Gewoon kijken in de omzettingstabel die online staat!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:11 schreef Nachojongen het volgende:
Hoe zou je je cijfer moeten berekenen dan?
(#punten / 44) * 9 + (n-term) toch?
Ja oke, maar die is daarop gebaseerd toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Gewoon kijken in de omzettingstabel die online staat!
http://www.havovwo.nl/vwo/ven/bestanden/ven13itab.pdf geen idee wiskunde is niet echt mijn beste vak!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:12 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Ja oke, maar die is daarop gebaseerd toch?
Ja 25 sowieso 13 twijfelgeval denk het nietquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:16 schreef Quaresma7 het volgende:
Krijg je bij 25 dat ene punt als je zegt dat mensen die buiten de VK geboren zijn niet gelijk buitenlander hoeven te zijn? In het antwoordmodel: "(het onderscheid tussen) geboorteplaats en nationaliteit
En krijg je bij 13 dat ene punt als je het woord wegpikken gebruikt in plaats (zoals in het antwoordmodel) "opkopen/exploiteren"? In de tekst staat immers snap up, wat wegpikken betekent.
Ja, maar voor sommigen wordt het leven na depressie ook minder goed, dus ik denk dat in het algemeen eerder 'somewhat' geldt, dan 'significiantly'. Als je die mensen waarvan het leven slechter wordt, ook meerekent.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef nuckythompson het volgende:
lullig dat vraag 9 A is, want er staat "life may be somewhat richer", terwijl in de tekst staat "...general health all significantly improved", daarom had ik niet A gekozen.
Erg flauw idd, dat had ik ook, daar ga ik wel een klacht over indienen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:13 schreef nuckythompson het volgende:
lullig dat vraag 9 A is, want er staat "life may be somewhat richer", terwijl in de tekst staat "...general health all significantly improved", daarom had ik niet A gekozen.
30 punten join the team!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Kartmans het volgende:
Met een N-term tussen de 0,5 en 1,5 een cijfer tussen de 6,6 en 7,6. Prima.
Hoe kun je dit berekenenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:22 schreef Kartmans het volgende:
Met een N-term tussen de 0,5 en 1,5 een cijfer tussen de 6,6 en 7,6. Prima.
Op www.examenklacht.nl rechts invoeren bij cijfer berekenen. Jij hebt met 25 punten tussen de 5,6 en 6,6 met een n-term van 0,5 ~ 1,5.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Hoe kun je dit berekenen
Heb 25 punten (Engels is niet mijn sterkste vak)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |