Ze richten zich volgens de tekst op groeimarkten. Als voorbeeld word India genoemd. Maar ze willen alle soorten buitenlandse studenten naar hun universiteiten halen. Niet alleen studenten uit India.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dan heb je de tekst niet begrepenHet werd duidelijk dat China nu niet meer een groeimarkt is, dus moeten ze zich specifiek richten op India. Het gaat dus wel degelijk om Indiase studenten.
Oh, grappig, bijna jaargenoten geweestquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:19 schreef PowerData het volgende:
[..]
Haha, dank je. Jij?
Ik blijf toch in Nederland, econometrie in Rotterdam. Wellicht nog een tweede studie. En weet jij al wat je gaat doen?
Ah, blurbs had ik dan toch op moeten zoeken denk ik. Dan nog wordt het niet helemaal specifiek genoemd, maar zo is het wel al een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef PowerData het volgende:
[..]
Reclame: blurbs zijn van die soort folders van universiteiten. 21 kijk ik even naar
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wel van snel laten zien ja, niet hiervan:
...and the Yahoo search engine wants to take your sex and age into account.
Hierbij worden zoekresultaten ook al 'tailored' op basis van je profiel.
Leuke is dat ik het opgezocht heb, maar dat het niet in het woordenboek stond.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ah, blurbs had ik dan toch op moeten zoeken denk ik. Dan nog wordt het niet helemaal specifiek genoemd, maar zo is het wel al een stuk duidelijker.
Het werd wel specifiek genoemd. Er stond dat de blurbs allemaal teveel op elkaar leken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ah, blurbs had ik dan toch op moeten zoeken denk ik. Dan nog wordt het niet helemaal specifiek genoemd, maar zo is het wel al een stuk duidelijker.
Ik heb de precieze vraag hier niet, kun je die even citeren?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ze richten zich volgens de tekst op groeimarkten. Als voorbeeld word India genoemd. Maar ze willen alle soorten buitenlandse studenten naar hun universiteiten halen. Niet alleen studenten uit India.
Dat staat gewoon niet in de tekst.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef ShortyGirl het volgende:
Vraag 18
Local people might find it harder to sell their own crops.
Had ik ook als waar =.=
Ik heb 28 a 29 punten, dus ben wel tevreden.
Maar omdat de teksten zo makkelijk waren had ik hoger verwacht.
Blurbs staat niet in mijn woordenboek en op google translate dus die vraag had ik sowieso fout.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Neraice het volgende:
[..]
Echt niet? Bij mij stond t wel in het woordenboek.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Blurbs staat niet in mijn woordenboek en op google translate dus die vraag had ik sowieso fout.
"But more could be done"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik heb de precieze vraag hier niet, kun je die even citeren?
Meer studenten uit India binnenhalen. Die was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
"But more could be done"
Om welk resultaat te bereiken?
Heb ik ook, wordt in ieder geval door mijn lerares vastwel goed gerekendquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:20 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Bij vraag 25 had ik: "Onderscheid tussen mensen die Britse nationaliteit hebben en mensen die in het buitenland zijn geboren"
Antwoordmodel zegt: ""(het onderscheid tussen) geboorteplaats en nationaliteit"
Antwoordmodel focust dus meer op de dingen zelf, en ik zei dat het om de mensen ging.
Zou het goed zijn?
Haha. Ja, heb gekeken naar dat programma, maar dat jaartje extra gebruik ik liever voor een master o.i.d. Daarbij is het mrs-drs programma volgens mij enkel voor bedrijfseconomie, en dat spreekt me toch wat minder aan (met vakken als marketing ed).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Push. het volgende:
[..]
Oh, grappig, bijna jaargenoten geweest. Check het mrs.-drs programma, kan wel interessant voor je zijn. Blijf ook in Nederland. Had een negen te weinig voor Cambridge
. Ga nu University College in Maastricht doen, ben al aangenomen.
21 had ik ook fout. Ik struikelde over dat er niets werd gezegd over dat historici het met elkaar oneens waren, dus ik had B.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:21 schreef Neraice het volgende:
[..]
Het resultaat is toch niet om alleen studenten uit India binnen te krijgen. Het resultaat is meer buitenlandse studenten binnen krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Neraice het volgende:
[..]
Meer studenten uit India binnenhalen. Die was wel duidelijk toch?
Lekker care wat charlot vind. Als het nou een leraar was.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
http://www.scholieren.com(...)els-van-prima-niveau Het examen was dus goed te doen. Ik verwacht dus een norm van 0,2
Nee ik kon het ook niet letterlijk vinden eigenlijk, maar omdat ze het hadden over dat het voordelen bied omdat ze het dan niet via de open markt moesten verkopen, en omdat er ook nog is might stond. Maarja niks meer aan te doenquote:
Ja precies dat had ik dus ook. Maar snap nog steeds niet hoe dat nou het antwoord kan zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef PowerData het volgende:
[..]
[..]
21 had ik ook fout. Ik struikelde over dat er niets werd gezegd over dat historici het met elkaar oneens waren, dus ik had B.
Thanks!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Proficiat !!!! Haalt je CE gemiddelde erg omhoog
In de alinea daarvoor gaat het om de pogingen om specifiek Indiase studenten naar het Westen/UK te krijgen. Het gaat over de visa die niet makkelijk verstrekt worden en pogingen om partners te worden met universiteiten daar. Specifiek India dus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
"But more could be done"
Om welk resultaat te bereiken?
The fact speak only when the historian calls them. Daaruit kon je het opmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja precies dat had ik dus ook. Maar snap nog steeds niet hoe dat nou het antwoord kan zijn.
Je hebt iets over het hoofd gezien, zie laatste kopje. Docent Engels Mariëlle Krijger was blij met het niveau. "Het examen was zeker niet te moeilijk, maar ook zeker niet te makkelijk. Ik vond het niveau precies goed voor de vwo'ers. In de vijfde en zesde tekst zat wat moeilijke vocabulaire en ik denk dat leerlingen deze teksten daarom zwaar vonden. De vraagstelling van het examen vond ik zeer helder geformuleerd. Al met al: een prima vwo-examen."quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Lekker care wat charlot vind. Als het nou een leraar was.
Daar kan je toch niet uit opmaken dat er onderling vaak discussie is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
The fact speak only when the historian calls them. Daaruit kon je het opmaken.
Tussen 25-27 punten, dus ik denk wel dat ik het heb gehaaldquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:25 schreef Nafi het volgende:
[..]
Thanks!
Hoeveel punten heb jij nu? Is die 5,2 gehaald?
Daar was mijn brein het ook compleet mee eens. Ik had antwoord B - en heb A direct weggekruist met een opgetrokken wenkbrauw.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet uit opmaken dat er onderling vaak discussie is?
Daaruit kan je opmaken dat de historici het onderling niet altijd eens zijn. Het was een wat lastigere vraag maar je kon het wel uit de tekst op maken. Niet elke historici benoemt dezelfde punten kan je uit de zin opmaken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet uit opmaken dat er onderling vaak discussie is?
Dan heb je een n-term van 0,1 nodig, zit er zeker wel inquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Tussen 25-27 punten, dus ik denk wel dat ik het heb gehaald
Wel op Google Translate.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:22 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Blurbs staat niet in mijn woordenboek en op google translate dus die vraag had ik sowieso fout.
“The facts speak only when thequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:28 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Daaruit kan je opmaken dat de historici het onderling niet altijd eens zijn. Het was een wat lastigere vraag maar je kon het wel uit de tekst op maken. Niet elke historici benoemt dezelfde punten kan je uit de zin opmaken.
Als je het niet wilt begrijpen dan ga ik het ook niet uitleggen. Je weet zelf best wat ik bedoel. Dat alle historici onder één naam worden genoemd wil nog niet zeggen dat ze allemaal dezelfde feiten kiezen. En als niet iedereen dezelfde feiten kiest is er dus onderling discussie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:31 schreef Neraice het volgende:
[..]
“The facts speak only when the
historian calls on them. It is he who
decides to which facts to give the
floor, and in what order or context ...
Hier staat echt niks in over onderlinge discussie hoor. Hier worden gewoon alle historici onder één naam genoemd.
Ik snap oprecht niet hoe je hieruit op moet maken dat er vaak onenigheid is over de significantie van bepaalde feiten bij historici onderling.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Als je het niet wilt begrijpen dan ga ik het ook niet uitleggen. Je weet zelf best wat ik bedoel. Dat alle historici onder één naam worden genoemd wil nog niet zeggen dat ze allemaal dezelfde feiten kiezen.
Je hoort 3 mensen iets zeggen en dus is het goed te doen? Nederlands ging zeker ook niet zo goed bij jouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef Nutkicker22 het volgende:
http://www.scholieren.com(...)els-van-prima-niveau Het examen was dus goed te doen. Ik verwacht dus een norm van 0,2
Hij zegt letterlijk vertaald. Het feit is alleen belangrijk wanneer een historici er waarde aan geeft. En dat de historici dat zelf kan bepalen. Dan zie je toch dat er verschil in opvatting onder de historici is. Lijkt mij nogal sterk dat historici met zijn alleen hetzelfde denken als vwo-er moet je dat ook wel weten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:33 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet hoe je hieruit op moet maken dat er vaak onenigheid is over de significantie van bepaalde feiten bij historici onderling.
Ik snap heus wel dat er in de praktijk verschil in opvatting is. Mijns inziens werd dit punt gemaakt om te laten zien dat men niet teveel waarde moet hechten aan historische feiten omdat de significantie daarvan door historici is bepaald, niet dat historici onder elkaar het vaak met elkaar oneens zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk vertaald. Het feit is alleen belangrijk wanneer een historici er waarde aan geeft. En dat de historici dat zelf kan bepalen. Dan zie je toch dat er verschil in opvatting onder de historici is. Lijkt mij nogal sterk dat historici met zijn alleen hetzelfde denken als vwo-er moet je dat ook wel weten.
Ik ben nog niet overtuigd, vind het erg vergezocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:38 schreef Nafi het volgende:
Ja zeurminator heeft gelijk, dacht ook eerst alleen dat het B kon zijn maar nu je het zegt is het wel logisch ja.
Dat kan dan heb je het verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Neraice het volgende:
e praktijk verschil in opvatting is. Mijns inziens werd dit punt gemaakt om te laten zien dat men niet teveel waarde moet hechten aan historische feiten omdat de significantie daarvan door historici is bepaald, niet dat historici onder elkaar het vaak met elkaar on
Die andere twee waren het iig niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:39 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd, vind het erg vergezocht.
Snap ik persoonlijk ook niet waarom dat zo is. Ik kan het iig niet terugvinden in de tekst. Misschien een klacht waard. Het werk specifiek wordt naar mijn inziens niet over gesproken.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef Neraice het volgende:
Andere vraag dan: wat vinden jullie van 26, punt 2?
Nee precies dat dacht ik ook. En dan nog, als er uit die papers niet op te maken valt wat de aard van het werk is betekent dit nog niet dat er ook daadwerkelijk veel onbekend over is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:44 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Snap ik persoonlijk ook niet waarom dat zo is. Ik kan het iig niet terugvinden in de tekst. Misschien een klacht waard. Het werk specifiek wordt naar mijn inziens niet over gesproken.
Ja ik had hem wel, maar hij kwam idd niet letterlijk terug, meer tussen de regels ergens door. Ik ga ff zoeken voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:41 schreef Neraice het volgende:
Andere vraag dan: wat vinden jullie van 26, punt 2?
Dan hoeft het toch niet per se onbekend te zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef De-Haas het volgende:
Alinea 8:
The trouble is,
this does not tell us an awful lot
about “new” jobs or how immigrants
are faring in the job market
compared with Britons.
Ja. Dat zegt dus niet dat er veel onduidelijk is over het werk van immigranten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef De-Haas het volgende:
Alinea 8:
The trouble is,
this does not tell us an awful lot
about “new” jobs or how immigrants
are faring in the job market
compared with Britons.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet per se onbekend te zijn?
Ik had geredeneerd dat als het wel bekend was, dat de schrijver het wel als argument gebruikt had.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet per se onbekend te zijn?
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef De-Haas het volgende:
Er staat dat het niet veel zegt over het nieuwe werk (dat immigranten dus voornamelijk doen).
Klopt maar het ging om wat er volgens de alinea's 8 en 9 het geval was. Ik snap je punt maar ik denk niet dat dit gaat lukken, maar probeer het maar met een klachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.
Hoeveel punten had je btw gehaald?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.
32 van de 44 punten hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Zo dat is een flinke spreiding, open vragen buiten beschouwing gelaten ofzo?
Mijn spreiding bedraagt 0 man. maximaal aantal punten is 44quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Mijn vraag was hoe je aan zo een grote spreiding in punten komt.
38, dus heb eigenlijk niks te klagen. Ben het gewoon niet eens met het antwoordmodel op sommige punten. Jij?quote:
O zo, sorry ik dacht dat je bedoelde tussen 32 en 44.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn spreiding bedraagt 0 man. maximaal aantal punten is 44
Ja ook 38. Netjes hoor. Wat sta je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
38, dus heb eigenlijk niks te klagen. Ben het gewoon niet eens met het antwoordmodel op sommige punten. Jij?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Mijn vraag was hoe je aan zo een grote spreiding in punten komt.
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9quote:
Met een n-term van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9Et toi?
Ik sta 6.8 maar de Engels sectie bij ons op school heeft flink lopen haten op de SE's. In de jaarlaag maar 3 mensen boven 7.5quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9Et toi?
Geen idee, ga ervan uit dat ik met 38 punten wel een 7.3 heb.quote:
Ja met een nterm van 0,0 heb je nog 7,8.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Neraice het volgende:
[..]
Geen idee, ga ervan uit dat ik met 38 punten wel een 7.3 heb.
Hopen op een 9,3 dan maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja met een nterm van 0,0 heb je nog 7,8.
Hahaha dan moet de n-term echt wel hoog liggen, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Klaar voor wiskunde al?quote:
Bijna, ben gewoon alles aan het oefenen. Leren kan toch niet echt verder. Ben er niet zo'n held in dus hopen op het beste (bewijzenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Hahaha dan moet de n-term echt wel hoog liggen, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Klaar voor wiskunde al?
Meisje bij mij uit de klas had 13 puntenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Ac1995 het volgende:
Zijn er ook mensen die het verkloot hebben? 18 punten...
Ik snap dat jij er niks van snaptquote:
Ah, oke. Dacht misschien wel leuk, is wat uitdagender. Klopt, is economie en recht inderdaad. Had je je uiteindelijk nog wel aangemeld of helemaal niet meer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef PowerData het volgende:
[..]
Haha. Ja, heb gekeken naar dat programma, maar dat jaartje extra gebruik ik liever voor een master o.i.d. Daarbij is het mrs-drs programma volgens mij enkel voor bedrijfseconomie, en dat spreekt me toch wat minder aan (met vakken als marketing ed).![]()
Wel vervelend van Cambridge dan.. Kun je niet als de examens heel goed gaan vragen of ze het kunnen herzien? Maarja, anders is er altijd nog de masterfase, en UC is ook leuk
[..]
21 had ik ook fout. Ik struikelde over dat er niets werd gezegd over dat historici het met elkaar oneens waren, dus ik had B.
Agree to disagree dan maarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik snap dat jij er niks van snapt. Beetje lastig praten tegen iemand die niet wil luisteren. Je interpreteert 1) de zin verkeerd en 2) het woord 'even'. Maar als je dan blijft door drammen dat jouw antwoord goed is, mij een zorg.
Ja, klopt, maar dan lijkt iets me als econometrie + psychologie leuker.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Ah, oke. Dacht misschien wel leuk, is wat uitdagender. Klopt, is economie en recht inderdaad. Had je je uiteindelijk nog wel aangemeld of helemaal niet meer?
Ja, kan nog wel. Maar dan moet ik over een half jaar starten. En op het moment zijn m'n cijfers toch niet meer 'top'. Doe het nu rustiger aan en ga slagen met ~7,5 gemiddeld naar verwachting. Ook wel lekker, zonder druk van een offer.
Wil je bij een IB gaan werken?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef PowerData het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dan lijkt iets me als econometrie + psychologie leuker.Heb me uiteindelijk niet eens aangemeld nee, gezien ik toch besloot eerst naar Rotterdam te gaan. Daar uitblinken en dan zijn er altijd nog mogelijkheden (IB of HYPS en Oxbridge).
Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Wel fijn nu eigenlijk dat die druk een beetje weg is, en ik zal inderdaad waarschijnlijk ook richting de 7,5 - 8 gaan.
Yup. Of een PE-firma.quote:
Netjes. Dan ga je zeker via de EUR?quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit las ik op scholieren.com:
"Ook Lisa Ruigrok had moeite met bepaalde teksten. Zo vond ze het vervelend dat er veel wetenschappelijke teksten in het examen zaten."
Over het Engels examen.
No shit je zit op het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs. Echt dit soort mensen.![]()
Nuja, de wens op zich is niet per sé netjes, maar toch bedankt, haha. Ik ga inderdaad in Rotterdam studeren.quote:
Ik vind het wel tof. IB lijkt mij ook wel wat maar dan moet ik wel gaan knallen op de uni, heb te weinig gedaan op het vwo. Weet ook niet of het iets voor mij is.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef PowerData het volgende:
[..]
Nuja, de wens op zich is niet per sé netjes, maar toch bedankt, haha. Ik ga inderdaad in Rotterdam studeren.
'Ruigrok'quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Thezeurminator het volgende:
Dit las ik op scholieren.com:
"Ook Lisa Ruigrok had moeite met bepaalde teksten. Zo vond ze het vervelend dat er veel wetenschappelijke teksten in het examen zaten."
Over het Engels examen.
No shit je zit op het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs. Echt dit soort mensen.![]()
Dit soort reacties zie je echt teveel op FOK, heel irritant.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef Romanus het volgende:
dat soort mensen zitten dus op het VWO omdat ze 24/7 leren. Niet omdat ze daadwerkelijk intelligent zijn
ja is toch ook gewoon een stomme klacht. Ook al een klacht gezien dat op het Frans examen er wel erg veel vragen in het Frans waren. Goh wat verwacht je dan...quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Dit soort reacties zie je echt teveel op FOK, heel irritant.
Ja natuurlijk, maar dat betekent niet gelijk dat je niet op 't vwo thuis hoort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Romanus het volgende:
ja is toch ook gewoon een stomme klacht. Ook al een klacht gezien dat op het Frans examen er wel erg veel vragen in het Frans waren. Goh wat verwacht je dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |