Zo moet je nooit gaan denken, want dan lift TWD ook weer mee op het succes van eerdere zombie/apocalypse fictie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef OMG het volgende:
De film vond ik tof, maar waarom nou daar weer een TV serie van maken? Klinkt als een beetje makkelijk mee proberen te liften op het succes van TWD.
Ben ik met je eens, hoor. Ik kan alleen zo snel niet aan een andere succesvolle zombieserie denken die bezig was toen TWD startte, dus vandaar die gedachte.quote:Op zondag 21 april 2013 00:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zo moet je nooit gaan denken, want dan lift TWD ook weer mee op het succes van eerdere zombie/apocalypse fictie.
Ik ben nu aan het kijken. Ik moet wel even wennen aan de nieuwe acteurs. Het lijkt een sitcom te zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 01:39 schreef OMG het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, hoor. Ik kan alleen zo snel niet aan een andere succesvolle zombieserie denken die bezig was toen TWD startte, dus vandaar die gedachte.
Overigens is Woody Harrelson voor mij de enige echte Tallahassee. Diegene die hem in de serie speelt moet dan een nog grotere held zijn, en ik gok daar niet op.
Ik zag 'em op m'n Xbox dashboard staan. Even gekeken. Wat ontzettend slecht.quote:Op zondag 21 april 2013 01:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het kijken. Ik moet wel even wennen aan de nieuwe acteurs. Het lijkt een sitcom te zijn.
Luchtiger? Ik vond dat best een heftige aflevering anders.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:25 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Het enige wat ik echt jammer vind aan deze serie, is het gebrek aan afwisseling. Afleveringen zoals die waarin Rick, Michonne en Carl teruggingen en Morgan tegenkwamen maken het zoveel leuker en luchtiger. Waarom geen flashbacks, of aflevering waarin de dynamiek tussen de 'kleinere' personages centraal staan, of gewoon eens een onbekend personage een dag volgen, zoals die man die ze onderweg tegen kwamen?
Er is soms een levensgroot verschil tussen een serie al een paar jaar wekelijks volgen en er een paar seizoenen op een paar dagen doorjagen.quote:Op woensdag 17 april 2013 15:29 schreef Deceit het volgende:
seizoen 1 heb ik toen het net uitkwam per week gevolgd. Maar het lukte me niet om te blijven kijken. Ik ben zelf bij de laatste aflevering van seizoen 1 gestopt! Ik was benieuwd hoe het verder liep en zodoende 1.6, seizoen 2 en seizoen 3 in een paar dagen, afgelopen week dus, gezien..
Ik vind het helemaal geweldig de serie. En dan zit ik al die negatieve reacties te lezen hier. Waar gaat dat over? Ok, de serie is niet helemaal perfect maar bij sommige denk ik, waarom kijk je nog?
Dat is waar.quote:Op zondag 21 april 2013 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Luchtiger? Ik vond dat best een heftige aflevering anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef Gorzalka het volgende:
Castingnieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede acteur, snap niet dat hij niet vaker ergens te zien is
quote:Op vrijdag 26 april 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Bubbles zou een goede zombie kunnen spelen.![]()
Kirk Ward ipv Woody Harrelsonquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef JohnB52 het volgende:
IMDb: Zombieland (2013) - Zombieland (2013)
Zombieland (TV 2013) - IMDb
Bij gebrek aan TWD?
echt een wereldschokkende spoiler ja.... poeh zeg ik heb dagen niet kunnen slapenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:21 schreef JohnB52 het volgende:
Nee slimmerd.
Dat iemand een spoiler plaatst met n foto er in van iemand die in twd gaat spelen, en dat iemand dan roept , leuk n acteur uit the wire...
Nee dat bijvoorbeeld ben stiller een rol krijgt in twd, boeit me niet, maar voor mensen die dat niet willen weten, die kunnen dan daaronder lezen dat er n acteur van the wire in twd gaat spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:25 schreef sp3c het volgende:
ik snap er geen bal van
je wilde niet weten dat die dude in the Wire speelt of wat??
Stel je voor;quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:37 schreef sp3c het volgende:
maar dat is toch geen spoiler?
gewoon informatie die is vrijgegeven, je weet nog steeds niets ... ik gok dat hij die army medic gaat spelen
maar ok, boeit ook niet zoveel verder
lol en zelf ben je de eerste die zijn naam en de naam van zijn karakter in The Wire zonder spoilertags neerkalktquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nee dat Lawrence Gilliard Jr., D'Angelo Barksdale in The Wire een rol krijgt in twd, boeit me niet, maar voor mensen die dat niet willen weten, die kunnen dan daaronder lezen dat er n acteur van the wire in twd gaat spelen.
En nu reageer ik er niet meer op.
Dat The Wire leuk is is een algemeen geaccepteerd wetenschappelijk feitquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:12 schreef sp3c het volgende:
je zegt bijna letterlijk dat je the Wire leuk vind
dat had hij zelf liever willen ontdekken ... denk ik
Ja hehe, bewust gedaan zelfsquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
lol en zelf ben je de eerste die zijn naam en de naam van zijn karakter in The Wire zonder spoilertags neerkalkt![]()
![]()
![]()
Ach, iedereen kon wel al weten dat ie dood zou gaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:12 schreef ems. het volgende:
Dat een bepaalde acteur in een serie gaat spelen vind ik geen spoiler.
Game of thrones was toch ook niet gespoilerd toen Sean Bean op de posters stond
[..]
Sean Bean gaat altijd dood in films en seriesquote:Op zondag 28 april 2013 08:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ach, iedereen kon wel al weten dat ie dood zou gaan
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Captainp00face het volgende:
Godver, heb net seizoen 2 af, maar nu weet ik al wie er doodgaan door het plaatje in de OP. Dat is pas een spoiler.
Godver, heb net seizoen 2 af, maar nu weet ik al wie er doodgaan door het plaatje in de OP. Dat is pas een spoiler.
toch nog wat geleerd vandaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:26 schreef Captainp00face het volgende:
quote:
oke.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef cluelezz het volgende:
seizoen 3 = was geen reet aan. Vreselijk wat ze met de serie hebben gedaan. De acteur die de Governor speelt is een miscast. Eerder iritant dan angstaanjagend, terwijl de governor uit de boeken een echte griezel is. Het verhaal wordt af en toe echt ongeloofwaardig, denk aan het moment dat ze woodbury binnenvielen om maggie te bevrijden en niet de hele stad hoeven af te zoeken, omdat juist op dat moment in de barak wordt geschoten en daardoor weten waar ze moeten zijn.
Hoe erg moet je seizoen 2 dan wel niet gevonden hebben?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 20:07 schreef cluelezz het volgende:
seizoen 3 = was geen reet aan. Vreselijk wat ze met de serie hebben gedaan. De acteur die de Governor speelt is een miscast. Eerder iritant dan angstaanjagend, terwijl de governor uit de boeken een echte griezel is. Het verhaal wordt af en toe echt ongeloofwaardig, denk aan het moment dat ze woodbury binnenvielen om maggie te bevrijden en niet de hele stad hoeven af te zoeken, omdat juist op dat moment in de barak wordt geschoten en daardoor weten waar ze moeten zijn.
En nog steeds geen wasmachine.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste foto van seizoen 4.![]()
Al zegt het niet veel.
Alsof seizoen 1 zo goed wasquote:Op zondag 5 mei 2013 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
Gale Ann Hurd over Scott Gimple( showrunner s4 ): "He wants to get back to the classic roots of Frank Darabont's season 1"
Hoop voor seizoen 4
Oei, Zombie-Lori op de achtergrond die achter Rick aan blijft hobbelen ( heeeel seizoen 4 )quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
Al zegt het niet veel.
Lori had andere kleren aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oei, Zombie-Lori op de achtergrond die achter Rick aan blijft hobbelen ( heeeel seizoen 4 )
Klopt, maar Rick heeft haar een jasje aangedaan tegen de kouquote:
Wat lief van hemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Klopt, maar Rick heeft haar een jasje aangedaan tegen de kou
RIICKKKK!!!! BEHIND YOU!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
Al zegt het niet veel.
Netjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Binnen 4 dagen alle 3 de seizoenen gekeken
Verkapte tvp
Het is in ieder geval geen foto in die gevangenis, dat is het positieve eraan.quote:Op zondag 12 mei 2013 11:45 schreef Vasiliov het volgende:
[ afbeelding ]
Al zegt het niet veel.
Maar net buiten de hekken van de gevangenis heb je al een bos, dus wie zegt dat Rick daar niet staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen foto in die gevangenis, dat is het positieve eraan.
Ergens wil ik ze wel weer op de vlucht zien, maar met die lading ouwetjes uit Woodbury zie ik dat niet zo snel gebeuren. Of dat ze maar een heel kort stukje op de vlucht gaan.quote:Platbranden / overlopen die hap en weer opgejaagd worden zoals het hoort.
Die oudjes zijn geen probleem. Er kan zo een tijdsprong in het verhaal zitten dat de oudjes zijn omgekomen of iets.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar net buiten de hekken van de gevangenis heb je al een bos, dus wie zegt dat Rick daar niet staat..
[..]
Ergens wil ik ze wel weer op de vlucht zien, maar met die lading ouwetjes uit Woodbury zie ik dat niet zo snel gebeuren. Of dat ze maar een heel kort stukje op de vlucht gaan.
Massale zelfmoord zoals in Jonestown omdat ze de zombieplaag niet meer zagen zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die oudjes zijn geen probleem. Er kan zo een tijdsprong in het verhaal zitten dat de oudjes zijn omgekomen of iets.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
Massale zelfmoord zoals in Jonestown omdat ze de zombieplaag niet meer zagen zitten.
Eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval geen foto in die gevangenis, dat is het positieve eraan.
Platbranden / overlopen die hap en weer opgejaagd worden zoals het hoort.
Hoe vaak die regisseur zulke shit al niet heeft gezegd en het een flinke domper werdquote:Op zondag 5 mei 2013 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
Gale Ann Hurd over Scott Gimple( showrunner s4 ): "He wants to get back to the classic roots of Frank Darabont's season 1"
Hoop voor seizoen 4
Seizoen 1 was dan ook niet zo spetterend, op de pilot na.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Hoe vaak die regisseur zulke shit al niet heeft gezegd en het een flinke domper werd
Seizoen 1 was best goed. Al was het vergeleken met de pilot idd niet zo bijzonder. Maar het had wel veel meer variatie dan in seizoen 2 en 3.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Seizoen 1 was dan ook niet zo spetterend, op de pilot na.
Ik heb mij er ook goed mee vermaakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Seizoen 1 was best goed. Al was het vergeleken met de pilot idd niet zo bijzonder. Maar het had wel veel meer variatie dan in seizoen 2 en 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Stefan op 22-05-2013 12:02:59 ]Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Tuurlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Al eerder gepost. Misschien kun je het in een spoiler doen? Scheelt scrollen.
quote:
Nice, weinig goede tijden slechte tijden taferelen en veel zombies. Precies zoals het hoort!quote:
Alles valt bij jou tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:57 schreef opreis het volgende:
Trailer ziet er vet uit, maar dan kan het seizoen eigenlijk alleen nog maar tegenvallen. Hoe dan ook zin in
Zin in!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |