3 van de 11 zijn van die wel/niet of juist/onjuist vragen, namelijk de 3 waar je 2 punten voor kan halen. Verder zijn open vragen vaak 'noteer de alinea waarmee ...' of 'schrijf je eerste twee woorden op van de zin die ...'. Dus ik gok dat we max 4-5 echte open vragen krijgen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:57 schreef ShortyGirl het volgende:
Heeft iemand nog tips voor de open vragen.. ik ben daar echt een ramp in en ik zie net dat er 11 van de 41 inzitten dit jaar..
Bij 39 had ik; Omdat een studie vaak (veel) meer toegevoegde waarde heeft dan wat deze studie kost.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:35 schreef Xanarot het volgende:
Ga met een 8,4 het examen in en had een examen geoefend waar ik een 9,8 voor had. heb je de antwoorden van de open vragen ook bij de hand? ik namelijk wel.
vraag 10: A new truth staat voor een accurater beeld van de desbetreffende persoon krijgen nadat deze een depressie overkomt.
vraag 13: het opkopen van grote stukken land in arme landen door beter ontwikkelde landen.
vraag 18: wel, wel, wel, niet
vraag 25: het verschil tussen een buitenlander en iemand die oorspronkelijk uit het buitenland komt maar een britse identiteit heeft.
vraag 26: wel, niet, wel, niet
vraag 27: Het feit dat buitenlanders voor werkloosheid zorgen.
vraag 35: wel, niet, niet, wel
vraag 36: They are (alinea 3)
vraag 37: om indiase studenten in Brite universiteiten te plaatsen
vraag 38: heb ik niet overgenome in klad..
vraag 39: omdat studenten meer betalen voor hun studie dan het voor de universiteit kost om de studie te accomoderen.
Haha true, nu eerst maar eens wiskunde onder de knie krijgen en daar gvd een 4,5 voor scoren morgen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:46 schreef Xanarot het volgende:
Mooi!
We zullen straks zien, volgens mij komt alles om 5 uur op http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qe te staan.
Jup, heb ik allemaal ook.quote:vraag 10: A new truth staat voor een accurater beeld van de desbetreffende persoon krijgen nadat deze een depressie overkomt.
vraag 13: het opkopen van grote stukken land in arme landen door beter ontwikkelde landen.
vraag 18: wel, wel, wel, niet
vraag 25: het verschil tussen een buitenlander en iemand die oorspronkelijk uit het buitenland komt maar een britse identiteit heeft.
vraag 26: wel, niet, wel, niet
vraag 27: Het feit dat buitenlanders voor werkloosheid zorgen.
vraag 35: wel, niet, niet, wel
vraag 36: They are (alinea 3)
vraag 37: om indiase studenten in Brite universiteiten te plaatsen
vraag 38: heb ik niet overgenome in klad..
vraag 39: omdat studenten meer betalen voor hun studie dan het voor de universiteit kost om de studie te accomoderen.
38 was toch dat de uni's meer geld konden gaan vragen aan de binnenlandse studenten ?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:49 schreef _-_ het volgende:
Echt te makkelijk
[..]
Jup, heb ik allemaal ook.
38 was dacht ik dat binnenlandse studenten meer geld moesten gaan betalen.
Dat is toch hetzelfde wat ik zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
38 was toch dat de uni's meer geld konden gaan vragen aan de binnenlandse studenten ?
Dat had ik ook, ik dacht omdat de opleiding veel waarde heeft voor de student, veel meer dan dat ze er eigenlijk voor moeten betalen. Zoiets had ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
38 was toch dat de uni's meer geld konden gaan vragen aan de binnenlandse studenten ?
Mhm ja, ligt eraan de uni's zijn nu aan regels gebonden waardoor ze niet meer mogen vragen. Die regels moesten volgens de schrijver weg waardoor de kosten van de opleiding voor een groter gedeelte verhaald konden worden op de schrijver.quote:
Samequote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:34 schreef GezwelOpTeenMan het volgende:
Goed te doen inderdaad, was wel net om 4 uur klaar, maar ik werk nou eenmaal sloom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |