Ja. Anders eet je wel heel veel rijstquote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Dus bij mijn 180gr rijst met 198 kcal is het dus GEKOOKTE RIJST
Jep.quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies. Dus bij mijn 180gr rijst met 198 kcal is het dus GEKOOKTE RIJST
Ja, dat zei ikquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef sararaats het volgende:
gekookte rijst weegt toch zwaarder? althans dat heb ik me laten 'wijsmaken'
Stoer wijfquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
Aapjes
Biet heeft ook nieuwe vrienden gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik geloof en hoop wel dat 2013 hier beter gaat worden dan 2012, dat was buiten Frank ontmoeten en gaan samenwonen echt een kut jaarquote:Op zondag 7 april 2013 10:49 schreef ElisaB het volgende:
Laten we 2013 verder gewoon overslaan. Het was nix, het is nix en het ziet er niet naar uit dat het iets gaan worden ook. Ow, en laten we een commune stichten / oprichten / maken / weet ik veel
Ja, want dat bestaat voor een groot deel uit water (en water = 0 calorieën)quote:
Ik hoop met je mee; 2012 was voor mij ook kutquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik geloof en hoop wel dat 2013 hier beter gaat worden dan 2012, dat was buiten Frank ontmoeten en gaan samenwonen echt een kut jaar
Ik doe ook mee. 2012 wasquote:Op zondag 7 april 2013 17:06 schreef roos85 het volgende:
ik geloof en hoop wel dat 2013 hier beter gaat worden dan 2012, dat was buiten Frank ontmoeten en gaan samenwonen echt een kut jaar
"mijn" manier is iig gezond, de jouwe niet. Yoyo-effectquote:Op zondag 7 april 2013 13:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat telt niet als je in een bepaalde periode een shitload aan kg's kwijt wilKano heeft gelijk hoor, gaat op die manier alleen wat langzamer
[..]
Klopt niet helemaal. Want vreet ik geen flikker uit en eet ik elk half u, blijf ik honger houden. Ook al zit ik op 8000kcal (bij wijze van)
o heeft een kennis van mij op 7 hoog eens hun kat aan de lijn met halsband naar boven kunnen takelenquote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Oh daar zou ik dus idd ook constant bang voor zijn dan, dat die andere daarboven springt![]()
Ken je die mensen of zie je ze wel eens? Ik zou ze geloof ik een keertje vertellen (als je ze toevallig ziet) dat je soms ziet dat hun kat bijna naar jouw balkon wil springen, dat ze mss beter ook een net kunnen nemen.
Als ik ze zie zal ik het wel zeggen jaquote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Oh daar zou ik dus idd ook constant bang voor zijn dan, dat die andere daarboven springt![]()
Ken je die mensen of zie je ze wel eens? Ik zou ze geloof ik een keertje vertellen (als je ze toevallig ziet) dat je soms ziet dat hun kat bijna naar jouw balkon wil springen, dat ze mss beter ook een net kunnen nemen.
Daarom hadden we dit 'gezeur' (weet even geen ander woord) vorig jaar rond deze tijd ookquote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
"mijn" manier is iig gezond, de jouwe niet. Yoyo-effect
quote:
oh bahquote:Op zondag 7 april 2013 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
o heeft een kennis van mij op 7 hoog eens hun kat aan de lijn met halsband naar boven kunnen takelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |