ( :'))
  maandag 8 april 2013 @ 16:14:20 #156
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125034228
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 16:10 schreef Silenus het volgende:
Ach, soms heb je gewoon geen seksuele klik. Dat je van de ander denkt 'waar is ze mee bezig', en dat denkt zij vast ook van jou. :') Terwijl je met iemand anders echt knetterende pornostoom-seks hebt.

Om in dubieuze termen te blijven, of zoiets klikt is altijd maar nattevingerwerk. ( :'))
Nattevingerwerk. Whehehe.

Ik denk dat de nacht met haar in ieder geval nog lang op mijn netvlies blijft staan. Het was, tsjah, apart. :').
In ieder geval fijn om ervaringen te horen van anderen wat dit betreft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')