Maar je ziet toch dat de plaatsing van even dan niet klopt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef PowerData het volgende:
[..]
So Google will soon be returning search results before you have finished typing the query, based on
what is most likely, and the Yahoo search engine wants to take your sex and age into account (18 September, p19). Your previous online behaviour, including social networking, might even be used to [29] search results.
Duidelijk dat hier tailor moet staan. Het gaat eerst over wat het meest waarschijnlijke is, en daarna dat zelfs jouw internetgedrag kan worden meegenomen.
Ehhhh nee. Even betekent zelfs. Tailor is dus een overtreffende trap van het doorvoeren van personalisering in de zoekmachines. Even duidt geen tegengesteld verband aan, daar zit je fout.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef Neraice het volgende:
[..]
"Your previous online behaviour, including social networking, might even be used to - 29 - search results. "
Komt door de plaatsing van het woordje even. Door deze hier te plaatsen moet er bij 29 een overtreffend betekenis staan, en tailor is overeenkomstig met wat ervoor komt. Dit zou een correcte zin zijn geweest met tailor:
"Even your previous online behaviour, including social networking, might be used to tailor search results. "
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Blijf vraag 37 suggestief vinden. Alsof ze alleen maar meer doen voor de Indiase studenten dat doen ze toch voor alle buitenlandse studenten.
Netjes wel. Ga je nog richting de UK of blijf je in Nederland?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef PowerData het volgende:
[..]
38. Paar stomme fouten, maar ach, prima dit.
Tailor is exact hetzelfde als doorvoeren van personalisering.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Ehhhh nee. Even betekent zelfs. Tailor is dus een overtreffende trap van het doorvoeren van personalisering in de zoekmachines. Even duidt geen tegengesteld verband aan, daar zit je fout.
Technisch gezien zou je daar inderdaad iets van kunnen zeggen. Het is namelijk nu alsof je internetgedrag voor meerdere dingen wordt gebruikt en zelfs voor je zoekresultaten. Maar alsnog is tailor een stuk logischer dan de andere 3 opties.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Neraice het volgende:
[..]
Maar je ziet toch dat de plaatsing van even dan niet klopt?
Had ik ook, dit stond er ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef ShortyGirl het volgende:
Vraag 26 en dan deze stelling:
A lot is unknown about the work done by immigrants.
Er stond alleen in de tekst toch dat ze uit die gegevens niks konden opmaken over wat voor werk ze doen, maar dan betekend dat toch niet dat ze dat uit andere gegevens wel kunnen, dus het hoeft toch niet per see onbekend te zijn..?
balenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dat ga je 100% niet halen. Dan heb je een N-norm van 1,4 nodig. Dit was meer een N norm 0,4.
Ik dacht dat het juist een vergelijking was, maarja ik vond ze allebei wel in de gap passen. Lastige keuzequote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:14 schreef Nafi het volgende:
[..]
As betekent alleen 'als' in een vergelijking. Anders betekent het 'terwijl/aangezien'. Moest dus if zijn.
Precies hetzelfde. Er staat toch niets over wat voor werk ze specifiek doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef ShortyGirl het volgende:
Vraag 26 en dan deze stelling:
A lot is unknown about the work done by immigrants.
Er stond alleen in de tekst toch dat ze uit die gegevens niks konden opmaken over wat voor werk ze doen, maar dan betekend dat toch niet dat ze dat uit andere gegevens wel kunnen, dus het hoeft toch niet per see onbekend te zijn..?
Ik dacht namelijk eerst ook tailor, ben daar uiteindelijk van afgestapt omdat het dan niet meer zou kloppen. Leek mij verder ook de meest logische optie hoor, daar niet van. Vind wel dat ik een punt heb eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef PowerData het volgende:
[..]
Technisch gezien zou je daar inderdaad iets van kunnen zeggen. Het is namelijk nu alsof je internetgedrag voor meerdere dingen wordt gebruikt en zelfs voor je zoekresultaten. Maar alsnog is tailor een stuk logischer dan de andere 3 opties.
Nee. Het is een overtreffende trap van het snel laten zien van zoekresultaten. Je hebt dus een kleine vernieuwing in de zoekmachines > daarna grote personalisering. Dus tailor is het overtreffende van het snel laten zien van zoekresultaten. Daar past 'even' ook bij, want de zoekmachine kan straks niet alleen je resultaten eerder laten zien , maar hij kan ze 'zelfs' personaliseren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef Neraice het volgende:
[..]
Tailor is exact hetzelfde als doorvoeren van personalisering.
Dan heb je de tekst niet begrepenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:15 schreef Thezeurminator het volgende:
Blijf vraag 37 suggestief vinden. Alsof ze alleen maar meer doen voor de Indiase studenten dat doen ze toch voor alle buitenlandse studenten.
Haha, dank je. Jij?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Netjes wel. Ga je nog richting de UK of blijf je in Nederland?
21 had ik B, moest A zijn en vraag 35 dacht ik ook van Nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Neraice het volgende:
En kan iemand vraag 21 voor mij verklaren? En de reclame bij vraag 35?
Waarom is het lopen door Caesar wel historisch significant en van 3 miljoen anderen niet. Dat is de kern > significantie van historische feiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Neraice het volgende:
Wel van snel laten zien ja, niet hiervan:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Push. het volgende:
[..]
Nee. Het is een overtreffende trap van het snel laten zien van zoekresultaten. Je hebt dus een kleine vernieuwing in de zoekmachines > daarna grote personalisering. Dus tailor is het overtreffende van het snel laten zien van zoekresultaten. Daar past 'even' ook bij, want de zoekmachine kan straks niet alleen je resultaten eerder laten zien , maar hij kan ze 'zelfs' personaliseren.
Proficiat !!!! Haalt je CE gemiddelde erg omhoogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:20 schreef Nafi het volgende:
21 had ik ook B..
Heb trouwens 36 punten dus mijn 8 gemiddeld voor Engels is binnen
Reclame: blurbs zijn van die soort folders van universiteiten. 21 kijk ik even naarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:18 schreef Neraice het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |