De lama's?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: wat is dit bar slecht. Anno 2013 nog steeds proberen de Lama's te imiteren
En natuurlijk het brave klap en lach vee. Braver dan bij RTL vind je ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Valt ook totaal niet op dat alles tot in de puntjes is gescript.
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.quote:
Ook goed en ja dat klopt. Maar meeste zullen aan de lama's moeten denken zeker met Tijl en die kale.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:18 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, is alles barslecht gestolen van Whose line is it anyway.
En die quasi grappige pownews grietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
Is echt de slechts mogelijke presentator voor zo'n programma.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Is echt de slechtst mogelijke presentator voor zo'n programma.
Kuch wliia zonder leuke mensenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Zonder gekheid, dit is natuurlijk gewoon de lama's, maar dan met (een aantal) nieuwe lama's.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Probleem is ook dat deze gasten niet grappig zijn. Het zijn echt geen improvisatiekunstenaars. Ik bedoel, Jamai, Wtf?
Daar zit misschien nog potentie in, maar Jamai?????!!?!quote:
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Die vond ik af en toe wel goed uit de hoek komen eigenlijk. Die getinte waarvan ik de naam kwijt ben vind ik niet zo goed.quote:
nee dit wordt niet beter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.
Klopt. Was bij de lama's ook zo. Maar zelfs Tijl en Ruben vind ik niet ijzersterk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel geoefend. Ik denk niet dat deze mensen zomaar gecast zijn, ze moeten wel iets kunnen. En hey, dit is een eerste aflevering. Misschien wordt het nog beter.
Tijl had bij de lama's ook wel afleveringen waarin hij volledig onzichtbaar was. Hij is nogal overrated wat improvisatie betreft, vind ik. Ik weet nog wel dat ik bij de lama's een hele aflevering heb gehoopt dat hij zich met een meesterlijke grap zou herpakken (want ik vond hem wel leuk), maar dat gebeurde dan niet. Je kon dan duidelijk zien dat hij daar zelf ook van baalde.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt. Was bij de lama's ook zo. Maar zelfs Tijl en Ruben vind ik niet ijzersterk.
Hij had altijd de meest slimme humor vond ik, maar veel begrepen hem nooit, omdat hij dus veel moeilijke grappen had. Maar als je die begreep was hij best sterk hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijl had bij de lama's ook wel afleveringen waarin hij volledig onzichtbaar was. Hij is nogal overrated wat improvisatie betreft, vind ik. Ik weet nog wel dat ik bij de lama's een hele aflevering heb gehoopt dat hij zich met een meesterlijke group zou herpakken (want ik vond hem wel leuk), maar dat gebeurde dan niet. Je kan dan duidelijk zien dat hij daar zelf ook van baalde.
Ja daarom vond ik hem ook leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hij had altijd de meest slimme humor vond ik, maar veel begrepen hem nooit, omdat hij dus veel moeilijke grappen had. Maar als je die begreep was hij best sterk hoor.
Het is grotendeels gewoon geïmproviseerd hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:16 schreef Moody het volgende:
Aardig programma, maar noem het aub niet de improvisatieshow. De kijkers zijn niet achterlijk
Het verschil tussen dit en de Lama's is dat ze nu niet meer om elkaars grappen lachen. Je ziet dat Ruben en Tijl voor een fijn bedrag zijn gelokt. Het spontane is helaas verdwenen.
Daarentegen toch leuker dan het gros van de programma's op tv
Deels wel, maar in grote lijnen vooraf bedacht. Ik krijg ook de indruk dat ze 3 uur hebben opgenomen en een 40 minuten hebben gebruikt. We hebben een Fok!ker in het publiek nodig die dat uitzoektquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Het is grotendeels gewoon geïmproviseerd hoor.
Wilko Terwijn (op Fok zeer gewaardeerd)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:21 schreef T-Force het volgende:
Vind deze aflevering tot nu toe een stuk leuker dan de vorigeWie is die nieuwe brillie?
Dit volgens mij. Volgens mij is het wel degelijk geimproviseerd, maar gezien je van menig thema maar 1 of 2 grappen hoort (waar je er bij de lama's minstens 6 hoorde), hebben ze volgens mij aardig geknipt, en dat zullen ze niet gedaan hebben omdat het programma dan beter loopt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Deels wel, maar in grote lijnen vooraf bedacht. Ik krijg ook de indruk dat ze 3 uur hebben opgenomen en een 40 minuten hebben gebruikt. We hebben een Fok!ker in het publiek nodig die dat uitzoekt
Ik vind die Rick-Paul trouwens wel geestig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:22 schreef Kwaliteit het volgende:
Britt DeckerAls ze haar mond maar houdt, dan welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik mis Nicolaiquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met allemaal niet-grappige mensen er bijgevoegd ja
RTL wilt helaas altijd te vaak hun eigen sterren in hun programma's. Jammer dat dit niet op SBS (Veronica) zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma![]()
Jammer, ik vond de Lama's wel altijd leuk.
Jeroen van Koningsbrugge vond ik de grappigste. En die hadden chemie met elkaar. En met Patrick.quote:
Dan krijg je Gerard Joling en Rob Geus erin, nee bedankt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
RTL wilt helaas altijd te vaak hun eigen sterren in hun programma's. Jammer dat dit niet op SBS (Veronica) zit.
Niet op kanaal Veronica. SBS moet ook afstappen van dat TROS gevoel vind ik...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je Gerard Joling en Rob Geus erin, nee bedankt.
Gewoon op Nederland 3 was het een goed programma. Maar nu is het al veel te massaal vind ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:29 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niet op kanaal Veronica. SBS moet ook afstappen van dat TROS gevoel vind ik...
Volgens mij vindt Jeroen dit te minquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge vond ik de grappigste. En die hadden chemie met elkaar. En met Patrick.
Opvallend ja, want hij staat ook onder contract bij RTLquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Jeroen dit te min
Vind je het gek. Als Jamai al als volwaardige improvisator gezien wordt. En nog wat slechte. Het zijn er ook gewoon teveel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Jeroen dit te min
Alleen als Linda meedoet zit ie in een programmaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:31 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Opvallend ja, want hij staat ook onder contract bij RTL
Tijl is ook maar zo-zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je het gek. Als Jamai al als volwaardige improvisator gezien wordt. En nog wat slechte. Het zijn er ook gewoon teveel.
Nee. Dat waren Jeroen en Ruben van der Meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijl was bij de Lama's de beste.
vond je? Ik heb hem nooit grappig gevondenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, het spelletje dat ze zaterdag op het laatst deden is precies dit spelletjequote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Knipoogje het volgende:
Snap niet dat die gasten die al tig jaar in het acteursvak zitten zo onleuk zijn als ze ter plekke iets moeten verzinnen (ik neem aan dat het niet van te voren gescript is, want dan was het vast leuker geweest). Als je dat vergelijkt met Whose Line is it anyway... die mensen zijn gewoon echt leuk. Hell, die negert kan spontaan grappige teksten verzinnen tijdens een lied. Daar zie ik geen van de huidige lama's/improvisatiedeelnemers toe in staat.
Kunnen Tijl en Ruben dit doen zonder neuk- en piemelgrappen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:On March 1, 2013, it was announced that 10 new episodes of Whose Line Is It Anyway? hosted by Aisha Tyler will air on The CW in summer 2013.[2]
NEEEEUUHquote:
volgens mij wel gewoon met Ryan Stiles, Wayne Brady, en Colin Mochrie.quote:
quote:The CW confirmed the shows return with a press release this afternoon, saying that new episodes of Whose Line will air on the network this summer. A premiere date will be announced at a later time.
The new incarnation will be hosted by The Talk host Aisha Tyler, a comedian who also stars on FXs Archer. Master improvisers Mochrie, Ryan Stiles, and Wayne Brady all cast members of the original show will appear in each episode, along with one special guest comedian
Jij bent zeker nog nooit bij een tv opname geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:52 schreef Moody het volgende:
Ik krijg ook de indruk dat ze 3 uur hebben opgenomen en een 40 minuten hebben gebruikt. We hebben een Fok!ker in het publiek nodig die dat uitzoekt
Haha, jij hebt het juist mis.quote:Op zondag 17 maart 2013 06:33 schreef NoBody122 het volgende:
Als je daarnaast denkt dat die BN'ers op hun improvisatiekwaliteiten worden geselecteerd heb je het goed mis; dat is gewoon een blik met standaard-BN'ers, dat na enig genetwerk in dat wereldje weer even open is getrokken. Daarmee houden ze ook meteen de titel "BN'er" in stand...
Dan moet je binnenkort naar "De Allerslechtste Echtgenoot" gaan kijken.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Alleen als Linda meedoet zit ie in een programma
Dan is hij dus 3 jaar geleden al 'even geselecteerd'. Na die 3 jaar is hij ook nog steeds niet grappig. Dat gaat ook niet veranderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:26 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Haha, jij hebt het juist mis.
O.a Jamai speelt al 3 jaar met ze meedus die is heus niet 'even geselecteerd' om als BN'er mee te doen op tv.
Colinquote:Op maandag 25 maart 2013 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Inderdaad, het spelletje dat ze zaterdag op het laatst deden is precies dit spelletje
Zie het verschil...
Het viel wat tegen idd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
Het is iets beter geworden. Nog steeds niets, maar toch
In de 20e eeuw waren er nog geen improvisatieprogramma's met dit format, hoorquote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
Klein stukje gezien net, maar dit hebben we allemaal al gezien. Beetje vorige eeuw inmiddels.
Ja, zoiets.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh, de Lama's was toch van 1973 tot 1978?
Ehm... De engelse Whose Line liep van '88 tot '98 en de Amerikaanse (met , WayneGod, RyanGod & ColinGod) van '98 tot '08quote:Op zondag 25 januari 2015 17:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In de 20e eeuw waren er nog geen improvisatieprogramma's met dit format, hoor
Oké, ik sta gecorrigeerd...quote:Op zondag 25 januari 2015 21:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ehm... De engelse Whose Line liep van '88 tot '98 en de Amerikaanse (met , WayneGod, RyanGod & ColinGod) van '98 tot '08
De Amerikaanse is in 2014 weer begonnen overigens
Hoe zouden ze in NL deze variant oppakken trouwens?
In 1991 was er al de eerste Nederlandse versie van Who's line is it anyway; Glad IJs. Heb een paar uitzendingen daarvan liggen, is nog erg braaf maar op sommige momenten meesterlijke one-liners.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
In de 20e eeuw waren er nog geen improvisatieprogramma's met dit format, hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |