abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126793187
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef ShortyGirl het volgende:
Heeft iemand nog tips voor de open vragen.. ik ben daar echt een ramp in en ik zie net dat er 11 van de 41 inzitten dit jaar..
3 van de 11 zijn van die wel/niet of juist/onjuist vragen, namelijk de 3 waar je 2 punten voor kan halen. Verder zijn open vragen vaak 'noteer de alinea waarmee ...' of 'schrijf je eerste twee woorden op van de zin die ...'. Dus ik gok dat we max 4-5 echte open vragen krijgen.
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_126793228
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:31 schreef kimm2013 het volgende:

[..]

waar kan je dat zien?
http://www2.cito.nl/vo/ex2013/VW-1002-a-13-1-s.pdf
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_126797228
bij google intypen: vwo examen engels opbouw cito
pi_126798340
Doe mij maar de open vragen. Bij veel meerkeuze twijfel ik omdat 2 of 3 van de vier antwoorden goed lijken. En ik kies altijd verkeerd. :') En dat terwijl ik het stukje tekst wel begrijp. Ik zou graag een 8 halen, maar het zal een 6 worden denk ik.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_126810911
Alweer klaar, goed te doen
pi_126811426
Inderdaad, was vrij makkelijk
pi_126811723
B,B,D,C,A,A,D,B,D, -, B, A, -, A, C, A, B -, A, D, A, D, A, D, -, -,-, 5xB, D,A, 5x-, C, A. Ben benieuwd. Iemand enig idee hoe laat de antwoorden online komen?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_126811929
ik heb dit:

B,B,D,C,D,A,C,C,A,-,B,A,-,A,C,C,B,-,A,D,A,D,A,B,-,-,-,,B,D,B,B,B,C,A,5x-,C,A
pi_126812037
Ah oke, en jij bent normaal goed in engels of?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_126812068
Ga met een 8,4 het examen in en had een examen geoefend waar ik een 9,8 voor had. heb je de antwoorden van de open vragen ook bij de hand? ik namelijk wel.

vraag 10: A new truth staat voor een accurater beeld van de desbetreffende persoon krijgen nadat deze een depressie overkomt.
vraag 13: het opkopen van grote stukken land in arme landen door beter ontwikkelde landen.
vraag 18: wel, wel, wel, niet
vraag 25: het verschil tussen een buitenlander en iemand die oorspronkelijk uit het buitenland komt maar een britse identiteit heeft.
vraag 26: wel, niet, wel, niet
vraag 27: Het feit dat buitenlanders voor werkloosheid zorgen.
vraag 35: wel, niet, niet, wel
vraag 36: They are (alinea 3)
vraag 37: om indiase studenten in Brite universiteiten te plaatsen
vraag 38: heb ik niet overgenome in klad..
vraag 39: omdat studenten meer betalen voor hun studie dan het voor de universiteit kost om de studie te accomoderen.
pi_126812266
Nee die heb ik niet ik had dit snel op mijn hand geschreven en voor de rest mocht ik niets meenemen. Ik kan wel eens even kijken.
Oh laat maar de opdrachten staan natuurlijk ook nog niet online, en zo uit mijn hoofd zou ik het niet weten. Had wel een vrij goed gevoel over de open vragen omdat ze nogal obvious waren in de meeste gevallen.
pi_126812379
Misschien dat je hier wat aan hebt omdat je wat van je eigenantwoorden herkent.
pi_126812454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Xanarot het volgende:
Ga met een 8,4 het examen in en had een examen geoefend waar ik een 9,8 voor had. heb je de antwoorden van de open vragen ook bij de hand? ik namelijk wel.

vraag 10: A new truth staat voor een accurater beeld van de desbetreffende persoon krijgen nadat deze een depressie overkomt.
vraag 13: het opkopen van grote stukken land in arme landen door beter ontwikkelde landen.
vraag 25: het verschil tussen een buitenlander en iemand die oorspronkelijk uit het buitenland komt maar een britse identiteit heeft.
vraag 39: omdat studenten meer betalen voor hun studie dan het voor de universiteit kost om de studie te accomoderen.
Bij 39 had ik; Omdat een studie vaak (veel) meer toegevoegde waarde heeft dan wat deze studie kost.
En vraag 35 had ik iets anders volgens mij niet niet niet wel of wel niet niet niet
De rest had ik overigens precies hetzelfde :)
pi_126812584
Mooi!
We zullen straks zien, volgens mij komt alles om 5 uur op http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe te staan.
pi_126812694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Xanarot het volgende:
Mooi!
We zullen straks zien, volgens mij komt alles om 5 uur op http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe te staan.
Haha true, nu eerst maar eens wiskunde onder de knie krijgen en daar gvd een 4,5 voor scoren morgen...
pi_126813842
Dit examen was gewoon een grap toch, zo simpel! Kostte me net wat meer dan een uurtje.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:13:48 #42
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_126813861
Vond hem erg goed te doen! Zaten wel paar strikvragen innwaar je even op het verkeerde been werd gezet.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_126814927
Goed te doen inderdaad, was wel net om 4 uur klaar, maar ik werk nou eenmaal sloom.
pi_126815808
Echt te makkelijk :')

quote:
Jup, heb ik allemaal ook.
38 was dacht ik dat binnenlandse studenten meer geld moesten gaan betalen. Maar weet niet zeker, heb het niet op een blaadje staan.
pi_126815981
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef _-_ het volgende:
Echt te makkelijk :')

[..]

Jup, heb ik allemaal ook.

38 was dacht ik dat binnenlandse studenten meer geld moesten gaan betalen.
38 was toch dat de uni's meer geld konden gaan vragen aan de binnenlandse studenten ?
pi_126816006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef tofastTG het volgende:

[..]

38 was toch dat de uni's meer geld konden gaan vragen aan de binnenlandse studenten ?
Dat is toch hetzelfde wat ik zeg :P
pi_126816033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dat had ik ook, ik dacht omdat de opleiding veel waarde heeft voor de student, veel meer dan dat ze er eigenlijk voor moeten betalen. Zoiets had ik :9
pi_126816039
Hmm zoiets had ik sowieso niet, weet helaas ook niet meer wat ik wel had.
pi_126816069
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef _-_ het volgende:

[..]

Dat is toch hetzelfde wat ik zeg :P
Mhm ja, ligt eraan de uni's zijn nu aan regels gebonden waardoor ze niet meer mogen vragen. Die regels moesten volgens de schrijver weg waardoor de kosten van de opleiding voor een groter gedeelte verhaald konden worden op de schrijver.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:54:15 #50
273186 ZaroX
Omfgwtfbbqhax!
pi_126816087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Goed te doen inderdaad, was wel net om 4 uur klaar, maar ik werk nou eenmaal sloom.
Same :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')