abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125020949
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Holyfuck!! waarom zo snel? :o
Omdat het dan helemaal officieel is.
pi_125021187
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 09:21 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Holyfuck!! waarom zo snel? :o
Inderdaad, nu al een nacht zonder haar!?!? :D Maar goed zou niks voor mij zijn maar ik hoop dat dat niet voor Blue_note geldt. Zal ook niet voor niks zijn dat ze nu al zoveel bij elkaar zijn geweest, lekker doen wat goed voelt is het beste wat er is ;)
  maandag 8 april 2013 @ 10:45:40 #128
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_125022546
Ja, laten we vooral moeilijk doen omdat iemand iets voor elkaar heeft gekregen en gelukkig is :+

Habitue: Als je nu al zo over die vader spreekt... leer er mee omgaan dude.
WFPB!
  maandag 8 april 2013 @ 10:58:04 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125022832
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:
Ja, laten we vooral moeilijk doen omdat iemand iets voor elkaar heeft gekregen en gelukkig is :+
;) Dat dus.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_125023269
Heel leuk voor je blue_note! :)

En lullig van die vader habitue. Hoewel ik het ook een beetje gek vindt dat zij dit tegen je vertelt.. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Tenzij je er om had gevraagd dan.
pi_125023366
Dat je anno 2013 nog gekeurd wordt door je potentiële schoonfamilie, ik vind dat zoiets ouderwets.

Ik ben daar volgens mij te nuchter voor.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 8 april 2013 @ 12:34:33 #132
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_125025822
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je anno 2013 nog gekeurd wordt door je potentiële schoonfamilie, ik vind dat zoiets ouderwets.

Ik ben daar volgens mij te nuchter voor.
Gewoon een nuchtere schoonfamlie uitzoeken. ;)
Amerikaanse taferelen hoef ik ook niet hoor, maar het is wel prettig als je goed met je schoonvader kan opschieten. Dat maakt de familie bezoekjes een stuk leuker/aangenamer.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 08-04-2013 13:32:03 ]
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 8 april 2013 @ 12:51:00 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125026228
Precies, niet echt relaxed om zo'n kouwe sfeer te hebben als je daar aan tafel zit.

Al kan ik in al mijn narcisme me niet voooooorstellen dat ik niet goedgekeurd word, uiteraard. :+

Tenzij ik echt over een jaar of 10 met prinses Amalia aan tafel zit bij Koning Willem-Alexander...dan heb ik wel wat uit te leggen. Zeker als de RVD achter m'n username is gekomen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 8 april 2013 @ 13:14:18 #134
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125026944
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Precies, niet echt relaxed om zo'n kouwe sfeer te hebben als je daar aan tafel zit.

Al kan ik in al mijn narcisme me niet voooooorstellen dat ik niet goedgekeurd word, uiteraard. :+

Tenzij ik echt over een jaar of 10 met prinses Amalia aan tafel zit bij Koning Willem-Alexander...dan heb ik wel wat uit te leggen. Zeker als de RVD achter m'n username is gekomen. :')
Ik denk dat je met Wim-Lex best gezellig een biertje kan drinken hoor :D

Dat laatste is idd wel een probleem :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125031448
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:

Habitue: Als je nu al zo over die vader spreekt... leer er mee omgaan dude.
Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.
Schoonfamilie of geen schoonfamilie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 april 2013 @ 15:21:44 #136
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125031949
Eindelijk m'n eerste oneliner ontvangen via Paiq :')
"Biertje doen?"

Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten :X (oppervlakkige lul dat ik ben :D)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125032339
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.
Schoonfamilie of geen schoonfamilie.
ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...

zou je in de toekomst weleens kunnen helpen :)
pi_125032363
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
"Biertje doen?"

Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten :X (oppervlakkige lul dat ik ben :D)
en boos worden als ze jouw oneliner niet accepteren zeker he :P
  maandag 8 april 2013 @ 15:32:44 #139
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125032413
Na een tegenvallende nacht qua seks met de verpleegster waar ik 4 keer mee gedate heb, hebben we na een goed gesprek maar besloten ermee te stoppen.

Ik ga dus ook weer vrolijk verder daten. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125032419
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
"Biertje doen?"

Tegenover haar te zetten?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_125032484
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tegenover haar te zetten?
Haags voor zitten :')
pi_125032665
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Detroit het volgende:
Na een tegenvallende nacht qua seks met de verpleegster waar ik 4 keer mee gedate heb, hebben we na een goed gesprek maar besloten ermee te stoppen.

Ik ga dus ook weer vrolijk verder daten. ;).
4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slecht :o
pi_125032825
Wat is dat toch met die mannen, die het blijkbaar zo graag (alleen maar) over seks willen hebben, dat ze het gesprek continue proberen te draaien, als het even ergens anders over gaat. En die bij het terugstellen van hun eigen seks-gerichte-vraag, er alleen maar omheen draaien/geen antwoord willen geven. Als je dat dan benoemt, vervolgens zeggen dat ze andere onderwerpen 'ook wel leuk vinden hoor' (vooral die 'wel' :') ) en dat ze niet hopen dat je denkt dat het hen alleen om de seks gaat ofzo. Sure. :W
Wees dan gewoon eerlijk. :{w

Ik hoop maar dat het aan de maandag ligt ;). Vandaag dan ook maar even geen Paiq meer voor mij :P.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 8 april 2013 @ 15:41:46 #144
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125032839
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef rival het volgende:

[..]

4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slecht :o
Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.
Plus dat zij op basis hiervan toch is gaan twijfelen, en ik ook.

4 dates blijkt gewoon te weinig te zijn om dan toch te kijken waar het schip strand.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_125033022

[ Bericht 100% gewijzigd door habitue op 08-04-2013 15:47:39 ]
pi_125033087
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef rival het volgende:

[..]

ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...

zou je in de toekomst weleens kunnen helpen :)
Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.

Anyway vanavond gaan we samen koken en film kijken O+
pi_125033103
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.
uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk. :)
pi_125033147
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.
Plus dat zij op basis hiervan toch is gaan twijfelen, en ik ook.

4 dates blijkt gewoon te weinig te zijn om dan toch te kijken waar het schip strand.
wat was er zo slecht dan?
pi_125033303
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef rival het volgende:

[..]

uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk. :)
Joh jij kan vinden wat je wilt. Je kent de achtergrond niet eens, je weet niet wat ik weet of wat er speelt. Je kent mij niet, je kent die man niet. Dus wat weet jij nou wat 'beter' is. Hou dat betweterige toontje lekker voor jezelf.
  maandag 8 april 2013 @ 15:56:06 #150
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_125033444
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef rival het volgende:

[..]

wat was er zo slecht dan?
Eigenlijk kan ik er de vinger ook niet op leggen wat het nou precies was. Zoenen was heel erg okay met haar. Maar de seks gewoon echt mwah. Het liep gewoon echt niet. Hierdoor begon ik echt te twijfelen.

Toen ik dit met haar deelde kwam zij ook met enkele dingen op de proppen (het gesprek dat naar haar zin te stroef liep zaterdag, dat ze vond dat we misschien toch "te verschillend in het leven stonden") waardoor ik er ook niet echt meer heil in zag.
Eigenlijk was het gevoel gewoon totaal verdwenen. :?.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')