abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126822327
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:09 schreef Neraice het volgende:

[..]

Geen idee, ga ervan uit dat ik met 38 punten wel een 7.3 heb.
Ja met een nterm van 0,0 heb je nog 7,8.
pi_126822441
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:10 schreef De-Haas het volgende:

[..]

Ja met een nterm van 0,0 heb je nog 7,8.
Hopen op een 9,3 dan maar :P
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_126822486
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:11 schreef Neraice het volgende:

[..]

Hopen op een 9,3 dan maar :P
Hahaha dan moet de n-term echt wel hoog liggen, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Klaar voor wiskunde al?
pi_126822593
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:12 schreef De-Haas het volgende:

[..]

Hahaha dan moet de n-term echt wel hoog liggen, gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Klaar voor wiskunde al?
Bijna, ben gewoon alles aan het oefenen. Leren kan toch niet echt verder. Ben er niet zo'n held in dus hopen op het beste (bewijzen :X).
pi_126823900
Zijn er ook mensen die het verkloot hebben? 18 punten...
  dinsdag 21 mei 2013 @ 20:27:17 #281
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_126827759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 19:31 schreef Ac1995 het volgende:
Zijn er ook mensen die het verkloot hebben? 18 punten...
Meisje bij mij uit de klas had 13 punten
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_126827984
Ben tevreden, 39 punten, had op meer gehoopt. Vind vraag 18 punt 2 wel vreemd. Heb de volgende klacht gestuurd:
/ Vraag 18 punt 2.

Het determineren van het antwoord moet men baseren op alinea's 9 t/m 12.

In alinea 10 staat: ''Leaseholders might press for better tax situations for farmers, while host countries could insist on local hiring.''

Het woord ''while'' geeft in deze passage weer dat de eerder genoemde ''farmers'' niet 'locals' zijn. Er is namelijk een tegenstelling tussen de "farmers" van de leaseholders en de "local people", beide zijn uiteraard mensen dus het verschil zit hem tussen local en niet local.

Er is wel degelijk sprake van: Foreign investors might negotiate tax relief for people, maar niet voor "local people".

Het antwoord wat hieruit zou moeten volgen is: niet, in het correctiemodel staat echter: wel./

Kan me overigens ook niet helemaal vinden in 21 en 26 punt 2 :/. Nu op naar wiskunde!
pi_126828140
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 20:27 schreef LDS het volgende:

[..]

Meisje bij mij uit de klas had 13 punten
voel me al wat beter
pi_126832332
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:23 schreef Neraice het volgende:

[..]

Snap je wel wat ik bedoel?
Ik snap dat jij er niks van snapt :'). Beetje lastig praten tegen iemand die niet wil luisteren. Je interpreteert 1) de zin verkeerd en 2) het woord 'even'. Maar als je dan blijft door drammen dat jouw antwoord goed is, mij een zorg.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_126832477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:24 schreef PowerData het volgende:

[..]

Haha. Ja, heb gekeken naar dat programma, maar dat jaartje extra gebruik ik liever voor een master o.i.d. Daarbij is het mrs-drs programma volgens mij enkel voor bedrijfseconomie, en dat spreekt me toch wat minder aan (met vakken als marketing ed). ;)

Wel vervelend van Cambridge dan.. Kun je niet als de examens heel goed gaan vragen of ze het kunnen herzien? Maarja, anders is er altijd nog de masterfase, en UC is ook leuk :)

[..]

21 had ik ook fout. Ik struikelde over dat er niets werd gezegd over dat historici het met elkaar oneens waren, dus ik had B.
Ah, oke. Dacht misschien wel leuk, is wat uitdagender. Klopt, is economie en recht inderdaad. Had je je uiteindelijk nog wel aangemeld of helemaal niet meer?

Ja, kan nog wel. Maar dan moet ik over een half jaar starten. En op het moment zijn m'n cijfers toch niet meer 'top'. Doe het nu rustiger aan en ga slagen met ~7,5 gemiddeld naar verwachting. Ook wel lekker, zonder druk van een offer.
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_126833174
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Push. het volgende:

[..]

Ik snap dat jij er niks van snapt :'). Beetje lastig praten tegen iemand die niet wil luisteren. Je interpreteert 1) de zin verkeerd en 2) het woord 'even'. Maar als je dan blijft door drammen dat jouw antwoord goed is, mij een zorg.
Agree to disagree dan maar :P
pi_126835624
Rond de 35 punten. Beetje lang geluld bij open vragen dus wss nog een paar puntjes erbij, maar durfde ze niet mee te tellen :P
pi_126836081
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 21:54 schreef Push. het volgende:

[..]

Ah, oke. Dacht misschien wel leuk, is wat uitdagender. Klopt, is economie en recht inderdaad. Had je je uiteindelijk nog wel aangemeld of helemaal niet meer?

Ja, kan nog wel. Maar dan moet ik over een half jaar starten. En op het moment zijn m'n cijfers toch niet meer 'top'. Doe het nu rustiger aan en ga slagen met ~7,5 gemiddeld naar verwachting. Ook wel lekker, zonder druk van een offer.
Ja, klopt, maar dan lijkt iets me als econometrie + psychologie leuker. :) Heb me uiteindelijk niet eens aangemeld nee, gezien ik toch besloot eerst naar Rotterdam te gaan. Daar uitblinken en dan zijn er altijd nog mogelijkheden (IB of HYPS en Oxbridge).

Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Wel fijn nu eigenlijk dat die druk een beetje weg is, en ik zal inderdaad waarschijnlijk ook richting de 7,5 - 8 gaan. :)
“I'm not about caring; I'm about winning.”
- Harvey Specter
“Take a step back, look at the bigger picture.”
pi_126836614
Dit las ik op scholieren.com:

"Ook Lisa Ruigrok had moeite met bepaalde teksten. Zo vond ze het vervelend dat er veel wetenschappelijke teksten in het examen zaten."

Over het Engels examen.

No shit je zit op het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs. Echt dit soort mensen. :') :')
pi_126837692
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:48 schreef PowerData het volgende:

[..]

Ja, klopt, maar dan lijkt iets me als econometrie + psychologie leuker. :) Heb me uiteindelijk niet eens aangemeld nee, gezien ik toch besloot eerst naar Rotterdam te gaan. Daar uitblinken en dan zijn er altijd nog mogelijkheden (IB of HYPS en Oxbridge).

Ik zit een beetje in dezelfde situatie als jij. Wel fijn nu eigenlijk dat die druk een beetje weg is, en ik zal inderdaad waarschijnlijk ook richting de 7,5 - 8 gaan. :)
Wil je bij een IB gaan werken?
pi_126838794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Neraice het volgende:

[..]

Wil je bij een IB gaan werken?
Yup. Of een PE-firma.
- Harvey Specter
pi_126838842
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:33 schreef PowerData het volgende:

[..]

Yup. Of een PE-firma.
Netjes. Dan ga je zeker via de EUR?
pi_126838892
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Thezeurminator het volgende:

"Ook Lisa Ruigrok had moeite met bepaalde teksten. Zo vond ze het vervelend dat er veel wetenschappelijke teksten in het examen zaten."

Over het Engels examen.

No shit je zit op het voorbereidend wetenschappelijk onderwijs. Echt dit soort mensen. :') :')
:') dat soort mensen zitten dus op het VWO omdat ze 24/7 leren. Niet omdat ze daadwerkelijk intelligent zijn
pi_126838973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:34 schreef Neraice het volgende:

[..]

Netjes. Dan ga je zeker via de EUR?
Nuja, de wens op zich is niet per sé netjes, maar toch bedankt, haha. Ik ga inderdaad in Rotterdam studeren. :)
- Harvey Specter
pi_126839055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef PowerData het volgende:

[..]

Nuja, de wens op zich is niet per sé netjes, maar toch bedankt, haha. Ik ga inderdaad in Rotterdam studeren. :)
Ik vind het wel tof. IB lijkt mij ook wel wat maar dan moet ik wel gaan knallen op de uni, heb te weinig gedaan op het vwo. Weet ook niet of het iets voor mij is.
pi_126840507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Thezeurminator het volgende:

Over het Engels examen.

'Ruigrok' :')
pi_126846819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 23:35 schreef Romanus het volgende:
dat soort mensen zitten dus op het VWO omdat ze 24/7 leren. Niet omdat ze daadwerkelijk intelligent zijn
Dit soort reacties zie je echt teveel op FOK, heel irritant.
pi_126848242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:10 schreef ShortyGirl het volgende:

[..]

Dit soort reacties zie je echt teveel op FOK, heel irritant.
ja is toch ook gewoon een stomme klacht. Ook al een klacht gezien dat op het Frans examen er wel erg veel vragen in het Frans waren. Goh wat verwacht je dan...
pi_126848543
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Romanus het volgende:
ja is toch ook gewoon een stomme klacht. Ook al een klacht gezien dat op het Frans examen er wel erg veel vragen in het Frans waren. Goh wat verwacht je dan...
Ja natuurlijk, maar dat betekent niet gelijk dat je niet op 't vwo thuis hoort.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:03:48 #300
403538 undifined1
Tsja, wat zal ik zeggen?
pi_126850671
Als je niet op het vwo thuishoort, haal je het echt niet tot de 6e hoor.
Praat mar Frysk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')