SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 05-04-2013 08:45:25 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
de TT ruikt naar een zekere vorm van narcisme
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Doordrenkt, over 100 topics ruik je het nog!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
de TT ruikt naar een zekere vorm van narcisme
Free beer as in free speech for all!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
We hebben dezelfe einddoelenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:32 schreef Quoi het volgende:
[..]Zevenheuvelen en bruggenloop zijn zelfs mijn einddoelen van dit jaar
dus die mag ik niet missen, als alles meezit natuurlijk.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
geeft niets hoor...het spreekwoord is er niet voor niets: "als iedereen aan zichzelf denkt wordt er niemand overgeslagen"quote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Doordrenkt, over 100 topics ruik je het nog!
Free beer as in free speech for all!
en vergeet de hardloop-lederhosen nietquote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef Quoi het volgende:
Ik zie iets voor me met houten banken en inhakende dikke mensen en bier'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ledertightsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en vergeet de hardloop-lederhosen niet
F means you're fucked![]()
dat klinkt als een Beiers SM-hardloop bierfestquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dan hebben die hartslagbanden ook eens nutquote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat klinkt als een Beiers SM-hardloop bierfest
F means you're fucked![]()
Dan trek ik schoenen met spikes aan!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan hebben die hartslagbanden ook eens nut![]()
![]()
en niet van die laffe baanspikes he?! 12mm cross country!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dan trek ik schoenen met spikes aan!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neejoh. Shredded mensen rn whey/creatine shakes.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:41 schreef Quoi het volgende:
Ik zie iets voor me met houten banken en inhakende dikke mensen en bier
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
bring back whey,bring back whey!!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Neejoh. Shredded mensen rn whey/creatine shakes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mwopmwop. "rustig" op 11km/h koerier gespeelt met aan het eind een mooie versnelling.
http://www.endomondo.com/workouts/173143669/7102294
Zit ik wel met een vraag. Bij die minimalistische schoenen loop je op een hoge pasfrequentie en loop je redelijk vlot. Maar met schoenen met demping, gaat dan dezelfde vlieger op? Dat probeerde ik namelijk aan het eind en het wou ook redelijk ik was alleen doodop. Denk dat het met grote stappen makkelijker is.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wat veel mensen doen is dat ze hun snelheid verhogen terwijl ze hun paslengte verkleinen en dat moet je dus niet doen. Je frequentie moet omhoog bij een gelijkblijvend tempo...quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Mwopmwop. "rustig" op 11km/h koerier gespeelt met aan het eind een mooie versnelling.
Zit ik wel met een vraag. Bij die minimalistische schoenen loop je op een hoge pasfrequentie en loop je redelijk vlot. Maar met schoenen met demping, gaat dan dezelfde vlieger op? Dat probeerde ik namelijk aan het eind en het wou ook redelijk ik was alleen doodop. Denk dat het met grote stappen makkelijker is.
En jij doet het ook, je ziet je tempo omhoog schieten tegen het eind.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:niets beters dan een avonde whey retro!
Ik ging dus proberen meer op voorvoet te lopen waardoor mijn pasfrequentie omlaag ging en snelheid omhoog. Op een gegeven moment deed ik het er ook wel om hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Wat veel mensen doen is dat ze hun snelheid verhogen terwijl ze hun paslengte verkleinen en dat moet je dus niet doen. Je frequentie moet omhoog bij een gelijkblijvend tempo...
En jij doet het ook, je ziet je tempo omhoog schieten tegen het eind.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mja inderdaad wat slacker zegt en het moet in het begin ook best wennen. Had er ook wel iets moeite mee, af en toe ging ik ook teveel pasjes doen, dat is ook niet slim. Vandaag heb ik daarom ook de eerste 2km nog weer eens met de metronoom aan gelopen op 180 bpm. Daardoor kon ik ook wat rustiger lopen. Dan is het als het goed is wel effectiever dan langere passen. Als je sneller gaat krijg je vanzelf weer langere passen als je frequentie hetzelfde blijft en gaat het ook wat natuurlijker voelen bij mij.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Zit ik wel met een vraag. Bij die minimalistische schoenen loop je op een hoge pasfrequentie en loop je redelijk vlot. Maar met schoenen met demping, gaat dan dezelfde vlieger op? Dat probeerde ik namelijk aan het eind en het wou ook redelijk ik was alleen doodop. Denk dat het met grote stappen makkelijker is.
Moet je dat maar eens proberen, gewoon een metronoom-app downloaden en die op 180bpm instellen en daarop rustig gaan hardlopen. Moet qua schoenen niet heel veel uitmaken.
![]()
The good old daysquote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]niets beters dan een avonde whey retro!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zwijmel, dat waren nog eens tijden...toen bijv. SC nog verboden wasquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Toen we allemaal nog op Zonnewijzer-eiland rondrendenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Persoonlijk zou ik als je iets nieuws wilt uitproberen het aan het begin doen, als je fris en fruitig bent. Of gewoon een paar keer alleen daarom je schoenen aantrekken en dat specifiek trainen. Niet aan het einde.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ging dus proberen meer op voorvoet te lopen waardoor mijn pasfrequentie omlaag ging en snelheid omhoog. Op een gegeven moment deed ik het er ook wel om hoor.
Maar wil je nou je pasfrequentie ophogen, op je voorvoet landen of je snelheid verhogen? Pak een ding, ga daarmee aan de slag en pak daarna wat anders op, anders wordt het echt een puinzooi denk ik.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
inderdaad...dan zie je door de bomen het bos niet meer en heb je volgens mij aan het eind eigenlijk nergens doelbewust aan gewerktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als je iets nieuws wilt uitproberen het aan het begin doen, als je fris en fruitig bent. Of gewoon een paar keer alleen daarom je schoenen aantrekken en dat specifiek trainen. Niet aan het einde.
Maar wil je nou je pasfrequentie ophogen, op je voorvoet landen of je snelheid verhogen? Pak een ding, ga daarmee aan de slag en pak daarna wat anders op, anders wordt het echt een puinzooi denk ik.
of eens gaan kijken bij een atletiekvereniging...goede begeleiding zou je techniek snel vooruit moeten brengen
[ Bericht 5% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-04-2013 22:12:05 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het was ook niet echt doelbewust en maar een klein stukje. Die scholing is sowieso het plan voor de dinsdagavond.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...dan zie je door de bomen het bos niet meer en heb je volgens mij aan het eind eigenlijk nergens doelbewust aan gewerkt
of eens gaan kijken bij een atletiekvereniging...goede begeleiding zou je techniek snel vooruit moeten brengenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
kwam net een mooie quote tegen die wel past bij de laatste posts:quote:if you focus on results, you'll never change,Focus on change;you'll get results'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo is het.. Al richt ik me nu redelijk op resultaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net een mooie quote tegen die wel past bij de laatste posts:
[..]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Blergh wat een brakke training. Vannacht een slechte nacht gehad ivm ziek kind, dat zal er wel iets mee te maken hebben. Begonnen met balansoefeningen en een beetje loopscholing. Dat was nog leuk. Daarna een Coopertest die op een wat misselijk gevoel na nog wel aardig ging. Afgesloten met wat rustige speelloopjes. Eigenlijk valt de inspanning dus wel mee maar toch voel ik me enigzins geradbraakt. Nu even rust, dan zondag naar India. Schoentjes gaan mee, en dan maar kijken hoe veel er gelopen gaat worden.![]()
Wat een wereldreizigers hier.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zijn er nog mensen die in de buurt van Hilversum wonen en denken, nou, ik wil weleens een hardloopevent van dichtbij meemaken? Ze hebben nog vrijwilligers nodig. Doen!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
7HL lijkt me trouwens ook leuk! Ff info zoeken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vandaag weer een grens bereikt en direct verlegt, 10km aan een stuk door (59m51s) en de teller eindigde op 13,02 km.
Dat is nog eens lekker lopen!![]()
![]()
Topic titel![]()
Vandaag een extra rustdag mijn kuitspieren zijn nog wat pijnlijk.
Morgen wel weer wat gaan trainen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
goed bezig en hou vol!
Hoi GoGo 83. Leuk dat je het hardloopvirus te pakken hebt.
Hoeveel loop je nu achter elkaar?
Het lijkt wel alsof ik steeds meer mensen hard zie lopen de laatste tijd.
Of zou dat komen omdat ik er nu meer op let?![]()
Vergeet ik door het bijlezen bijna mijn succesmonentje te delen.
Vanavond 3x5 minuten gerend!! Zoooo trots!! Nooit gedacht da het zou lukken. Maar het ging heerlijk!!![]()
![]()
Dat idee heb ik ook Beau, maar volgens mij letten we er meer op. Toen ik mijn auto kocht zag ik ineens ook allemaal auto's van dat merk en type rijden..
Ik heb vandaag 4,8 km gelopen, volgende week dus waarschijnlijk 5 km. Maar nu wel nog aan het opbouwen, ik loop het nog niet aaneengesloten.![]()
succesmomentjes zijn er om te delen!!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Beau87 het volgende:
Vergeet ik door het bijlezen bijna mijn succesmonentje te delen.
Vanavond 3x5 minuten gerend!! Zoooo trots!! Nooit gedacht da het zou lukken. Maar het ging heerlijk!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat voorbeeld met de auto ken ik wel.
Ik vind hey ook wel leuk en motiverend om hardlopers te zien.
En als ik zelf loop zeg ik ze ook allemaal gedag.
4,8 is bijna 5! Goed hoor. Zover ben ik nog niet. En ook ik loop nog niet aaneengesloten. Kan nu 5 minuten achter elkaar. Dat is al heel wat als ik het vergelijk met de halve minuut waar ik mee begon.![]()
*enthousiast vriendje meldt*quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Hoi!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het wordt hier wel een beetje incestueus met al die stelletjes!![]()
Maar welkom allemaal, wat een hoop nieuwe lopers de laatste tijd, leuk!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: