Big Partner Is Watching Youquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Het wordt hier wel een beetje incestueus met al die stelletjes!![]()
Ik had het haar dus nog zo verboden! Maar blijkbaar is ze sterker dan ik...quote:
vorm van estafettequote:
kan je geen b*n aanvragen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had het haar dus nog zo verboden! Maar blijkbaar is ze sterker dan ik...
Gedaan. Ik kende het nog niet, maar het klinkt grappig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
Partnerlauf ofzo, is Zweeds ? Google er maar 's op!
Hahaha, dat dacht ik alquote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
*enthousiast vriendje meldt*
Hoi!
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
Hier ook. Maar dat zal deels wel te maken hebben met de marathon over 2,5 week, en de batavierenrace de week erna. En het weer is er ook gewoon weer iets beter voor...quote:Op donderdag 4 april 2013 23:54 schreef Beau87 het volgende:
Het lijkt wel alsof ik steeds meer mensen hard zie lopen de laatste tijd.
Of zou dat komen omdat ik er nu meer op let?
Ja. Het zou verboden moeten worden!quote:
Je wordt oud..quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja. Het zou verboden moeten worden!
Ergens fijn dat ik me na een alcoholloze avond nog steeds niet erg fit voel, lag het misschien toch niet helemaal aan de drank
| 1 2 | [b]29 April 2013 - [url=http://loopnu.nl/informatie.html]Koninginnenach Run (Amersfoort) [/url][/b] [*] GlenHighland |
* Daywalk3r gaat op zoek naar een vrijgezel in dit topic. (hebben we gelijk een gezamelijke hobby)quote:
Je snapt de paradox in dat wel he. Dan ben je beide single, uphooken en ... nouja, ex-single.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
* Daywalk3r gaat op zoek naar een vrijgezel in dit topic. (hebben we gelijk een gezamelijke hobby)
Welnee. M'n lijf is gewoon in winterslaap geraakt door niet te rennen. Morgen weer wakkerschudden!quote:
Ja en dan ga ik ook op stelletjes hatenquote:Op vrijdag 5 april 2013 08:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je snapt de paradox in dat wel he. Dan ben je beide single, uphooken en ... nouja, ex-single.
Ja ik denk ik onbewust ook. Voorheen zag ik ze nooit zo vaak.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik let er meer op.
Maar dat is een tik van mij. Ik registreer onderweg ook mensen met dezelfde fiets/auto/jas/tas/schoenen en zo
Nu ben je zelf zo'n gekquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:18 schreef Beau87 het volgende:
[..]
En als ik er 1 zag dacht ik: 'Die is gek!'
Jij volgde toch al een loopclub/groep? Of is die al af gelopen???quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef Nirak het volgende:
Welkom GoGo, goed bezig!
Envoor andere mooie prestaties
Morgen de eerste training van de beginnersgroep van Get Running: zinin! Er zijn, aan de mailinglist te zien, maar 17 deelnemers en 2 trainers. Dus dat moet goedkomen![]()
Ik hoop dat dit me beter bevalt dan start to run, maar gezien de positieve mond op mond reclame heb ik er goede hoop op
Als ik lopers zie dan let ik ook op hun loopstijl inderdaad.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij volgde toch al een loopclub/groep? Of is die al af gelopen???
Ik zie ook steeds meer renners, waarschijnlijk omdat je er idd op let
Vind het wel leuk om dan te kijken hoe zij rennen om daarna te hopen dat ik net zo (of juist niet) loop als hun.
Ja en nee. Dat was start to run met 80 deelnemers en magere begeleiding. En toen ik daar wat zorgen over uitte kwam daar niet bepaald een reactie op die je nog zin geeft om verder te gaan bij zo'n club.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:25 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jij volgde toch al een loopclub/groep? Of is die al af gelopen???
Dat is leukquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:34 schreef Quoi het volgende:
Uitslagen kwartaalloop werden op FB aangekondigd mét een felicitatie voor mij ivm mijn PR
Ow ja dat heb ik wel gelezen, maar had niet meer meegekregen dat je ook echt gestopt was.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ja en nee. Dat was start to run met 80 deelnemers en magere begeleiding. En toen ik daar wat zorgen over uitte kwam daar niet bepaald een reactie op die je nog zin geeft om verder te gaan bij zo'n club.
Klinkt als een goede opbouw?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:46 schreef Lastpost het volgende:
Ben echt vol energie en een lekker gevoel m'n bed weer uitgekomen én zonder spierpijn/klachten.![]()
Wat krijg je een energie-boost zeg wanneer je iets gelopen hebt wat je een maand geleden niet verwachtte te kúnnen lopen.
De eerste keer liep ik op 3 maart, na een kilometer al zwaar transpirerend, steken bij m'n borst, pauze moeten houden na 2km en dood na 4 en nu vrij gemakkelijk 13km in de 9e keer dat ik loop.![]()
Dit geeft zo'n kick.
Ik heb geen idee, ben gewoon begonnen met een afstand die ik moest kunnen halen, gekeken naar de effecten na het lopen, zelfde afstand ging steeds beter, toen een km erbij geplakt en op de dagen dat het gevoel in de benen echt lekker was ben ik gewoon gaan kijken hoe ver ik kon gaan zonder dat ik buiten adem raak/last krijg.quote:
Dat moet je idd zelf wetenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben gewoon begonnen met een afstand die ik moest kunnen halen, gekeken naar de effecten na het lopen, zelfde afstand ging steeds beter, toen een km erbij geplakt en op de dagen dat het gevoel in de benen echt lekker was ben ik gewoon gaan kijken hoe ver ik kon gaan zonder dat ik buiten adem raak/last krijg.
Dit zijn mijn loopjes tot nu toe, maar wie weet pak ik het totaal verkeerd aan.![]()
[ afbeelding ]
En nog eentje die het virus te pakken heeft, goedzo! Welkomquote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
Je weet toch...quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik had het haar dus nog zo verboden! Maar blijkbaar is ze sterker dan ik...
Thanks! Als je nog tips hebt voor leuke routes hoor ik het graag!quote:Op vrijdag 5 april 2013 06:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, dat dacht ik al
Welkom mede-Arnhemse!
Ik ken het gevoel, hoewel mijn situatie niet zo rigoreus is (17e keer lopen moet 10km worden). Je begint, het gaat lekker en je wilt meer. En die ene stap terug voelt zo slecht, dat het heel moeilijk is om het ook daadwerkelijk wat rustiger aan te doen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ben gewoon begonnen met een afstand die ik moest kunnen halen, gekeken naar de effecten na het lopen, zelfde afstand ging steeds beter, toen een km erbij geplakt en op de dagen dat het gevoel in de benen echt lekker was ben ik gewoon gaan kijken hoe ver ik kon gaan zonder dat ik buiten adem raak/last krijg.
Dit zijn mijn loopjes tot nu toe, maar wie weet pak ik het totaal verkeerd aan.![]()
[ afbeelding ]
Zie schema's in de OPquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:09 schreef Lastpost het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat ik 2 keer in de week voetbalde hiervoor en baantjes trek in het zwembad en de afgelopen 3 jaar bij de post heb gelopen waarbij ik ook 4 dagen in de week zo'n 15km maakte. Dus voor m'n gevoel is het zo gek niet.
Maar ik loop inderdaad pas sinds kort, dus ik ben op dit gebied echt een complete leek en alle tips/opmerkingen neem ik wel degelijk ter harte want ik wil ook niet over een week moeten vertellen dat ik er 6 weken uit lig i.v.m overbelasting.
In je hoofd zeker, maar als je lichaam die stap terug zelf neemt vanwege overbelasting is het een stuk minder mooi. Dus bouw lekker rustig op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, hoewel mijn situatie niet zo rigoreus is (17e keer lopen moet 10km worden). Je begint, het gaat lekker en je wilt meer. En die ene stap terug voelt zo slecht, dat het heel moeilijk is om het ook daadwerkelijk wat rustiger aan te doen.
Ik krijg in dit topic ook regelmatig te horen dat ik teveel hooi op m`n vork neem en teveel van mijn lichaam verg. Ik doe m`n best om wat te minderen, en dat begint nu pas sinds een week een beetje te lukken.
Dat bedoelde ik inderdaad ook. Het is ook puur een mentale kwestie en een stap die je bijna verplicht bent om te nemen, als je onnodige blessures wilt voorkomen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In je hoofd zeker, maar als je lichaam die stap terug zelf neemt vanwege overbelasting is het een stuk minder mooi. Dus bouw lekker rustig op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |