Wel een goed nummer. Keihard meebleren.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
White stripes, wat een gare kutband is dat.
herkenbaar om je heen?quote:
houwen zo topperquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger wel gemerkt. Ik hield me er altijd buiten. Ik houd niet van dat geruzie
kanker is de ergste ziekte wat mij betreft.. het komt zo veel voor in zoveel verschillende plekken in je lichaam.. en zo destructief.. het verteert niet alleen je lichaam, het verteert je zielquote:
Ligt eraan in welke vorm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:21 schreef Onnoman het volgende:
[..]
kanker is de ergste ziekte wat mij betreft.. het komt zo veel voor in zoveel verschillende plekken in je lichaam.. en zo destructief.. het verteert niet alleen je lichaam, het verteert je ziel
ja gaat om de erge variantenquote:Op zaterdag 6 april 2013 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke vorm.
De ene laat je jaren meeslepen in een lijdensweg, bij de ander is het in een maand klaar.
Jawel, krijg je het in vloeibare vorm.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:29 schreef Onnoman het volgende:
als je sonde voeding krijgt.. kan je dan niet meer een biefstukje eten ofzo?
Dat Engels is geweldig. Heerlijk fonetisch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik moet wel een beetje lachen om het Engels. Maar ze gaan lekker.
Straks een generatie punkers die bejaard zijnquote:Op zondag 7 april 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
En we hebben nog jaren te gaan tong !!! Er is hoop
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Hadden ze niet beter een Nederlands liedje voor die dames kunnen kiezen?
Ja snap ik ook niet, er is gewoon een NL vertaling van dat nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:54 schreef marcodej het volgende:
Hadden ze niet beter een Nederlands liedje voor die dames kunnen kiezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |