Toen we allemaal nog op Zonnewijzer-eiland rondrendenquote:
Persoonlijk zou ik als je iets nieuws wilt uitproberen het aan het begin doen, als je fris en fruitig bent. Of gewoon een paar keer alleen daarom je schoenen aantrekken en dat specifiek trainen. Niet aan het einde.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ging dus proberen meer op voorvoet te lopen waardoor mijn pasfrequentie omlaag ging en snelheid omhoog. Op een gegeven moment deed ik het er ook wel om hoor.
inderdaad...dan zie je door de bomen het bos niet meer en heb je volgens mij aan het eind eigenlijk nergens doelbewust aan gewerktquote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik als je iets nieuws wilt uitproberen het aan het begin doen, als je fris en fruitig bent. Of gewoon een paar keer alleen daarom je schoenen aantrekken en dat specifiek trainen. Niet aan het einde.
Maar wil je nou je pasfrequentie ophogen, op je voorvoet landen of je snelheid verhogen? Pak een ding, ga daarmee aan de slag en pak daarna wat anders op, anders wordt het echt een puinzooi denk ik.
Het was ook niet echt doelbewust en maar een klein stukje. Die scholing is sowieso het plan voor de dinsdagavond.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...dan zie je door de bomen het bos niet meer en heb je volgens mij aan het eind eigenlijk nergens doelbewust aan gewerkt
of eens gaan kijken bij een atletiekvereniging...goede begeleiding zou je techniek snel vooruit moeten brengen
quote:if you focus on results, you'll never change,Focus on change;you'll get results
Zo is het.. Al richt ik me nu redelijk op resultaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
kwam net een mooie quote tegen die wel past bij de laatste posts:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
succesmomentjes zijn er om te delen!!quote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Beau87 het volgende:
Vergeet ik door het bijlezen bijna mijn succesmonentje te delen.
Vanavond 3x5 minuten gerend!! Zoooo trots!! Nooit gedacht da het zou lukken. Maar het ging heerlijk!!
*enthousiast vriendje meldt*quote:Op donderdag 4 april 2013 23:51 schreef Gogo83 het volgende:
Ik wil hier ook graag meeschrijven! Na een aantal jaren geleden een halfslachtige poging gedaan te hebben, ben ik een week of zes geleden weer begonnen met hardlopen. Aangestoken door een collega, die wel wilde hardlopen, maar een stok achter de deur zocht. Mijn pogingen werden ook vaak gestaakt door een gebrek aan de spreekwoordelijke stok, dus de afspraak was snel gemaakt; minstens één keer per week samen lopen en tussendoor individueel.
Nu dus een week of zes bezig en het gaat superlekker! Het samen lopen motiveert onwijs en een enthousiast vriendje ook. Mijn voorlopige doel is 10 km in september, ik heb me ingeschreven voor de vredesloop. Daarnaast zou het mooi zijn als ik lekker samen met vriendje kan gaan hardlopen, dan hoeft ie niet meer te verdwalen in de weekenden dat ie bij mij is.En oh ja, nog een doel; vijf km aan één stuk lopen, want zodra dat lukt mag ik van mezelf nieuwe hardloopschoenen kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |