(punten/44)*9+n-termquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Hoe kun je dit berekenen
Heb 25 punten (Engels is niet mijn sterkste vak)
Maar de kans is heel erg aanwezig dat het eerder tussen de 5,1 en 5,6 ligt. Deze norm word niet hoger dan 0,4 lijkt mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:28 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Op www.examenklacht.nl rechts invoeren bij cijfer berekenen. Jij hebt met 25 punten tussen de 5,6 en 6,6 met een n-term van 0,5 ~ 1,5.
Dat heb ik ook, maar ik heb het niet goed gerekend. Nogmaals ik kan niet kritisch zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Vraag 27 staat er in het antwoordmodel trouwens Studenten uit India. Maar het gaat er toch om dat ze Buitenlandse studenten aantrekken en niet specifiek studenten uit India. Zou het aantrekken van buitenlandse studenten ook goed zijn?
Nee. Het ging hier specifiek om Indische studenten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:29 schreef Thezeurminator het volgende:
Vraag 27 staat er in het antwoordmodel trouwens Studenten uit India. Maar het gaat er toch om dat ze Buitenlandse studenten aantrekken en niet specifiek studenten uit India. Zou het aantrekken van buitenlandse studenten ook goed zijn?
Ja maar studenten uit India valt onder de groep buitenlandse studenten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee. Het ging hier specifiek om Indische studenten.
Ik heb hem bij mijzelf ook fout gerekend. Maar ik twijfel er nogal om.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef Ascarona het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar ik heb het niet goed gerekend. Nogmaals ik kan niet kritisch zijn.
Indisch is fout, het is Indiasequote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet te zeggen of het specifiek om Indische studenten gaat aangezien in de tekst ook andere soorten buitenlandse studenten worden genoemd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat ga je 100% niet halen. Dan heb je een N-norm van 1,4 nodig. Dit was meer een N norm 0,4.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:39 schreef Stjonal het volgende:
36 punten, tussen de 7,8 en 8,8 volgends LAKS, volgens een of ander bestand tussen de 7,4 en 9,2
oh god, ik wil echt een 8,8 dan sta ik een 9 voor Engels, dat zou zooooo handig zijn
Waar baseer je die 0,4 op? Je gevoel? De twee examens van vorig jaar waren beduidend makkelijker en die hadden een n-term van 0,6 en 0,8quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dat ga je 100% niet halen. Dan heb je een N-norm van 1,4 nodig. Dit was meer een N norm 0,4.
Ik heb nog niemand gehoord die onder de 25 punten heeft. Vond het examen vrij makkelijk. Daar baseer ik mij opquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:54 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Waar baseer je die 0,4 op? Je gevoel? De twee examens van vorig jaar waren beduidend makkelijker en die hadden een n-term van 0,6 en 0,8
Wat jij ervan vind doet er vrij weinig toe, het gaat erom hoe het is gemaakt. Natuurkunde ging bij mij heel goed en dat examen vond ik ook simpel, dat betekent echter niet dat de n-term daarom laag zal uitvallen. En dat je nu alleen maar mensen met een hoog aantal punten hoort, is vrij logisch aangezien zij dat natuurlijk graag willen delen om te laten zien dat het goed ging... Die n-term zal hoger uitvallen dan de 0,0-0,4 die mensen hier bewerenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand gehoord die onder de 25 punten heeft. Vond het examen vrij makkelijk. Daar baseer ik mij op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |