Wel een goed nummer. Keihard meebleren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
White stripes, wat een gare kutband is dat.
herkenbaar om je heen?quote:
houwen zo topperquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger wel gemerkt. Ik hield me er altijd buiten. Ik houd niet van dat geruzie
kanker is de ergste ziekte wat mij betreft.. het komt zo veel voor in zoveel verschillende plekken in je lichaam.. en zo destructief.. het verteert niet alleen je lichaam, het verteert je zielquote:
Ligt eraan in welke vorm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kanker is de ergste ziekte wat mij betreft.. het komt zo veel voor in zoveel verschillende plekken in je lichaam.. en zo destructief.. het verteert niet alleen je lichaam, het verteert je ziel
ja gaat om de erge variantenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke vorm.
De ene laat je jaren meeslepen in een lijdensweg, bij de ander is het in een maand klaar.
Jawel, krijg je het in vloeibare vorm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef Onnoman het volgende:
als je sonde voeding krijgt.. kan je dan niet meer een biefstukje eten ofzo?
Dat Engels is geweldig. Heerlijk fonetisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om het Engels. Maar ze gaan lekker.
Straks een generatie punkers die bejaard zijnquote:Op zondag 7 april 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En we hebben nog jaren te gaan tong !!! Er is hoop
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Hadden ze niet beter een Nederlands liedje voor die dames kunnen kiezen?
Ja snap ik ook niet, er is gewoon een NL vertaling van dat nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Hadden ze niet beter een Nederlands liedje voor die dames kunnen kiezen?
Inderdaad, zeker als blijkt dat het niet makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet, er is gewoon een NL vertaling van dat nummer.
Nou dit iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:02 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk dit hele programma gewoon met een glimlach op mijn gezicht.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor 70 euro heb je een heel pak![]()
[ afbeelding ]
http://www.mentalsuits.nl/testival.html
Inderdaad, en trots dat ie isquote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Trouwens ik heb dat stukje in dat kasteel net even gemist maar ik begreep dat die Ed Struijlaart gewoon die cover van Coldplay als single heeft uitgebrachtgodsamme wat een armoe.
Kon jij er tussen gaan staan en niemand die het merkt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Goh bij die uitzending hadden we moeten zijn bedenk ik nu.
Dan hadden ze gezegd: wie is die mooie jonge blom die daar staat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kon jij er tussen gaan staan en niemand die het merkt.
Vlotte babbel ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
Jeetje 93Ik sta er elke keer weer versteld van hoe fit sommige oudjes, hele oudjes, nog zijn.
Ja dat heb ik ook altijd met zulke winkelsquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
De Bonneterie is zo een winkel waar je amper naar binnen durft.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
De Bonneterie is zo een winkel waar je amper naar binnendurft wilt
Ik wel, voor de winkel zelf, mooi binnen, niet voor wat ze verkopen. Hetzelfde met Metz & Co.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit naar binnen geweest eigenlijk
Ik zal eens een keer naar binnen lopen voor de lolquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, voor de winkel zelf, mooi binnen, niet voor wat ze verkopen. Hetzelfde met Metz & Co.
Het lijkt wel een mooi gebouw ja. Maar ik zou er toch nooit wat kopen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wel, voor de winkel zelf, mooi binnen, niet voor wat ze verkopen. Hetzelfde met Metz & Co.
Zeevissenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow bah... heb ik een hekel aan aan vissen voor sport
Hij raakte dus ook oververmoeid. Heeft optredens afgezegd ed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:34 schreef AnneX het volgende:
Geweldig om de ups en downs samen te vatten van zo'n week repeteren.
Dat de spanning zo'n rol speelt bij de ouwechies.
En Ruben is ondertussen ook met de opnamen bezig van de slechtste
Echtgenoot !? gezien de kleding en weersomstandigheden van beide opnamen...w/
Poeh, druk baasje
Hij trad ook nog avond aan avond op, naast de ouwetjes en nog een ander TV-programma. En hij gaf aan dat de ouwetjes hem niet in de koude kleren zijn gaan zitten.quote:Op zondag 21 april 2013 00:00 schreef AnneX het volgende:
Tja, dat begreep ik niet direct.
Nú wel.
# for what lts worth
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben je 93 jaar zij die bitches nog jaloers
Ik ga hem ook steeds meer waarderen.quote:Op zondag 21 april 2013 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij trad ook nog avond aan avond op, naast de ouwetjes en nog een ander TV-programma. En hij gaf aan dat de ouwetjes hem niet in de koude kleren zijn gaan zitten.
Hij bezocht ze ook gewoon als vriend, buiten opnames om.
Denk dat het wel een goeie gozah is, zoals ze in Den Haag zouden zeggen.
Ik ook denk ik. Lekker galmen met allemaal ouwe knarren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga later ook lid worden van een zangcluppie denk ik, gezellige boel
Dit is even doorbijten inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oké tis geen gehoor, maar maakt niet uit
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
De dirigent is echt een schat zoals hij er bij zit om te helpen
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan zijn we al met zijn drietjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook!
Ik zat vroeger trouwens op een zangclub.
Ik wil op een mannenkoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan zijn we al met zijn drietjes![]()
nou en!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil gemengdkunnen we daarna door naar de sauna
Zeker net als Jopie een groen blaadje scoren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil gemengdkunnen we daarna door naar de sauna
tuurlijk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker net als Jopie een groen blaadje scoren.
quote:
Allebei prima.quote:
In die hele hete droge wel, was ik in 3 minuten weer uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Mij krijg je niet in een sauna. Dan krijg ik het benauwd.
Die met stoom (Turks?) lijkt me ook zo benauwend. Ik weet niet, lijkt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In die hele hete droge wel, was ik in 3 minuten weer uit![]()
maar waar ik was heb je wel 10 verschillende soorten....
hiero en daar staat nog niet eens de helft op, moet je even de website verder bekijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met stoom (Turks?) lijkt me ook zo benauwend. Ik weet niet, lijkt me gewoon niet.
sommige waren niet eens heet hoor... eentje was 80 graden daar liep ik in en er net zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me al niet:
De extreme hitte
Zwemmen vind ik wel lekker
ow... voorgoed afgelopen? nah.... ook goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Nah maakt niet uit, programma is nu toch afgelopen.
Ik heb wel een keer in een heel heet bad gezwommen, kreeg prompt oorontstekinggillen van de pijn. Dat nooit meer.
Zee is net een open rioolquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
In zee zwemmen vind ik dan wel weer heerlijk, vooral als er hoge golven zijn.
Ik ben verder niet zo van de massage, verwennen, sauna en dat soort dingen. Gewoon lekker zwemmen meer hoeft van mij niet.
Dat bronwater klinkt wel goed trouwens.
Ja weet ik wel. Maar toch, die golven zijn zo lekker. En er moeten ook geen kwallen zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zee is net een open riool
Ja, die golven... vond ik als kind wel helemaal te gek, bijna verzopen ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. Maar toch, die golven zijn zo lekker. En er moeten ook geen kwallen zijn natuurlijk.
Ga ik zeker doen, je waarschuwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die golven... vond ik als kind wel helemaal te gek, bijna verzopen ook![]()
maar hoeft niet meer zo voor mij...
nah... nu weet ik niks meer, laat maar weten als je toch een keer gaat proberen![]()
misschien vindt je het wel heeeeeeeel lekker, weet jij veel
Hier precies hetzelfde! Zee met golven is toppie!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
In zee zwemmen vind ik dan wel weer heerlijk, vooral als er hoge golven zijn.
Ik ben verder niet zo van de massage, verwennen, sauna en dat soort dingen. Gewoon lekker zwemmen meer hoeft van mij niet.
Dat bronwater klinkt wel goed trouwens.
Massage vind ik echt niks, dat gefrummel aan je. Ik kan er al niet tegen als iemand anders mijn haar wast.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Zee met golven is toppie!
Sauna is wel ok, maar geen massage-gedoe, en ook geen hete stenen op mijn rug en zo.
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja voor jou moet het wel héél herkenbaar zijn inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.
Tis gewoon zeer herkenbaar, alleen wil ik ook zo'n springende koorleider
ja dat huilmomentje hebben ze eruit geknipt denk ikquote:Op zondag 28 april 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
Miste alleen het emo momentje van Ruben uit de promo.
Jij mocht zelfs solo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.
Tis gewoon zeer herkenbaar, alleen wil ik ook zo'n springende koorleider
Wat leuk dat ze nog een optreden dedenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb ze vandaag gezien op het Haags Bevrijdingsfestival. Inclusief band én Robin en Ruben! Alleen het Rustoord-kwartet ontbrak. Ze speelden We will rock you, Satisfaction en Seven nation army. Erg leuk!!!
Staat ook aan het einde van de video, idd. 10 juni jl.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Toekito het volgende:
Dit betekend mijn inziens dat ze overleden is
Damn dus aan je neukteugels trekken als ik achter je sta zit em er ook niet in dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Massage vind ik echt niks, dat gefrummel aan je. Ik kan er al niet tegen als iemand anders mijn haar wast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |