Nice!quote:Op zondag 7 april 2013 22:25 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Erg leuk! Leuk zitten praten en gegeten. En bij weggaan: tot snel!!
Dat klinkt niet verkeerd. Laten we hopen dat die snelle opeenvolging van dates niet alsnog verkeerd uitpakt, want dat wil nog weleens gebeuren.quote:
Ja. Hij zegt dat ik niet genoeg moeite voor haar doe ofzo.quote:
Is zij, na die opmerking van d'r pa, ook tegen hem ingegaan?quote:Op maandag 8 april 2013 07:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja. Hij zegt dat ik niet genoeg moeite voor haar doe ofzo.
Fucking bullshit ik heb nog nooit zoveel moeite voor iemand gedaan. Hij steekt zelf geen poot uit terwijl zijn dochters moeder kanker heeft.
Het is gewoon omdat ik niet universitair geschoold ben denk ik.
Gelukkig zijn wij wel gelukkig samen
Ja dat wel. Ze heeft momenteel, onder andere hierdoor, ruzie met hem.quote:Op maandag 8 april 2013 08:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is zij, na die opmerking van d'r pa, ook tegen hem ingegaan?
Jij niet neequote:Op maandag 8 april 2013 08:39 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ze heeft momenteel, onder andere hierdoor, ruzie met hem.
Blijkbaar heeft hij nog nooit een jongen goedgekeurd.
Ach ja, ik heb zijn goedkeuring niet nodig.
Zij heeft dit bij al haar exen meegemaakt dus ze had er al rekening mee gehouden. Dat vertelt ze me achterafquote:Op maandag 8 april 2013 08:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij niet neeMaar hoe relaxt is zij in jullie relatie als papa fel tegen is?
We zijn allemaal graag heel zelfstandig enzo, maar stiekem verlangen veel mensen toch naar goedkeuring van hun ouders.
Gewoon trouw aan jezelf blijven en misschien accepteert hij je dan in de toekomst iddquote:Op maandag 8 april 2013 08:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Zij heeft dit bij al haar exen meegemaakt dus ze had er al rekening mee gehouden. Dat vertelt ze me achteraf![]()
Tuurlijk had ze het leuk gevonden dat haar vader mij zou mogen, daarom nam ze me ook mee. Ze had ook verwacht dat hij me zou mogen omdat we veel gedeelde interesses hebben. Maar ze heeft er vrede mee.
Maar ze zegt dat hij wel bijdraait. Nou ik ga er iig geen moeite in steken.
Puberquote:Op maandag 8 april 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik dan raar dat ik er 1 wil waarmee ik m'n ouders kan shockeren
Eentje met tattoo's en piercings enzo
Fijn dat je dat achteraf hoortquote:Op maandag 8 april 2013 08:52 schreef habitue het volgende:
[..]
Zij heeft dit bij al haar exen meegemaakt dus ze had er al rekening mee gehouden. Dat vertelt ze me achteraf![]()
Tuurlijk had ze het leuk gevonden dat haar vader mij zou mogen, daarom nam ze me ook mee. Ze had ook verwacht dat hij me zou mogen omdat we veel gedeelde interesses hebben. Maar ze heeft er vrede mee.
Maar ze zegt dat hij wel bijdraait. Nou ik ga er iig geen moeite in steken.
En dat op m'n 28stequote:
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Blue_note het volgende:
Thanks allemaal! Voel me echt oprecht gelukkig
in welk jaar leef jij, 2002??quote:Op maandag 8 april 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik dan raar dat ik er 1 wil waarmee ik m'n ouders kan shockeren
Eentje met tattoo's en piercings enzo
Jammer voor hem dan tochquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef habitue het volgende:
Hoor net dat die eikel van een vent mij niet goed genoeg vind voor mn nieuwe vlam.
Fuck hem dan. Arrogante zakkenwasser.
Komt goed. En vaders en dochters, het blijft vaak moeilijk.quote:Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijn dat je dat achteraf hoort
Klinkt alsof ze er wel goed in staat. En zoals SC zegt, trouw blijven aan jezelf
Hoop voor je dat het bijdraait
Thnx, we zullen zien. Tot die tijd heb ik alsnog seks met zijn dochter.quote:Op maandag 8 april 2013 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fijn dat je dat achteraf hoort
Klinkt alsof ze er wel goed in staat. En zoals SC zegt, trouw blijven aan jezelf
Hoop voor je dat het bijdraait
Hij niet, misschien is'ie wel jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 09:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Thnx, we zullen zien. Tot die tijd heb ik alsnog seks met zijn dochter.
Er kan altijd wel eens iets gebeuren. Dude...quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd. Laten we hopen dat die snelle opeenvolging van dates niet alsnog verkeerd uitpakt, want dat wil nog weleens gebeuren.
Al zul je dat zelf wel het beste weten, dus geniet er maar gewoon van
Holyfuck!! waarom zo snel?quote:Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vandaag elkaars ouders ontmoet. Ik mis d'r nu ontzettend, en denk eerste nachtje alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |