SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak een topic in digquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier verstand van android op een htc hd 2 zetten? Flodder ofzo?
True, Ik kan zeggen dat apple gewoon een super SLICK OS maakt en dat is vooral fijn als je dus bijv iets met foto/video editing enzo gaat doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
had moeten zijn Apple fanboys. maar ik ben niet wie je denkt dat ik ben, zelfs aldie kent mijn waren ik niet
dat doe je toch niet met het OSquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
True, Ik kan zeggen dat apple gewoon een super SLICK OS maakt en dat is vooral fijn als je dus bijv iets met foto/video editing enzo gaat doen.
wist niet dat jij zo'n fotograaf was/bent.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
had moeten zijn Apple fanboys. maar ik ben niet wie je denkt dat ik ben, zelfs aldie kent mijn waren ik niet
Check twitter ook, keihard door liegenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/internet/3388298/ing-toont-verkeerd-saldo.htmlomfg
OMFG
Ik heb daar geen ervaring mee helaaschquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
moet je ff op xda zoekenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee helaasch
1x gedaan, was eigenlijk niet heel lastig, maar de forumposts op XDA zijn zo vertiefde onduidelijk waardoor je meer tijdkwijt bent met uitpluizen van een post en alle "if's, do's, dont's e.d." dan het daadwerkelijke flashenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
ik kots op dat soort mensen. Schenk het geld dan aan een goed doel.quote:
met een andere browser (die ik dus niet als standaard gebruik) kon ik wel een keertje inloggen)quote:Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Je kan je kots dan ook beter aan de arme kindjes in Afrika geven.. Jij doet nu gewoon precies hetzelfde hquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik kots op dat soort mensen. Schenk het geld dan aan een goed doel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das kutquote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben nu ingelogd, alleen die pagina laad niet verder
Ik heb 3,25quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef vogelkooi het volgende:
Als ik nog maar 1k had, zou ik gaan huilen.
ik kan niet eens inloggen wtfquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef Curlbrah het volgende:
nu gaat iedereen z'n saldo checken.. dat helpt niet h
dude hij is net 3 dagen oudquote:
Niet waarquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)itable_death/c97qz9x![]()
!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef shaderon het volgende:
Wtf
Dm mij die link. Doe ik net of ik een van hun ouders ben
Dacht ik alquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GODVERDOMME pubermeidjes met anorexia de put in praten_!
IDD GODVERDOMME ZEG XDquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef TJV het volgende:
Niet doen bobber, als je te hard stoot prik je zo een gat in hun heup. True story.
idkquote:
Kanquote:
k heb al mn posts geedit voor t geval ze me gaan stalken, beetje jammer dat je link van topic ging droppenquote:
Kijk hem ook even lekker genieten danquote:
Krijg je wel een glimlach van op je gezicht. Althans ik dan.quote:
Ik vind het gewoon niet kunnen hoorrrrr. Als je een fucking server opzet doe het dan goed.. Ik bedoel wat voor 'n noobs zijn jullie nouquote:Op woensdag 3 april 2013 19:29 schreef shaderon het volgende:
[..]
dude hij is net 3 dagen oud![]()
het heeft niet eens een degelijk topic of trailer
ga ik nu me beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon op de PC kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:58 schreef Seikcid het volgende:
Iemand een idee wanneer de update voor de 360 komt? Ik hoorde dat de jungle biome in ieder geval geschrapt zou zijn voorlopig. Ik kreeg vanmiddag weer jeuk maar met een update onderweg krab ik nog wel even
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kunnen hoorrrrr. Als je een fucking server opzet doe het dan goed.. Ik bedoel wat voor 'n noobs zijn jullie nou![]()
Als je een trailer nodig hebt kan ik misschien wel helpen. Kijk de spoiler voor iets wat ik gemaakt heb:Welk nummer is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit graag op de bank met een controllerquote:
je mist zoveel hequote:Op woensdag 3 april 2013 22:04 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zit graag op de bank met een controllerOh en splitscreen natuurlijk
Vandaar dat splitscreen, letterlijk multi-taskenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ik speel altijd graag met mn eigen controller op de bank.._!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:04 schreef TJV het volgende:
AlDie, eentje voor jou.
ONZ / Grappen over agnosten
nou, wat is de titel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OOooohohhohohohoho!
De beste animatiefilm ooit is ein-de-lijk te koop
Kwam regelmatig voorbij op de duitse kindertelevisie, maar was nooit via amazon/ebay/whatever te koop en het tv-station verkocht ze ook niet. Torrents, nieuwsgroepen... niks!
Maar eindelijk dan onderweg naar mijn huis
dat zijn 3 films..quote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAH DAAR ZAT IK OP TE WACHTEN
Drei sagenhafte Helden
Nah, klopt gedeeltelijk. Dat is een drieluik van drie tekenfilms die individueel uitgezonden werden. Het ging mij specifiek om Aljoscha dus daar zocht ik op, maar die andere twee zijn ook erg leuk. Maar ik zocht inderdaad wel gewoon op alle namen en de naam van de trilogie, het bestond simpelweg niet als zodanig.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn 3 films..
der rumreiche aljoscha (2004) (wellicht ook russisch)
Der tollkhne Dobrynia Russisch, 2006
Ilja - Der furchtlose Recke 2007, ook russisch
verbaasd mij dan niks dat je het niet kan vinden..
altijd nog beter dan Sterre ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga mijn kindje Barto noemen.
haha in je subtitel staat "kom ik"quote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Ame_thyst het volgende:
want tering wat is het weer weer grijs
[ Bericht 44% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 04-04-2013 15:10:13 ]
staat er pas een half jaar in leuk dat je het zietquote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
haha in je subtitel staat "kom ik"
Maakt het laden er niet sneller op. Spoilerinhoud zal je telefoon/pc gewoon laden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Anders plaats je een 8mb plaatje voortaan in een spoiler
hij laadt echt ontzettend sloom hoorquote:Op donderdag 4 april 2013 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ja koop dan beter internet
QFB, quote for boner.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:46 schreef Ame_thyst het volgende:
omdat het nog geen zomer is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die voor je datalimiet
kneusjj gewoon uitkering jatoggquote:
Hey! Pro Ana! ss!quote:
quote:
gewoon overheen pissen tochquote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja, insmeren met motorolie, even laten inwerken
En dan voor nog beter effect het daarna aansteken, werkt echt 100% garantiequote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA IK GING OOK STUK TOEN IK DAT KWETSBARE ONZEKERE MEISJE DE HARTELOZE DOODSTEEK IN DE VORM VAN SPOTTENDE EN MINACHTENDE OPMERKINGEN VERKOCHT. IK ZAL LACHEN ALS ZIJ STRAKS HAAR POLSEN DOORSNIJDT OMDAT DE KILLE WERELD HAAR NIET WIL.
Puik plan!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
zwakkelingen vallen af, dan maar zoquote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JA IK GING OOK STUK TOEN IK DAT KWETSBARE ONZEKERE MEISJE DE HARTELOZE DOODSTEEK IN DE VORM VAN SPOTTENDE EN MINACHTENDE OPMERKINGEN VERKOCHT. IK ZAL LACHEN ALS ZIJ STRAKS HAAR POLSEN DOORSNIJDT OMDAT DE KILLE WERELD HAAR NIET WIL.
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
zwakkelingen vallen af, dan maar zo
ik was op /r/AskReddit beetje aan t kijken, en toen was er iets van "How to help my daughter with anorexia?" dus ik beetje googelen op anorexia, en zo bij die chat gekomenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vraag het je moeder danquote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
waarom zijn zwakkelingen altijd dik dan?
De neuq?quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Vraag het je moeder dan
hihi weet ik toch gekkiejquote:Op donderdag 4 april 2013 15:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee da's een flat
dmquote:Op donderdag 4 april 2013 16:08 schreef shaderon het volgende:
stuur maar, ik heb de gekste onthoofding al gezien in een whatsapp gesprek net
wss KPDquote:
Nah, toen was ik veertien ofzo, toen ik die voor het laatst zag.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
Ik kom serieus NOOIT zulke dingen tegen, Aldie, kick jij daarop?
Mensen die dingen in hun plasbuis stoppen?
Weet niet wat erger is, zulke dingen vinden of zulke dingen op je 14e vindenquote:Op donderdag 4 april 2013 16:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, toen was ik veertien ofzo, toen ik die voor het laatst zag.
Kick er niet op maar vinnet wel geinig om te zien, mits met mate. Zou niet voor mijn lol onthoofdingen of 2 guys 1 icepick kijken, maar niet-masochistisch spul is wel geinig soms.
quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 18:01 schreef bobbernaut het volgende:
http://readwrite.com/2013(...)rean-twitter-accountTDS
Dit gaat zo fout aflopen hequote:Op donderdag 4 april 2013 18:26 schreef shaderon het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)eat-latest-live.html
komt wat tempo in
toen ik die gebruikte namen ze met een bepaalde instelling de volledige 2gb van mijn gpu in.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GLSL Shaders Mod modified by karyonix
En met dit shaderpack.
Ik heb hier 768MB gpuquote:Op donderdag 4 april 2013 18:33 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
toen ik die gebruikte namen ze met een bepaalde instelling de volledige 2gb van mijn gpu in.
eset. Sry.quote:
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederlandquote:
Aanmelden?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Office 365. Superoplossing. 90 pj : max 5 computer. Altijd de laatste versies.
dat is eset baklapquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
waar is dat voorquote:Op donderdag 4 april 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
mooie docu welquote:Op donderdag 4 april 2013 19:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat zoals gewoonlijk doodnormale mensen weer het slachtoffer zullen worden van een debiele regering. Je waant je bijna in Nederland
hey hey, ik bedoelde de cybersecurity pro. Bakpao.quote:
Filmpje laat zien dat het anders een best mooi land isquote:
SPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Goeden muziek, die laatste! Ellie Goulding - Lights instrumentalSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:46 schreef d4v1d het volgende:
Shaderon, had je nou nog hulp nodig bij een trailert voor server?Haha, kan zelf ook trailers maken hoorSPOILER: Dingetjes die ik eerder heb gemaakt. enzo. Dus doe maar even kijken misschien...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
Ja gvd. Maar jij faaltquote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Haha, kan zelf ook trailers maken hoor
even geherupload, had laatst alles van mijn channel verwijderd.
quote:
had anders 10x zoveel views en likes als jouwequote:Op donderdag 4 april 2013 21:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar kijk eens naar camera studio mod dinges, want daar filmde jij dus met je muis te bewegen en dat faalt.
Ik adverteerde hem ook nietquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
En, ik heb een video op mijn kanaal met bijna 23k viewsquote:Op donderdag 4 april 2013 21:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
had anders 10x zoveel views en likes als jouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |