Dit is meer vraag 39 trouwens hahaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik dacht omdat de opleiding veel waarde heeft voor de student, veel meer dan dat ze er eigenlijk voor moeten betalen. Zoiets had ik
Zoiets had ik ik ook ja. Omdat de studie zoveel waarde heeft voor een student, mag deze best wat meer betalen. Al is dit meer vraag 39quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:53 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik dacht omdat de opleiding veel waarde heeft voor de student, veel meer dan dat ze er eigenlijk voor moeten betalen. Zoiets had ik
Lul jij nouquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Xanarot het volgende:
38 punten hier. Van de 44, best ontevreden.
Vreemd, wat heb je daarvoor gebruikt?quote:
Moest een 8,6 halen om een 9 te staan op mijn eindlijst. Waarschijnlijk dus niet gehaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Lul jij nou
34 punten hier, supertevreden
Raar dan dat die al uitgaan van een N-term van minstens 0,5quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef nuckythompson het volgende:
www.examenklacht.nl en dan rechts cijfer berekenen
Ah op die manier. Tja, snap het opzich wel dan, maar alsnog is een 8 op je eindlijst iets waar velen een moord voor zouden doenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:06 schreef Xanarot het volgende:
[..]
Moest een 8,6 halen om een 9 te staan op mijn eindlijst. Waarschijnlijk dus niet gehaald.
Jaa dat was bij economie zelfs met een n van 1quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Raar dan dat die al uitgaan van een N-term van minstens 0,5
Lekker lullig als je jezelf al rijkt rekent terwijl de N term ook gewoon lager kan zijn dan...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef siedss het volgende:
[..]
Jaa dat was bij economie zelfs met een n van 1
Die was inderdaad supermakkelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef siedss het volgende:
Iemand die de 1naar laatste vraag fout heeft krijgt een euro. Als je die fout hebt kun je beter bouwvakker worden :/
Ik moest bijna hardop lachenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:08 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Die was inderdaad supermakkelijk
Heb ik met een big smile ingevuld
Precies zelfde aantal punten :p. Ik ging eigenlijk ook voor een hoger cijfer (moest een negen halen om een negen op mijn eindlijst te hebben), maar dat is (naar alle waarschijnlijkheid) dus niet gelukt. Met 38 punten ben ik uiteindelijk wel redelijk tevreden, want ik wist eigenlijk al (zeker met de lage puntenhoeveelheid en de waarschijnlijk lage n-term) dat het nauwelijks te doen was om een 9 of hoger te scoren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:03 schreef Xanarot het volgende:
38 punten hier. Van de 44, best ontevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |