Ja. Dat zegt dus niet dat er veel onduidelijk is over het werk van immigranten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:47 schreef De-Haas het volgende:
Alinea 8:
The trouble is,
this does not tell us an awful lot
about “new” jobs or how immigrants
are faring in the job market
compared with Britons.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet per se onbekend te zijn?
Ik had geredeneerd dat als het wel bekend was, dat de schrijver het wel als argument gebruikt had.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:48 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet per se onbekend te zijn?
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef De-Haas het volgende:
Er staat dat het niet veel zegt over het nieuwe werk (dat immigranten dus voornamelijk doen).
Klopt maar het ging om wat er volgens de alinea's 8 en 9 het geval was. Ik snap je punt maar ik denk niet dat dit gaat lukken, maar probeer het maar met een klachtquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.
Hoeveel punten had je btw gehaald?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ja de papers zeggen er niet veel over. Betekent niet dat er ook veel onduidelijkheid is over het werk van immigranten.
32 van de 44 punten hier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:01 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Zo dat is een flinke spreiding, open vragen buiten beschouwing gelaten ofzo?
Mijn spreiding bedraagt 0 man. maximaal aantal punten is 44quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Mijn vraag was hoe je aan zo een grote spreiding in punten komt.
38, dus heb eigenlijk niks te klagen. Ben het gewoon niet eens met het antwoordmodel op sommige punten. Jij?quote:
O zo, sorry ik dacht dat je bedoelde tussen 32 en 44.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mijn spreiding bedraagt 0 man. maximaal aantal punten is 44
Ja ook 38. Netjes hoor. Wat sta je?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:06 schreef Neraice het volgende:
[..]
38, dus heb eigenlijk niks te klagen. Ben het gewoon niet eens met het antwoordmodel op sommige punten. Jij?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:04 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja dat zei je al. Mijn vraag was hoe je aan zo een grote spreiding in punten komt.
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9quote:
Met een n-term van?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9Et toi?
Ik sta 6.8 maar de Engels sectie bij ons op school heeft flink lopen haten op de SE's. In de jaarlaag maar 3 mensen boven 7.5quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:07 schreef Neraice het volgende:
[..]
7.7, dus een 8 op m'n eindlijst. Ging eigenlijk voor de 9Et toi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |