Ja je zult zo'n gesprek moeten hebben met iemand die voor de rest misschien wel heel erg goed bij je past en super lief is...NEEN VRIENDELIJK BEDANKT!quote:Op zondag 7 april 2013 16:16 schreef Disorder het volgende:
Ik vind mijn/me-fouten onoverkomelijk. Als ik geil wil whatsappen is 'me kutje' toch echt een probleem. Visualiseer ik meteen zo'n kamper. Ugh.
Nee niets meenemen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:42 schreef Deezertje het volgende:
Na lang whatsappen (enkele weken) komende week een date met een leuke dameGewoon een drankje en eerste real life kennismaking.
Had net ff op d'r Facebook gesnuffeld (voorbereiding) maar ze lijkt nu wel erg een 'out of my league' (positieve zin) type.. Aan de andere kant heeft ze mij ook gewoon gezien op foto's e.d. dus zal hopelijk vast leuk worden! Ben niet lelijk maar ook niet dat je denkt van 'Brad Pitt! Channing Tatum!!!'
Nemen jullie trouwens altijd wat leuks mee voor de eerste kennismaking (snoep, bloemen e.d.) of pas als het klikt en je volgende keer weer afspreekt?
Via een datingsite natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef marcel-o het volgende:
Denk dat je dat op de 1e date nog niet moet doen
en dat gevoel van out of my league ken ik wel ja. mn ex was ook ver out of my league op zn zachtst gezegd. Kreeg ook vaak blikken van onbegrip op straat![]()
toch 8 jaar volgehouden achteraf.. dus uiterlijk zegt niks.
de vraag is nu.. hoe kwam je aan dr whatsapp
nee iddquote:Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Deezertje het volgende:
Soms 'snap' je niet dat zulke mooie meiden blijkbaar ook op zo'n site zitten...
oh, deze is net als ik een jaar of twintig, dus daar verwacht je het ook niet vanquote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nee iddkwam ik gisteravond ook achter zeg
veel "mooie" vrouwen zijn op een gegeven moment die uiterlijke aandacht zat en gaan voor inhoud, vooral als ze de richting de 30 gaan geloof ik.
2 jaar ouder dan haarquote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef marcel-o het volgende:
Dan helemaal niet nee
hoe oud ben jij dan? als ik vragen mag..
kom ze alleenmaar van over de 30 tegen.. zal wel mn levensstijl zijn dan haha
Awww, gefeliciteerd! Dat zijn de goede berichtenquote:
Vandaag elkaars ouders ontmoet. Ik mis d'r nu ontzettend, en denk eerste nachtje alleenquote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Awww, gefeliciteerd! Dat zijn de goede berichten![]()
Zoooo, wat een sneltreinvaartquote:Op zondag 7 april 2013 21:09 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Vandaag elkaars ouders ontmoet. Ik mis d'r nu ontzettend, en denk eerste nachtje alleen
Tof manquote:Op zondag 7 april 2013 21:14 schreef Blue_note het volgende:
Alleen jammer dat vanavond dan waarschijnlijk eerste nachtje alleen wordt. Maarja avond is nog niet voorbij...
Haar pa?quote:Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef habitue het volgende:
Hoor net dat die eikel van een vent mij niet goed genoeg vind voor mn nieuwe vlam.
Fuck hem dan. Arrogante zakkenwasser.
Gelukkig is de liefde voor jou wel zo vertrouwd dat je daar geen fok dating topic voor nodig hebt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja je zult zo'n gesprek moeten hebben met iemand die voor de rest misschien wel heel erg goed bij je past en super lief is...NEEN VRIENDELIJK BEDANKT!
Ik zeg niet dat ik de wijsheid in pacht heb hoor...ik probeer slechts een andere kant te belichten. Wat je ermee doet is jouw zaakquote:Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gelukkig is de liefde voor jou wel zo vertrouwd dat je daar geen fok dating topic voor nodig hebt.
Congrats!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |