Inderdaad, nu al een nacht zonder haar!?!?quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:
Ja, laten we vooral moeilijk doen omdat iemand iets voor elkaar heeft gekregen en gelukkig is
Gewoon een nuchtere schoonfamlie uitzoeken.quote:Op maandag 8 april 2013 11:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat je anno 2013 nog gekeurd wordt door je potentiële schoonfamilie, ik vind dat zoiets ouderwets.
Ik ben daar volgens mij te nuchter voor.
Ik denk dat je met Wim-Lex best gezellig een biertje kan drinken hoorquote:Op maandag 8 april 2013 12:51 schreef Silenus het volgende:
Precies, niet echt relaxed om zo'n kouwe sfeer te hebben als je daar aan tafel zit.
Al kan ik in al mijn narcisme me niet voooooorstellen dat ik niet goedgekeurd word, uiteraard.![]()
Tenzij ik echt over een jaar of 10 met prinses Amalia aan tafel zit bij Koning Willem-Alexander...dan heb ik wel wat uit te leggen. Zeker als de RVD achter m'n username is gekomen.
Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Dizorn het volgende:
Habitue: Als je nu al zo over die vader spreekt... leer er mee omgaan dude.
ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...quote:Op maandag 8 april 2013 15:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja fuck dat. Als iemand ongegrond bullshit over me gaat verkondigen. En dan ook nog eens met een denigrerend toontje zonder mij te kennen kan hij de wind van voren krijgen.
Schoonfamilie of geen schoonfamilie.
en boos worden als ze jouw oneliner niet accepteren zeker hequote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk m'n eerste oneliner ontvangen via Paiq![]()
"Biertje doen?"
Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten(oppervlakkige lul dat ik ben
)
Tegenover haar te zetten?quote:Op maandag 8 april 2013 15:21 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk m'n eerste oneliner ontvangen via Paiq![]()
"Biertje doen?"
Ik hou wel van bier, maar niet zoveel om tegenover haar te zetten(oppervlakkige lul dat ik ben
)
4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slechtquote:Op maandag 8 april 2013 15:32 schreef Detroit het volgende:
Na een tegenvallende nacht qua seks met de verpleegster waar ik 4 keer mee gedate heb, hebben we na een goed gesprek maar besloten ermee te stoppen.
Ik ga dus ook weer vrolijk verder daten..
Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.quote:Op maandag 8 april 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
4 leuke dates.... slechte seks. en meteen afkappen? zo slecht
Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou daar toch wat rustiger onder blijven en vragen waar hij dat vandaan haalt. daarna rustig uitleggen hoe het wel zit...
zou je in de toekomst weleens kunnen helpen
uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik blijf ook rustig hoor. Maar ik voel geen behoefte om mezelf tegen zon man te verdedigen. Blijkbaar heeft hij issues, komt hij er vanzelf wel op terug. Of niet natuurlijk.
wat was er zo slecht dan?quote:Op maandag 8 april 2013 15:41 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nou ja, we waren het er allebei wel over eens dat als we daar allebei zo hard over vallen dat het een teken aan de wand is.
Plus dat zij op basis hiervan toch is gaan twijfelen, en ik ook.
4 dates blijkt gewoon te weinig te zijn om dan toch te kijken waar het schip strand.
Joh jij kan vinden wat je wilt. Je kent de achtergrond niet eens, je weet niet wat ik weet of wat er speelt. Je kent mij niet, je kent die man niet. Dus wat weet jij nou wat 'beter' is. Hou dat betweterige toontje lekker voor jezelf.quote:Op maandag 8 april 2013 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard kan je deze "stoere" houding aannemen..... je kan (als je haar echt leuk vind) er ook iets beter mee omgaan natuurlijk.
Eigenlijk kan ik er de vinger ook niet op leggen wat het nou precies was. Zoenen was heel erg okay met haar. Maar de seks gewoon echt mwah. Het liep gewoon echt niet. Hierdoor begon ik echt te twijfelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |