SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beast, a song by Nico Vega on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak een topic in digquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier verstand van android op een htc hd 2 zetten? Flodder ofzo?
True, Ik kan zeggen dat apple gewoon een super SLICK OS maakt en dat is vooral fijn als je dus bijv iets met foto/video editing enzo gaat doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
had moeten zijn Apple fanboys. maar ik ben niet wie je denkt dat ik ben, zelfs aldie kent mijn waren ik niet
dat doe je toch niet met het OSquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
True, Ik kan zeggen dat apple gewoon een super SLICK OS maakt en dat is vooral fijn als je dus bijv iets met foto/video editing enzo gaat doen.
wist niet dat jij zo'n fotograaf was/bent.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef vogelkooi het volgende:
had moeten zijn Apple fanboys. maar ik ben niet wie je denkt dat ik ben, zelfs aldie kent mijn waren ik niet
Check twitter ook, keihard door liegenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:00 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/internet/3388298/ing-toont-verkeerd-saldo.htmlomfg
OMFG
Ik heb daar geen ervaring mee helaaschquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
moet je ff op xda zoekenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaring mee helaasch
1x gedaan, was eigenlijk niet heel lastig, maar de forumposts op XDA zijn zo vertiefde onduidelijk waardoor je meer tijdkwijt bent met uitpluizen van een post en alle "if's, do's, dont's e.d." dan het daadwerkelijke flashenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:14 schreef AQuila360 het volgende:
ik kots op dat soort mensen. Schenk het geld dan aan een goed doel.quote:
met een andere browser (die ik dus niet als standaard gebruik) kon ik wel een keertje inloggen)quote:Op woensdag 3 april 2013 17:59 schreef d4v1d het volgende:
Drukte op Mijn ING
Op dit moment zijn er zeer veel bezoekers op Mijn ING. Hierdoor is het nu helaas niet mogelijk om in te loggen. Probeert u het over enkele minuten nogmaals.
Onze excuses voor het ongemak.
Je kan je kots dan ook beter aan de arme kindjes in Afrika geven.. Jij doet nu gewoon precies hetzelfde héquote:Op woensdag 3 april 2013 17:56 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik kots op dat soort mensen. Schenk het geld dan aan een goed doel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das kutquote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben nu ingelogd, alleen die pagina laad niet verder
Ik heb ¤3,25quote:Op woensdag 3 april 2013 18:10 schreef vogelkooi het volgende:
Als ik nog maar 1k had, zou ik gaan huilen.
ik kan niet eens inloggen wtfquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef Curlbrah het volgende:
nu gaat iedereen z'n saldo checken.. dat helpt niet hé
dude hij is net 3 dagen oudquote:
Niet waarquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.reddit.com/r/A(...)itable_death/c97qz9x![]()
!!!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef shaderon het volgende:
Wtf
Dm mij die link. Doe ik net of ik een van hun ouders ben
Dacht ik alquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GODVERDOMME pubermeidjes met anorexia de put in praten_!
IDD GODVERDOMME ZEG XDquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef TJV het volgende:
Niet doen bobber, als je te hard stoot prik je zo een gat in hun heup. True story.
idkquote:
Kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |