Ja, die golven... vond ik als kind wel helemaal te gek, bijna verzopen ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik wel. Maar toch, die golven zijn zo lekker. En er moeten ook geen kwallen zijn natuurlijk.
Ga ik zeker doen, je waarschuwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, die golven... vond ik als kind wel helemaal te gek, bijna verzopen ook![]()
maar hoeft niet meer zo voor mij...
nah... nu weet ik niks meer, laat maar weten als je toch een keer gaat proberen![]()
misschien vindt je het wel heeeeeeeel lekker, weet jij veel
Hier precies hetzelfde! Zee met golven is toppie!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
In zee zwemmen vind ik dan wel weer heerlijk, vooral als er hoge golven zijn.
Ik ben verder niet zo van de massage, verwennen, sauna en dat soort dingen. Gewoon lekker zwemmen meer hoeft van mij niet.
Dat bronwater klinkt wel goed trouwens.
Massage vind ik echt niks, dat gefrummel aan je. Ik kan er al niet tegen als iemand anders mijn haar wast.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde! Zee met golven is toppie!
Sauna is wel ok, maar geen massage-gedoe, en ook geen hete stenen op mijn rug en zo.
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga later ook lid worden van een zangcluppie denk ik, gezellige boel
Ja voor jou moet het wel héél herkenbaar zijn inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.
Tis gewoon zeer herkenbaar, alleen wil ik ook zo'n springende koorleider
ja dat huilmomentje hebben ze eruit geknipt denk ikquote:Op zondag 28 april 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
Miste alleen het emo momentje van Ruben uit de promo.
Jij mocht zelfs solo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zit er nu al 'op' en het is nu al een gezellige boel.
Tis gewoon zeer herkenbaar, alleen wil ik ook zo'n springende koorleider
Wat leuk dat ze nog een optreden dedenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:34 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb ze vandaag gezien op het Haags Bevrijdingsfestival. Inclusief band én Robin en Ruben! Alleen het Rustoord-kwartet ontbrak. Ze speelden We will rock you, Satisfaction en Seven nation army. Erg leuk!!!
Staat ook aan het einde van de video, idd. 10 juni jl.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:59 schreef Toekito het volgende:
Dit betekend mijn inziens dat ze overleden is
Damn dus aan je neukteugels trekken als ik achter je sta zit em er ook niet in dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Massage vind ik echt niks, dat gefrummel aan je. Ik kan er al niet tegen als iemand anders mijn haar wast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |