Vandaar dat splitscreen, letterlijk multi-taskenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ik speel altijd graag met mn eigen controller op de bank.._!
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:04 schreef TJV het volgende:
AlDie, eentje voor jou.
ONZ / Grappen over agnosten
nou, wat is de titel?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
OOooohohhohohohoho!
De beste animatiefilm ooit is ein-de-lijk te koop
Kwam regelmatig voorbij op de duitse kindertelevisie, maar was nooit via amazon/ebay/whatever te koop en het tv-station verkocht ze ook niet. Torrents, nieuwsgroepen... niks!
Maar eindelijk dan onderweg naar mijn huis
dat zijn 3 films..quote:Op donderdag 4 april 2013 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
HAH DAAR ZAT IK OP TE WACHTEN
Drei sagenhafte Helden
Nah, klopt gedeeltelijk. Dat is een drieluik van drie tekenfilms die individueel uitgezonden werden. Het ging mij specifiek om Aljoscha dus daar zocht ik op, maar die andere twee zijn ook erg leuk. Maar ik zocht inderdaad wel gewoon op alle namen en de naam van de trilogie, het bestond simpelweg niet als zodanig.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn 3 films..
der rumreiche aljoscha (2004) (wellicht ook russisch)
Der tollkühne Dobrynia Russisch, 2006
Ilja - Der furchtlose Recke 2007, ook russisch
verbaasd mij dan niks dat je het niet kan vinden..
altijd nog beter dan Sterre ofzoquote:Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ga mijn kindje Barto noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |