quote:
Allebei prima.quote:
In die hele hete droge wel, was ik in 3 minuten weer uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Mij krijg je niet in een sauna. Dan krijg ik het benauwd.
Die met stoom (Turks?) lijkt me ook zo benauwend. Ik weet niet, lijkt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In die hele hete droge wel, was ik in 3 minuten weer uit![]()
maar waar ik was heb je wel 10 verschillende soorten....
hiero en daar staat nog niet eens de helft op, moet je even de website verder bekijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met stoom (Turks?) lijkt me ook zo benauwend. Ik weet niet, lijkt me gewoon niet.
sommige waren niet eens heet hoor... eentje was 80 graden daar liep ik in en er net zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me al niet:
De extreme hitte
Zwemmen vind ik wel lekker
ow... voorgoed afgelopen? nah.... ook goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
Nah maakt niet uit, programma is nu toch afgelopen.
Ik heb wel een keer in een heel heet bad gezwommen, kreeg prompt oorontstekinggillen van de pijn. Dat nooit meer.
Zee is net een open rioolquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
In zee zwemmen vind ik dan wel weer heerlijk, vooral als er hoge golven zijn.
Ik ben verder niet zo van de massage, verwennen, sauna en dat soort dingen. Gewoon lekker zwemmen meer hoeft van mij niet.
Dat bronwater klinkt wel goed trouwens.
Ja weet ik wel. Maar toch, die golven zijn zo lekker. En er moeten ook geen kwallen zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zee is net een open riool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |